Gek genoeg vond ik het laatst wel lekker met een mik suiker doorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
overmaizenapapjes
valt zeker weten wel te twisten.
Ik ruik hier een nieuw topic: Wat zijn jou voedseltrauma's?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
de horror van witlof en andijvie in een maizenapapje.. echt.. m'n vader is een schat, en m'n moeder kan überhaupt niet koken, maar... gátverdamme zeg..![]()
![]()
M'n oma deed dat ook altijd..![]()
Try this:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
vandaag ga ik het Algemeen Dagblad opeten
Wat verschilt dat van een gewoon broodje hamburger?quote:
Heb de hamburgers gekruid met o.a. pesto, geserveerd op een ciabatta met aioli, gegrilde paprika, rucola, gebakken ui en ketchup. Erbij een salade caprese gegeten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef SophieL het volgende:
[..]
Wat verschilt dat van een gewoon broodje hamburger?
feliquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ontbijt; thee en een koffiebroodje. En er komt nog veel meer lekkers vandaag want jarig
Ik snap ook niet wat er smerig aan is en maizena werd nooit gebruikt altijd boter bloem en melkquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef Lyriella het volgende:
maizenapapjes maakte moeders altijd met bloem ^^ geen idee of het anders is, maar ik heb het altijd yummy gevonden.
ja, dan is het dus geen maizenapapjequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef Lyriella het volgende:
maizenapapjes maakte moeders altijd met bloem ^^ geen idee of het anders is, maar ik heb het altijd yummy gevonden.
Congratz FFquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ontbijt; thee en een koffiebroodje. En er komt nog veel meer lekkers vandaag want jarig
aparte combiquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd FFTHoe jong ben je geworden?
Net een grote granny smith op, bij de Lidl vandaan, ze zijn echt heerlijk.
Voor vanavond??? Heb echt geen inspiratie, ga zo maar even naar de C1000
Het wordt: spruitjes, rijst, gebakken lever met spekjes/ui/champignons met een komkommersalade.
26.... toen ik zo jong was.......quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aparte combioh en ik ben 26 geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |