Dit vind ik wel weer erg off-topic.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef deelnemer2 het volgende:
@Strawberry
Betekent je subtitle: "Altijd beren op de weg" dat je overal leeuwen en beren ziet?
Ja ik ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit vind ik wel weer erg off-topic.
Dat hij zich altijd afbeert als hij op straat komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:09 schreef deelnemer2 het volgende:
@Strawberry
Betekent je subtitle: "Altijd beren op de weg" dat je overal leeuwen en beren ziet?
Gevalletje obsessie? Wat een foto'squote:
Moet jij nodig zeggen!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit vind ik wel weer erg off-topic.
Wie heeft internet held acties?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gevalletje obsessie? Wat een foto's
Met zijn internetheldakties
Strawberry is populair omdat ze zo aardig is.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef HetNoorderlicht het volgende:
maak een strawberry fan topic aan ofzo.
Ik ga me wel gedragen nu want ik wil je niet in de weg zitten. Dus als iemand echt vragen heeft, ga ik ze beantwoorden.quote:
Wat is jouw situatie?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga me wel gedragen nu want ik wil je niet in de weg zitten. Dus als iemand echt vragen heeft, ga ik ze beantwoorden.
Prima.quote:Vanavond komt er bij iemand langs, ik zal ook uitgebreid verslag uitbrengen van mijn taktische werkwijze waardoor de heren hier misschien iets kunnen leren.
24 jaar. Ik ga nooit uit want ik heb aan dat soort dingen gewoon een bloedhekel. In de puberteit totaal geen ervaring met vrouwen gehad. Kwam pas nadat ik uit huis ging en op kamers ging wonen.quote:
Je studeert nog (sinologie)? Woon je in studenten flat op bij een hospita?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
24 jaar. Ik ga nooit uit want ik heb aan dat soort dingen gewoon een bloedhekel. In de puberteit totaal geen ervaring met vrouwen gehad. Kwam pas nadat ik uit huis ging en op kamers ging wonen.
Jij. Met je spelen op de man/vrouw hier. Je probeert steeds richard en Strawberry de grond in te boren. Ik begin het een beetje beu te worden eerlijk gezegd...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:14 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wie heeft internet held acties?
Gemixte flat hier. Zowel studenten en werkenden. Wel allemaal rond mijn leeftijd nu. Ik ben ook de enige die Nederlands spreekt volgens mij, maar dat is wel lachen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:21 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Je studeert nog (sinologie)? Woon je in studenten flat op bij een hospita?
Ik heb ook een hekel aan uitgaan (kroegen, dansen, zuipen en enorme drukte), maar ik hou wel van uitstapjes, zoals de bios, uiteten...dat soort dingen. Ik ga wel uit, dat wel, maar ik doe liever iets anders.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
24 jaar. Ik ga nooit uit want ik heb aan dat soort dingen gewoon een bloedhekel. In de puberteit totaal geen ervaring met vrouwen gehad. Kwam pas nadat ik uit huis ging en op kamers ging wonen.
Onzin, als ik vraag naar Straw haar geaardheid wil ik iemand de grond in boren? Als ik eerlijk zeg wat ik van iemands uiterlijk vind omdat iemand daar naar vraagt, is dat de grond in boren?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij. Met je spelen op de man/vrouw hier. Je probeert steeds richard en Strawberry de grond in te boren. Ik begin het een beetje beu te worden eerlijk gezegd...
Je maakt een relaxte, vriendelijke, bescheiden en redelijke indruk.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gemixte flat hier. Zowel studenten en werkenden. Wel allemaal rond mijn leeftijd nu. Ik ben ook de enige die Nederlands spreekt volgens mij, maar dat is wel lachen.
Bios enzo zijn dingen die ik wel graag doe. Maar dat inderdaad, niks voor mij, dus ga ik het ook niet proberen. Zou ook een slechte plek zijn om vrouwen proberen te versieren, ergens waar je je totaal niet op je gemak voelt.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan uitgaan (kroegen, dansen, zuipen en enorme drukte), maar ik hou wel van uitstapjes, zoals de bios, uiteten...dat soort dingen. Ik ga wel uit, dat wel, maar ik doe liever iets anders.
Ik doe geen vlieg kwaad, nee. Maar wel muggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:25 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Je maakt een relaxte, vriendelijke, bescheiden en redelijk indruk.
Ja want er is al 80000 keer gezegd dat Strawberry daar niet over wil hebben. Dus doorzagen heeft geen zin.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Onzin, als ik vraag naar Straw haar geaardheid wil ik iemand de grond in boren? Als ik eerlijk zeg wat ik van iemands uiterlijk vind omdat iemand daar naar vraagt, is dat de grond in boren?
nee hoor. ze hebben hun handen helemaal niet vol aan me zusje.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet....hij is volwassen. Ze hebben hun handen al vol aan zijn zusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |