Onderzoekende onderzoekers onderzoeken onderzoek naar onderzoekende onderzoekers.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:35 schreef mymoodfentje het volgende:
Onderzoekers onderzoeken de onderzoekers in een onderzoek naar onderzoekers.
+ die onderzoekers onderzoeken in een onderzoek naar onderzoekers in een onderzoek.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderzoekende onderzoekers onderzoeken onderzoek naar onderzoekende onderzoekers.
quote:Fotograaf John Farley was kiekjes aan het schieten van de populaire Britse baai in Devon. Bij het bekijken van de foto's zag hij een vreemde blur, een UFO. Gezien de instellingen van zijn fototoestel is een dergelijke vage plek alleen mogelijk als een object razendsnel beweegt. Experts staan voor een raadsel.
En toch klopt het bericht wel...quote:
Ja duh!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
En toch klopt het bericht wel...
Unidentified Flying Object
Wie zegt dat ik met ze omga? Ik heb dit fenomeen gewoon onderzocht op internet!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
dit zegt denk ik meer over het type mensen waar jij mee omgaat
En ook: "Ga zelf eens op onderzoek uit!"quote:Op zondag 13 maart 2011 19:26 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Nog erger: Mensen die roepen 'lees je in gast' als je het niet met ze eens bent.
Want als je niburu.nl hebt doorgespit weet je wel beter natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Yu-Kee het volgende:
Deze onderzoeker:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1369162473523506028#
En de arrogantie waarmee hij zijn 'wijsheden' verkondigt op een manier van 'ik weet het allemaal, want ik heb het onderzocht' en dan die manische blik erbij...
Dit is zijn onderzoekssite:
http://www.eqgen.nl/
"Alles wijst erop dat er explosieven zijn gebruikt bij het WTC"quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Yu-Kee het volgende:
Deze onderzoeker:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1369162473523506028#
En de arrogantie waarmee hij zijn 'wijsheden' verkondigt op een manier van 'ik weet het allemaal, want ik heb het onderzocht' en dan die manische blik erbij...
Dit is zijn onderzoekssite:
http://www.eqgen.nl/
Wát hij zegt vind ik nog niet eens het allerergste, maar vooral de arrogantie en die manische blik waarmee hij het verkondigt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:46 schreef algebra010 het volgende:
"Alles wijst erop dat er explosieven zijn gebruikt bij het WTC"
Oh.. not this shit again...
Dit is eng:quote:
Hij wil de macht krijgen over ons leven.quote:Samen met u wil ik op een zoektocht gaan naar mogelijkheden om weer macht te verkrijgen over uw leven..
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Microtubuli het volgende:
Klopt, eigenlijk zijn het doodgewone desktop researchers
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef luckass het volgende:
Ik las: Mensen die zichzelf onzeker noemen.
quote:neem het recht om voor uzelf te beslissen en stap uit uw rol als slachtoffer
Ik las: Mensen die zichzelf onderzeeër noemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef luckass het volgende:
Ik las: Mensen die zichzelf onzeker noemen.
En noemen dat dan 'onderzoek' inderdaad. Oh en: "Slaap jij maar lekker verder, en kijk maar naar Paul de Leeuw, RTL Boulevard, koop alles wat er in de reclames te zien is, geloof lekker alles wat in de Telegraaf staat!"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef waj1 het volgende:
![]()
Het kan op zich geen kwaad om iets kritisch te bekijken, maar deze mensen
weten er niets vanaf & gebruiken alleen maar internetbronnen zoals wikipedia
en andere blogs zonder referenties. Wel durven ze harde uitspraken te doen
zonder het goed te onderbouwen
quote:Libië
Dat ook in Libië chemtrails in samenwerking met de bespeelde HAARP hun werk doen toont mij onderstaande screenshot van een filmpje over de opstand in dat land. Ook daar is een golvend wolkenpatroon herkenbaar.
Vergelijk dit plaatje met door mijzelf genomen foto's van de lucht boven mijn woonplaats.
In Nederland zorgt bovenstaande HAARP-activiteit er hoogstwaarschijnlijk voor, dat het deel van de bevolking dat er gevoelig voor is mee blijft lopen in ganzenpas, die door de HAARP bespelende duivelse krachten gedicteerd wordt.
quote:GÀÀÀP ÀL WÈÈR ÈÈN PROTO COL
HET ZO VEELSTE PROTOCOLLETJÈ VAN DÈ PROTO PLOEG
MÀÀR ÙITÈRÀÀRD WÈÈR ÈÈNS LÈVÈNSGEVÀÀLIJK VÒÒR ÒNS
En Ook Uiteraard Geschiedschrijving Óm wát ze Òns AL Ààn gedáán hébben
Óm Dàt Deze protocollen Niét Ván Gister zijn.
Zorg wel dat je er heel veel onderzoekt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:37 schreef xyzyx het volgende:
Ik ga het vrouwelijk geslachtsdeel wel onderzoeken
Die mongolen die wanneer ze ongelijk hebben niks gaan toegeven inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:27 schreef Pharkus het volgende:
Vind het wel grappig hoe deze mensen zichzelf en elkaar keer op keer voor lul zetten en hoe ze hun ongelijk proberen goed te praten.
onderbroekquote:Op zondag 13 maart 2011 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderzoekende onderzoekers onderzoeken onderzoek naar onderzoekende onderzoekers.
Ach schaapje, ga jij maar lekker alles geloven wat er in de Telegraaf staat i.p.v. zélf op onderzoek uit te gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik maak mij er geenszins druk om, zou jij ook moeten doen.
Dan gaan ze er gewoon niet meer op in, maar stappen over op een ander onderwerp of ze worden boos.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:43 schreef Id_do_her het volgende:
Die mongolen die wanneer ze ongelijk hebben niks gaan toegeven inderdaad.
En dat is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:55 schreef ConnorMacLeod het volgende:
WAT VEEL MENSEN NIET WETEN!!!!
[ afbeelding ]
Dat is al helemaal erg ja, of wanneer ze jou gaan beschuldigen dat jij het niet zou weten of dat je het simpelweg niet snapt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:04 schreef Yu-Kee het volgende:
Dan gaan ze er gewoon niet meer op in, maar stappen over op een ander onderwerp of ze worden boos.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:48 schreef Nikmans het volgende:
Onderzoeken
Een echt indigokind voelt gewoon wat er aan de hand is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |