47.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:10 schreef Raggingbull het volgende:
Maar deelnemer2 hoe oud ben je dan?
Word wel nieuwsgierig nu.
Sociologie...klinkt bekend.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
47.
En die uitspraak is voor iemand die, tot voor kort sociologie studeerde, heel vertrouwd.
47? owke zo oud zou ik je eigenlijk niet schattenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
47.
En die uitspraak is voor iemand die, tot voor kort sociologie studeerde, heel vertrouwd.
Haha gelukkig doe ik toch heel iets anderquote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sociologie...klinkt bekend.
47 had ik niet verwacht.
Ik doelde ook op jou.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sociologie...klinkt bekend.
47 had ik niet verwacht.
Sociologie is niet per sé veeleisend wat betreft sociale vaardigheden, het gaat meer over de maatschappij en dergelijke.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:12 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha gelukkig doe ik toch heel iets ander![]()
iets met wat minder sociale vaardigheden
Goedzo ik ben bezig met laboratorium techniek(Chemisch analist)quote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ik doelde ook op jou.
Zelf heb ik natuurkunde gestudeerd.
Oh dan begreep ik je helemaal verkeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ik doelde ook op jou.
Zelf heb ik natuurkunde gestudeerd.
Je kan er op latere leeftijd beter in worden. Geen expert denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef Raggingbull het volgende:
Maar goed eventjes terug naar topic titel kun je versieren op wat latere leeftijd nog leren?
Wel leren maar het heeft toch geen effect meer. De kans dat je na je 25ste nog een lekkere meid aan de haak slaat is minimaal. De lekkerste zijn al bezet en de rest hoeft geen ouwe maagd.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef Raggingbull het volgende:
Maar goed eventjes terug naar topic titel kun je versieren op wat latere leeftijd nog leren?
Waar bazeer je dat op als ik vragen mag?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:15 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wel leren maar het heeft toch geen effect meer. De kans dat je na je 25ste nog een lekkere meid aan de haak slaat is minimaal. De lekkerste zijn al bezet en de rest hoeft geen ouwe maagd.
Berlusconi?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:15 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wel leren maar het heeft toch geen effect meer. De kans dat je na je 25ste nog een lekkere meid aan de haak slaat is minimaal. De lekkerste zijn al bezet en de rest hoeft geen ouwe maagd.
quote:
Je kan jongere meiden daten. En lekker hoeft niet, als je maar tot haar aangetrokken bent. Ze moet vooral leuk zijn. Wat betreft maagdelijkheid....dat hoef je niet te vertellen aan haar.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:15 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Agreed ik sluit me hier bij aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan jongere meiden daten.
En lekker hoeft niet, als je maar tot haar aangetrokken bent. Ze moet vooral leuk zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat Berlusconi in zijn jonge jaren nog geen player was, en daarnaast heeft niet iedereen de statuspositie van Berlusoni. Het kan dus wel maar zoals ik al zei is deze kans minimaal.quote:
Raar denken vreemde actie's? wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Tsja, saai, saai is van die hele burgerlijke mensen zonder plzier in hun leven of werk. Maar daar gaat het me niet om. Abnormaal kan je ook zoveel dingen noemen. Iemand die van anime houdt is bijvoorbeeld al abnormaal vergeleken met het gros van de mensen, Maar dat maakt niet uit, want hij stoort er niemand mee. Abnormaal als ik raar denken, vreemde acties e.d. daar doel ik op en daar hebben mensen zichzelf en de rest van de maatschappij mee.
Maar die abnormaliteit is ook interessant. Mensen met rare gedachten komen soms tot nieuwe inzichten. Ik zou het niet willen missen eigenlijk. Ik heb heel wat rare vogels gekend. Paradijsvogels / de stoel vond ik ook altijd een leuk programma.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:18 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Tsja, saai, saai is van die hele burgerlijke mensen zonder plzier in hun leven of werk. Maar daar gaat het me niet om. Abnormaal kan je ook zoveel dingen noemen. Iemand die van anime houdt is bijvoorbeeld al abnormaal vergeleken met het gros van de mensen, Maar dat maakt niet uit, want hij stoort er niemand mee. Abnormaal als ik raar denken, vreemde acties e.d. daar doel ik op en daar hebben mensen zichzelf en de rest van de maatschappij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |