Vooralsnog alleen voor zichzelf.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Bullshit , wat boeit privacy nou, die gast is een gevaar.
Doe niet zo ziek!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij had blijkbaar vroeger je handen vol aan je zusje. Was dat het waard? Zou je sex met haar willen?
Misschien wilt hij gewoon aandacht, want eerlijk is eerlijk, wij kunnen zijn problemen niet oplossen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Hij zet hier ook behoorlijk wat (irrelevante zaken) neer. En dat heeft inderdaad weinig zin. Hij is vrij koppig en ik ben bang dat zijn problemen dusdanig zijn, dat de oplossing niet hier in dit topic ligt of zal komen te liggen.
Er zitten ook een paar uitkeringsrukkers onder de users...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ik vraag dit nog een keer. Voor de mensen hier die meisjes willen leren versieren maar het niet lukt, waarom schakel jullie geen deskundige in? Meesta van jullie hebben toch gewoon een baan? Er zijn mensen die workshop geven om hoe je een meisje moet versieren en hoe je moet gedragen op een date. Er zijn mensen die zelf met je uit zullen gaan en je daarmee zo goed mogelijk proberen te helpen. Als het je echt niet lukt, moet je zo'n iemand proberen. Zo'n Hitch figuur.
Zijn hele persoonlijke leven gooit hij al neer op het forum. Er staan wel ergere dingen dan borsten willen voelen van zijn zusje. Persoonlijk vind ik dat een klein detail, niet heel heftig. Nogmaals hij zou het aan iedereen uitgebreid per PM vertellen...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar dan nog iemand stuurt je iets prive's . Hoe zou jij het vinden als jij iets heel persoonlijks in pm aan iemand stuurt en die andere gaat het in thread ein public vertellen ???
Omdat het probleem meestal niet te maken heeft met de kunde van het versieren, maar met jezelf en hoe je overkomt. Dat laatste verander je niet zomaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ik vraag dit nog een keer. Voor de mensen hier die meisjes willen leren versieren maar het niet lukt, waarom schakel jullie geen deskundige in? Meesta van jullie hebben toch gewoon een baan? Er zijn mensen die workshop geven om hoe je een meisje moet versieren en hoe je moet gedragen op een date. Er zijn mensen die zelf met je uit zullen gaan en je daarmee zo goed mogelijk proberen te helpen. Als het je echt niet lukt, moet je zo'n iemand proberen. Zo'n Hitch figuur.
Ik heb altijd mijn twijfels bij de effectiviteit van dergelijke cursussen. Meestal zijn ze vrij duur en ik vraag me af of het echt resultaat oplevert.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Geloof me, het kan mylifeisgrey echt weinig boeien. Ik heb hem op MSN en het boeit hem echt niet wat andere mensen over hem denken of dat mensen prive dingen vertellen. Mylifeisgrey is, zoals je zei, op een andere niveau dan de meeste mensen hier. Mylifeisgrey heeft eerder een psychiater en een psycholoog nodig en over 3 jaren (na de intensieve therapie) mag hij denken aan meisjes versieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar dan nog iemand stuurt je iets prive's . Hoe zou jij het vinden als jij iets heel persoonlijks in pm aan iemand stuurt en die andere gaat het in thread ein public vertellen ???
Hahahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Mylifeisgrey heet gewoon Jeroen hoor.
van Inkel?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Mylifeisgrey heet gewoon Jeroen hoor.
Heb je hem op MSN? Woah.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geloof me, het kan mylifeisgrey echt weinig boeien. Ik heb hem op MSN en het boeit hem echt niet wat andere mensen over hem denken of dat mensen prive dingen vertellen. Mylifeisgrey is, zoals je zei, op een andere niveau dan de meeste mensen hier. Mylifeisgrey heeft eerder een psychiater en een psycholoog nodig en over 3 jaren (na de intensieve therapie) mag hij denken aan meisjes versieren.
Daar helpen ze je dus ook mee. Je kan letterlijk iemand krijgen die naar jou huis komt en je precies gaat vertellen hoe je overkomt en je gaat trainen om beter over te komen bij de vrouwen. Natuurlijk, niet alle gedrag kan verandert worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Omdat het probleem meestal niet te maken heeft met de kunde van het versieren, maar met jezelf en hoe je overkomt. Dat laatste verander je niet zomaar.
Ja, maar hier op fok kan het hem weinig schelen. Ons kan hem weinig schelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je hem op MSN? Woah.
Het boeit hem wel wat bekenden over hem denken. Hij geeft heel veel om zijn reputatie irl en daarom wil hij geen hulp. Niet dat ik het snap, want hoe goed kan je reputatie nou eenmaal zijn als je geïsoleerd leeft, maar goed. Je hebt verder helemaal gelijk.
Dat wil ik doen, ja. Maar dat wilt hij niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef Godshand het volgende:
Misschien is het wel een idee dat een user Mylifeisgrey eens opzoekt? Doorbreekt zijn eenzame dagen een beetje...
Jij bent ook echt een schat hèquote:Op zondag 13 maart 2011 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat wil ik doen, ja. Maar dat wilt hij niet.
Gewoon doen zou ik. Of zou hij de deur dichthouden als we aanbellen?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat wil ik doen, ja. Maar dat wilt hij niet.
Het lijkt me gewoon best vet om een persoon als mylifeisgrey in het echt te kennen.quote:
Hahahahaahahha anders kom je mij opzoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon best vet om een persoon als mylifeisgrey in het echt te kennen.
Als niets anders werkt kun je het altijd proberen. Misschien is er wel een niet goed, geld terug.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn twijfels bij de effectiviteit van dergelijke cursussen. Meestal zijn ze vrij duur en ik vraag me af of het echt resultaat oplevert.
Hij heeft toch ook die prostituee gestalkt?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen voor zichzelf.
Een echte hoer? Jeetje.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook die prostituee gestalkt?
Hij vindt het geen echte hoer. Ik noem iemand die haar financiële tekorten aan wil zuiveren d.m.v. het verrichten van seksuele handelingen wel een hoer.quote:
Ja, maar....ik weet nog altijd niet of ze een prostituee was.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook die prostituee gestalkt?
Eerlijk gezegd gaat het me niet om hem maar gewoon over het algemeen. Ikzelf zou het namelijk niet prettig vinden als ik iets pm dat een ander het dan openlijk bespreekt maar dat is gewoon mijn mening.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Formerjellybean als ik had gedacht dat hij het heel erg zou vinden als ik dat zou posten, dan had ik het niet gedaan.
Denk ik ook ja. Ik zie grote gelijkenissen qua manier van denken.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Godshand het volgende:
Misschien moeten we nog een vrouwelijke user meenemen. Lanterfanteraar ofzo. Die begrijpt hem volgens mij nog het best van de vrouwelijke users hier...
Hij is bang voor mij. En ik weet zijn adres natuurlijk niet.quote:Strawberry is natuurlijk ook een optie. Je bent wel gek om de deur dicht te houden als Straw voor je deur staat
Ze had een advertentie geplaatst waarin ze haar diensten aanbood in ruil voor een financiële vergoeding en hij heeft toen eens die link gepost naar dat forum over hoeren waaruit bleek dat hij achter de ramen 'n dame had bezocht. Weet niet of dat dezelfde dames zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar....ik weet nog altijd niet of ze een prostituee was.
En of ze echt in een inrichting zat en dergelijke. Ook al zo'n raar verhaal!
Normaal doe ik dat ook echt niet, MLiG is een grote uitzondering.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd gaat het me niet om hem maar gewoon over het algemeen. Ikzelf zou het namelijk niet prettig vinden als ik iets pm dat een ander het dan openlijk bespreekt maar dat is gewoon mijn mening.
Ik ben zelf al niet zo pmerig maar ik heb voor mezelf gewoon die regel.
-ik wil het niet hebben over me zusje! dat er naar wordt gevraagd en gpost vind ik gewoon alleen maar naar, en maakt me alleen maar bang.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij had blijkbaar vroeger je handen vol aan je zusje. Was dat het waard? Zou je sex met haar willen?
Nja, als ik niet zo bang zou zijn voor meisjes en wat relaxter en socialer zou worden zou ik zo'n cursus niet eens nodig hebben denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als niets anders werkt kun je het altijd proberen. Misschien is er wel een niet goed, geld terug.
Dat is mij dus ook niet helemaal duidelijk. Misschien wel. Ik herinner me dat zij eerder uit geldnood de prostitutie in ging. En iets met een ziek familielid. Ze waren MLiG erg dankbaar voor zijn gulle gaven. En zoals elke keer beloofden ze het terug te betalen, maar dat is nooit gebeurd.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze had een advertentie geplaatst waarin ze haar diensten aanbood in ruil voor een financiële vergoeding en hij heeft toen eens die link gepost naar dat forum over hoeren waaruit bleek dat hij achter de ramen 'n dame had bezocht. Weet niet of dat dezelfde dames zijn.
Dan is het gewoon een prostituee, ongeacht welk zielig verhaaltje er achter hangt. Zo'n naïeveling als MLIG is een schot in de roos voor dit soort dames. ¤ 8.000,00 moeten ze normaalgesproken heel wat klantjes voor 'afwerken'.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is mij dus ook niet helemaal duidelijk. Misschien wel. Ik herinner me dat zij eerder uit geldnood de prostitutie in ging. En iets met een ziek familielid. Ze waren MLiG erg dankbaar voor zijn gulle gaven. En zoals elke keer beloofden ze het terug te betalen, maar dat is nooit gebeurd.
Dat leren ze je dus op zo'n cursus.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als ik niet zo bang zou zijn voor meisjes en wat relaxter en socialer zou worden zou ik zo'n cursus niet eens nodig hebben denk ik.
Hoe weet je dat hij uit limburg komt?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Limburgers_(Nederland) een van hun?
Het is niet gezegd dat iemand die raar doet, er ook raar uitziet. Op de kermis zag je toch vooral mensen van 1 meter 35, 2 meter 45, mensen met drie ogen en dat soort dingen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
Wat een fascinatie voor de gekke mensen hier. Dat je Mylifeisgrey zou willen ontmoeten, HetNoorderlicht die Richard wel eens zou willen bezoeken. Als ik mensen uit dit topic zou willen zien, zouden het toch echt de meer normale mensen zijn.
Dat was in Japan vroeger enorm populair, kermisattracties bezoeken waar je de meest rare mensen kon zien. Het zal daar wel iets mee te maken hebben.
Gaat niet eens daarover. Ik wil gewoon weten of ze te helpen zijn of niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
Wat een fascinatie voor de gekke mensen hier. Dat je Mylifeisgrey zou willen ontmoeten, HetNoorderlicht die Richard wel eens zou willen bezoeken. Als ik mensen uit dit topic zou willen zien, zouden het toch echt de meer normale mensen zijn.
Dat was in Japan vroeger enorm populair, kermisattracties bezoeken waar je de meest rare mensen kon zien. Het zal daar wel iets mee te maken hebben.
Het is geen aapjes kijken hoor om op te zoeken.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
Nee, maar de relatie is daar. Fysieke of mentale rariteiten, mensen hebben daar een soort zwak voor. Moordenaars krijgen ook liefdesbrieven, enzovoort. Ik ben ervan overtuigd dat HetNoorderlicht met Richard in bed duikt mochten ze elkaar ontmoeten.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet gezegd dat iemand die raar doet, er ook raar uitziet. Op de kermis zag je toch vooral mensen van 1 meter 35, 2 meter 45, mensen met drie ogen en dat soort dingen.
Dus toch enkel een gedachte...maar waarom vertel jij al jouw gedachten aan andere mensen?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
-ik wil het niet hebben over me zusje! dat er naar wordt gevraagd en gpost vind ik gewoon alleen maar naar, en maakt me alleen maar bang.
netzoals eerder hier toen over dat politie gaan inschakelen e.d.
dat van borsten voelen was een korte gedachte van me.
netzoals als je denkt aan necrofielie, en dan 1 seconde later denkt "gadver".
of over dat denken over "de perfecte moord" kunnen plegen, ookal vind ik het daar veel leuker om over te fantaseren dan bovenstaande. daar denk ik wel langer over na, maar dan op het eind van :"doe het toch maar niet:P" zeg maar
overigens sta ik geheel los van me zusjes problemen. qua wat ik zelf eerlijk weet wat er is gebeurd, en ook qua de ( wel of niet) valse "beschuldigingen" van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |