Doet dat eerste er nou echt toe?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja straw, wat vinden je ouders ervan dat je lesbie bent en hoe ben je erachter gekomen dat je lesbie bent?
En wat vind jij nou echt mooie vrowuen?
Ik deel die mening.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
We gaan het niet meer over mij of mijn geaardheid hebben vanaf nu.
Maar over versieren of een vriendin proberen te krijgen op latere leeftijd.
Oke!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
We gaan het niet meer over mij of mijn geaardheid hebben vanaf nu.
Maar over versieren of een vriendin proberen te krijgen op latere leeftijd.
Ze wou het niet meer over zichzelf hebben of over haar geaardheid stop er dan ook mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oke!
Hoe versier jij een vrouw, én wat vind jij nou echt mooie vrouwen? Dat wil ik weten
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oke!
Hoe versier jij een vrouw, én wat vind jij nou echt mooie vrouwen? Dat wil ik weten
quote:We gaan het niet meer over mij of mijn geaardheid hebben vanaf nu.
En dan ga je met hem naar bed?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Omdat ik het idee heb dat hij me dan toch niet geloofd Pas als het wat beter gaat en als hij therapie volgt wil ik met hem afspreken, dan haalt hij mijn woorden niet uit de context etc.
Wat is er met de zus van mlig?
Tja, wat niet...hij heeft me er hele verhalen over gestuurd per PM, maar ik werd er een beetje gek van dus toen heb ik hem geblokt. Hele vreemde dingen, ook over misbruik binnen de familie en dergelijke, maar daarover had ze volgens hem gelogen.quote:
Niet blijven zeuren.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vraag ik me af hoe Straw het doet.
Kun je niet eens stoppen met die foto's van vrouwen post die maar in een topic waar ze vragen wat jij een aantrekkelijke vrouw vind.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:00 schreef iwannabehigh het volgende:
[ afbeelding ]
Toch vraag ik me af hoe Straw het doet.
Gozer ik begin me er een klein beetje aan te ergeren kun je er nie eventjes mee stoppen met het posten van onzinnige foto's in dit topic?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef iwannabehigh het volgende:
NEEEEE
Ik zie een foto van Paris hilton en Adriana lima zoenend!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed. Jij ook niet meer onzinnige foto's van jezelf posten want dat heeft ook helemaal niks te maken met versieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:04 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gozer ik begin me er een klein beetje aan te ergeren kun je er nie eventjes mee stoppen met het posten van onzinnige foto's in dit topic?
Is goed hoor wat jij wilt.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is goed. Jij ook niet meer onzinnige foto's van jezelf posten want dat heeft ook helemaal niks te maken met versieren.
Daar was hij al mee gestopt.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is goed. Jij ook niet meer onzinnige foto's van jezelf posten want dat heeft ook helemaal niks te maken met versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |