Berichten van de Telegraaf lees ik ook altijd schreeuwerigquote:Op zondag 13 maart 2011 17:22 schreef SemperSenseo het volgende:
Okee, ff een hyperig berichtje van Telegraaf plaatsen:
[..]
Bron: telegraaf.nl
Had een abortusarts maar wraak genomen op je moeder, mafkees.quote:
4 Dacht ik? niet alle 3, maar sowieso 1 zit op 4.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:23 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
En op welke schaal zitten deze kerncentrales nu?
wat is het verschil ??quote:Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef M1stral het volgende:
Een partial meltdown wil niet direct zeggen dat er een volledige meltdown komt...
Het is wel nog een reactor die ze koest moeten houden en dat kost juist meer energie, er is daar al een energietekort.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:10 schreef M1stral het volgende:
Een partial meltdown wil niet direct zeggen dat er een volledige meltdown komt...
Zover is het nog niet hoor...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef knokkels het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Three_Mile_Island_accident
Great, een tweede Three Mile Island
Ja, klopt. In blokken van 3 uur gaat om beurten een deel van Japan op zwart.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef SemperSenseo het volgende:
Zag ik dat net goed op het NOS journaal? Dat de electriciteit in Japan op ratsoen gaat?
Dat hadden ze vanmiddag al verteld op journaal24, de stroom gaat er een paar uur per etmaal af om er voor te zorgen dat er geen complete stroomuitval komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef SemperSenseo het volgende:
Zag ik dat net goed op het NOS journaal? Dat de electriciteit in Japan op ratsoen gaat?
Dan is de reactor kapot, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er een nucleaire fallout is. Als de vessel maar gewoon heel blijft.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:12 schreef M1stral het volgende:
Bij een partial meltdown zijn alleen de fuelrods beschadigd of gesmolten. Een volledige meltdown treed pas op wanneer de temperatuur dusdanig oploopt dat de core in de containment vessel smelt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Had een abortusarts maar wraak genomen op je moeder, mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |