Lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga vnv uit eten bij de eerste aanleg
nog niet helemaal...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker!
Weet je al wat je gaat nemen??
Ik krijg honger van die menu-kaartquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga vnv uit eten bij de eerste aanleg
Is dat alles ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Misschien heb ik je op een idee gebracht.
Vrijdag at ik (uit) een smakeloze aard soep met te grof gesneden preiringetjes erdoor.
Dit was veéél lekkerder. Moedig van mij om het dan toch te maken.
Heb 'n studiebeurs gekregen en kan nu een jaar in Kingston-upon-Hull studerenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er lekker uit Annexx!
Wat heb je te vieren moblo?
Wow en voor een heel jaar !!! gefeliciteerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb 'n studiebeurs gekregen en kan nu een jaar in Kingston-upon-Hull studeren
terugverhuizen staat niet direct in de planningquote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow en voor een heel jaar !!! gefeliciteerd.
Er zijn vast nog heel wat beren op de weg en dat gaan jullie maar mooi meemaken.
beren als in verhuizen en wonen en bijbanen en terugverhuizen en afstuderen etc.etc.
Het wordt een zelfgemaakte preisoep (prei gisteren uit de tuin gehaald) met een meergranenstokbrood, zelfgemaakte hamburger en een salade van ijsbersla, ui, ei, komkommer, tomaat, augurk enz....quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond gegrilde biefstuk met ui met dop/wort. en/of rode kool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer! En je hebt helemaal gelijk. Gaan en zien hoe het looptquote:Op maandag 14 maart 2011 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
terugverhuizen staat niet direct in de planningwe zeggen de huur op, gaan weg en zien wel of we terugkomen. Ik ga daar mijn 3e studiejaar doen en dus Bachelor (die ik officieel nog in Nijmegen 'haal' dus), en dan in dat jaar even ass kicken zodat ze me een aanbod doen voor 'n masterprogramma
OT: thee en zo een omeletje
jezusmina hoe krijg je het wegquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanochtend een hotelontbijt bestaande uit 5 boterhammen, 2 pistoletjes, cruesli, chocobroodje enz.
Straks nog wat preisoep, gekookt eitje en een vers pistoletje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef theKiD het volgende:
Zometeen een verse groente/vermicelli soepjeAltijd lekker en supermakkelijk
* mascara-klodder vertrekt nu richting huisje van renzellquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef renzell het volgende:
Net een grote pan paella gemaakt met kip en zeevruchten!Heerlijk wit wijntje erbij. Mjum.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder vertrekt nu richting huisje van renzelldas veul beter dan zuurkoolstamp
zo tof!!! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb 'n studiebeurs gekregen en kan nu een jaar in Kingston-upon-Hull studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |