quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef theKiD het volgende:
Ik ga vanavond de terrorpasta van PierreTT proberen
Zelfs zonder siroop/honing is die nog lekker dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef tomaat52 het volgende:
Dilemma... zal ik Griekse yoghurt halen en daar wat siroop in doen?Ik moet snel zijn, om 20:00 gaat de C1000 dicht.
Siroop of bedoel je honing?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:31 schreef tomaat52 het volgende:
Dilemma... zal ik Griekse yoghurt halen en daar wat siroop in doen?Ik moet snel zijn, om 20:00 gaat de C1000 dicht.
ooh wat leuk! is idd leuke traktatie! als je een gasstel daar hebt om op te warmen, waarom niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:41 schreef Tezz het volgende:
Op mijn fornuis staat runderbouillon te trekken voor een pan verse boerengroentesoep (morgen trakteren op het werk: eens een keer wat anders dan cake, taart of soesjes).
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:01 schreef theKiD het volgende:
Ik ga vanavond de terrorpasta van PierreTT proberen
quote:
Geheim godenvoedsel, waarvan ik de receptuur alleen heb doorgegeven aan theKiDquote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geheim godenvoedsel, waarvan ik de receptuur alleen heb doorgegeven aan theKiD
We hebben zo'n electrische kookplaat, dus dat is goed te doen!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh wat leuk! is idd leuke traktatie! als je een gasstel daar hebt om op te warmen, waarom niet?
over smaak valt niet te twistenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef rubje het volgende:
Gisteravond onderstaande gegeten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |