abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94054667
wie was die bner nou?
pi_94054680
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef HetNoorderlicht het volgende:

[..]

Bullshit , wat boeit privacy nou, die gast is een gevaar.
Vooralsnog alleen voor zichzelf.
pi_94054682
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jij had blijkbaar vroeger je handen vol aan je zusje. Was dat het waard? Zou je sex met haar willen?
Doe niet zo ziek!

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Hij zet hier ook behoorlijk wat (irrelevante zaken) neer. En dat heeft inderdaad weinig zin. Hij is vrij koppig en ik ben bang dat zijn problemen dusdanig zijn, dat de oplossing niet hier in dit topic ligt of zal komen te liggen.
Misschien wilt hij gewoon aandacht, want eerlijk is eerlijk, wij kunnen zijn problemen niet oplossen.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:54:31 #204
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94054722
Oke, ik vraag dit nog een keer. Voor de mensen hier die meisjes willen leren versieren maar het niet lukt, waarom schakel jullie geen deskundige in? Meesta van jullie hebben toch gewoon een baan? Er zijn mensen die workshop geven om hoe je een meisje moet versieren en hoe je moet gedragen op een date. Er zijn mensen die zelf met je uit zullen gaan en je daarmee zo goed mogelijk proberen te helpen. Als het je echt niet lukt, moet je zo'n iemand proberen. Zo'n Hitch figuur.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 13 maart 2011 @ 17:56:09 #206
108913 Godshand
guide4you
pi_94054789
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, ik vraag dit nog een keer. Voor de mensen hier die meisjes willen leren versieren maar het niet lukt, waarom schakel jullie geen deskundige in? Meesta van jullie hebben toch gewoon een baan? Er zijn mensen die workshop geven om hoe je een meisje moet versieren en hoe je moet gedragen op een date. Er zijn mensen die zelf met je uit zullen gaan en je daarmee zo goed mogelijk proberen te helpen. Als het je echt niet lukt, moet je zo'n iemand proberen. Zo'n Hitch figuur.
Er zitten ook een paar uitkeringsrukkers onder de users...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94054792
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar dan nog iemand stuurt je iets prive's . Hoe zou jij het vinden als jij iets heel persoonlijks in pm aan iemand stuurt en die andere gaat het in thread ein public vertellen ???
Zijn hele persoonlijke leven gooit hij al neer op het forum. Er staan wel ergere dingen dan borsten willen voelen van zijn zusje. Persoonlijk vind ik dat een klein detail, niet heel heftig. Nogmaals hij zou het aan iedereen uitgebreid per PM vertellen...

Ik weet alleen wel dat hij niet wil dat ik zijn voornaam gebruik, dat doe ik dus niet. :)
pi_94054795
Weet je wat.. ik ga dat meisje gewoon vragen wie dat meisje was en die bekende BN-er, ik had zijn naam wel gehoord maar ik herkende de naam niet en ben het ook vergeten. Het is dan ook 1 jaar geleden ofzo en dat internaat bestaat niet meer in dat deel van het land.

Volgens mij was zij ook aangerand enzo door iemand uit de familie, echt apart :)
pi_94054803
quote:
Omdat het probleem meestal niet te maken heeft met de kunde van het versieren, maar met jezelf en hoe je overkomt. Dat laatste verander je niet zomaar.
pi_94054810
quote:
Ik heb altijd mijn twijfels bij de effectiviteit van dergelijke cursussen. Meestal zijn ze vrij duur en ik vraag me af of het echt resultaat oplevert.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:56:48 #211
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94054820
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar dan nog iemand stuurt je iets prive's . Hoe zou jij het vinden als jij iets heel persoonlijks in pm aan iemand stuurt en die andere gaat het in thread ein public vertellen ???
Geloof me, het kan mylifeisgrey echt weinig boeien. Ik heb hem op MSN en het boeit hem echt niet wat andere mensen over hem denken of dat mensen prive dingen vertellen. Mylifeisgrey is, zoals je zei, op een andere niveau dan de meeste mensen hier. Mylifeisgrey heeft eerder een psychiater en een psycholoog nodig en over 3 jaren (na de intensieve therapie) mag hij denken aan meisjes versieren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94054844
Mylifeisgrey heet gewoon Jeroen hoor.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:57:42 #213
108913 Godshand
guide4you
pi_94054851
Misschien is het wel een idee dat een user Mylifeisgrey eens opzoekt? Doorbreekt zijn eenzame dagen een beetje...
pi_94054859
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hahahahaha
  zondag 13 maart 2011 @ 17:58:12 #215
108913 Godshand
guide4you
pi_94054888
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef HetNoorderlicht het volgende:
van Inkel? :')
pi_94054918
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

van Inkel? :')
pi_94054922
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geloof me, het kan mylifeisgrey echt weinig boeien. Ik heb hem op MSN en het boeit hem echt niet wat andere mensen over hem denken of dat mensen prive dingen vertellen. Mylifeisgrey is, zoals je zei, op een andere niveau dan de meeste mensen hier. Mylifeisgrey heeft eerder een psychiater en een psycholoog nodig en over 3 jaren (na de intensieve therapie) mag hij denken aan meisjes versieren.
Heb je hem op MSN? Woah. :P

Het boeit hem wel wat bekenden over hem denken. Hij geeft heel veel om zijn reputatie irl en daarom wil hij geen hulp. Niet dat ik het snap, want hoe goed kan je reputatie nou eenmaal zijn als je geïsoleerd leeft, maar goed. Je hebt verder helemaal gelijk.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:59:01 #218
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94054923
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Omdat het probleem meestal niet te maken heeft met de kunde van het versieren, maar met jezelf en hoe je overkomt. Dat laatste verander je niet zomaar.
Daar helpen ze je dus ook mee. Je kan letterlijk iemand krijgen die naar jou huis komt en je precies gaat vertellen hoe je overkomt en je gaat trainen om beter over te komen bij de vrouwen. Natuurlijk, niet alle gedrag kan verandert worden.

Dus je moet jezelf afvragen, ben je een psychopaat die beter niet zijn genen kan verspreiden? Of ben je gewoon een grote maar lieve nerd die geen flauw idee heeft hoe hij moet gedragen rond vrouwen? Want als je in de tweede categorie valt zou ik je zelf kunnen helpen.
pi_94054948
Formerjellybean als ik had gedacht dat hij het heel erg zou vinden als ik dat zou posten, dan had ik het niet gedaan.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:00:18 #220
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94054982
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je hem op MSN? Woah. :P

Het boeit hem wel wat bekenden over hem denken. Hij geeft heel veel om zijn reputatie irl en daarom wil hij geen hulp. Niet dat ik het snap, want hoe goed kan je reputatie nou eenmaal zijn als je geïsoleerd leeft, maar goed. Je hebt verder helemaal gelijk.
Ja, maar hier op fok kan het hem weinig schelen. Ons kan hem weinig schelen.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:00:42 #221
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94054992
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef Godshand het volgende:
Misschien is het wel een idee dat een user Mylifeisgrey eens opzoekt? Doorbreekt zijn eenzame dagen een beetje...
Dat wil ik doen, ja. Maar dat wilt hij niet.
pi_94055043
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij bent ook echt een schat hè :)
  zondag 13 maart 2011 @ 18:02:29 #223
108913 Godshand
guide4you
pi_94055061
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Gewoon doen zou ik. Of zou hij de deur dichthouden als we aanbellen?
  zondag 13 maart 2011 @ 18:02:49 #224
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94055078
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij bent ook echt een schat hè :)
Het lijkt me gewoon best vet om een persoon als mylifeisgrey in het echt te kennen.
pi_94055096
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het lijkt me gewoon best vet om een persoon als mylifeisgrey in het echt te kennen.
Hahahahaahahha anders kom je mij opzoeken
pi_94055099
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb altijd mijn twijfels bij de effectiviteit van dergelijke cursussen. Meestal zijn ze vrij duur en ik vraag me af of het echt resultaat oplevert.
Als niets anders werkt kun je het altijd proberen. Misschien is er wel een niet goed, geld terug. ;)
pi_94055126
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vooralsnog alleen voor zichzelf.
Hij heeft toch ook die prostituee gestalkt?
pi_94055157
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een echte hoer? Jeetje.
pi_94055194
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Een echte hoer? Jeetje.
Hij vindt het geen echte hoer. Ik noem iemand die haar financiële tekorten aan wil zuiveren d.m.v. het verrichten van seksuele handelingen wel een hoer.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:06:03 #230
108913 Godshand
guide4you
pi_94055218
Misschien moeten we nog een vrouwelijke user meenemen. Lanterfanteraar ofzo. Die begrijpt hem volgens mij nog het best van de vrouwelijke users hier...

Strawberry is natuurlijk ook een optie. Je bent wel gek om de deur dicht te houden als Straw voor je deur staat :')
pi_94055232
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, maar....ik weet nog altijd niet of ze een prostituee was. :P
En of ze echt in een inrichting zat en dergelijke. Ook al zo'n raar verhaal!
pi_94055242
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Formerjellybean als ik had gedacht dat hij het heel erg zou vinden als ik dat zou posten, dan had ik het niet gedaan.
Eerlijk gezegd gaat het me niet om hem maar gewoon over het algemeen. Ikzelf zou het namelijk niet prettig vinden als ik iets pm dat een ander het dan openlijk bespreekt maar dat is gewoon mijn mening.
Ik ben zelf al niet zo pmerig maar ik heb voor mezelf gewoon die regel.
pi_94055289
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Godshand het volgende:
Misschien moeten we nog een vrouwelijke user meenemen. Lanterfanteraar ofzo. Die begrijpt hem volgens mij nog het best van de vrouwelijke users hier...
Denk ik ook ja. Ik zie grote gelijkenissen qua manier van denken. :Y

quote:
Strawberry is natuurlijk ook een optie. Je bent wel gek om de deur dicht te houden als Straw voor je deur staat :')
Hij is bang voor mij. En ik weet zijn adres natuurlijk niet. :D
Bij z'n studie kan je hem ook niet opzoeken, aangezien hij daar niet komt. Ik zou hem wel herkennen.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:07:30 #234
108913 Godshand
guide4you
pi_94055296
Straks zoeken we mylifeisgrey op, doet zijn vriendin open in badjas, blijkt het gewoon 1 troll te zijn geweest... Zou wat zijn _O-
pi_94055321
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar....ik weet nog altijd niet of ze een prostituee was. :P
En of ze echt in een inrichting zat en dergelijke. Ook al zo'n raar verhaal!
Ze had een advertentie geplaatst waarin ze haar diensten aanbood in ruil voor een financiële vergoeding en hij heeft toen eens die link gepost naar dat forum over hoeren waaruit bleek dat hij achter de ramen 'n dame had bezocht. Weet niet of dat dezelfde dames zijn.
pi_94055332
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd gaat het me niet om hem maar gewoon over het algemeen. Ikzelf zou het namelijk niet prettig vinden als ik iets pm dat een ander het dan openlijk bespreekt maar dat is gewoon mijn mening.
Ik ben zelf al niet zo pmerig maar ik heb voor mezelf gewoon die regel.
Normaal doe ik dat ook echt niet, MLiG is een grote uitzondering.

Ik snap wel dat je het zo ziet. :)
pi_94055388
  zondag 13 maart 2011 @ 18:09:40 #238
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94055411
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jij had blijkbaar vroeger je handen vol aan je zusje. Was dat het waard? Zou je sex met haar willen?
-ik wil het niet hebben over me zusje! dat er naar wordt gevraagd en gpost vind ik gewoon alleen maar naar, en maakt me alleen maar bang.
netzoals eerder hier toen over dat politie gaan inschakelen e.d.

dat van borsten voelen was een korte gedachte van me.
netzoals als je denkt aan necrofielie, en dan 1 seconde later denkt "gadver".
of over dat denken over "de perfecte moord" kunnen plegen, ookal vind ik het daar veel leuker om over te fantaseren dan bovenstaande. daar denk ik wel langer over na, maar dan op het eind van :"doe het toch maar niet:P" zeg maar

overigens sta ik geheel los van me zusjes problemen. qua wat ik zelf eerlijk weet wat er is gebeurd, en ook qua de ( wel of niet) valse "beschuldigingen" van haar.
pi_94055415
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als niets anders werkt kun je het altijd proberen. Misschien is er wel een niet goed, geld terug. ;)
Nja, als ik niet zo bang zou zijn voor meisjes en wat relaxter en socialer zou worden zou ik zo'n cursus niet eens nodig hebben denk ik.
pi_94055427
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze had een advertentie geplaatst waarin ze haar diensten aanbood in ruil voor een financiële vergoeding en hij heeft toen eens die link gepost naar dat forum over hoeren waaruit bleek dat hij achter de ramen 'n dame had bezocht. Weet niet of dat dezelfde dames zijn.
Dat is mij dus ook niet helemaal duidelijk. Misschien wel. Ik herinner me dat zij eerder uit geldnood de prostitutie in ging. En iets met een ziek familielid. Ze waren MLiG erg dankbaar voor zijn gulle gaven. En zoals elke keer beloofden ze het terug te betalen, maar dat is nooit gebeurd.
pi_94055470
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is mij dus ook niet helemaal duidelijk. Misschien wel. Ik herinner me dat zij eerder uit geldnood de prostitutie in ging. En iets met een ziek familielid. Ze waren MLiG erg dankbaar voor zijn gulle gaven. En zoals elke keer beloofden ze het terug te betalen, maar dat is nooit gebeurd.
Dan is het gewoon een prostituee, ongeacht welk zielig verhaaltje er achter hangt. Zo'n naïeveling als MLIG is een schot in de roos voor dit soort dames. ¤ 8.000,00 moeten ze normaalgesproken heel wat klantjes voor 'afwerken'.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:11:05 #242
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94055480
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, als ik niet zo bang zou zijn voor meisjes en wat relaxter en socialer zou worden zou ik zo'n cursus niet eens nodig hebben denk ik.
Dat leren ze je dus op zo'n cursus.
pi_94055484
Wat een fascinatie voor de gekke mensen hier. Dat je Mylifeisgrey zou willen ontmoeten, HetNoorderlicht die Richard wel eens zou willen bezoeken. Als ik mensen uit dit topic zou willen zien, zouden het toch echt de meer normale mensen zijn.

Dat was in Japan vroeger enorm populair, kermisattracties bezoeken waar je de meest rare mensen kon zien. Het zal daar wel iets mee te maken hebben.
Ron Paul 2012
pi_94055495
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef HetNoorderlicht het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Limburgers_(Nederland) een van hun?
Hoe weet je dat hij uit limburg komt?

Hij woont nu toch heel ergens anders...
pi_94055534
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
Wat een fascinatie voor de gekke mensen hier. Dat je Mylifeisgrey zou willen ontmoeten, HetNoorderlicht die Richard wel eens zou willen bezoeken. Als ik mensen uit dit topic zou willen zien, zouden het toch echt de meer normale mensen zijn.

Dat was in Japan vroeger enorm populair, kermisattracties bezoeken waar je de meest rare mensen kon zien. Het zal daar wel iets mee te maken hebben.
Het is niet gezegd dat iemand die raar doet, er ook raar uitziet. Op de kermis zag je toch vooral mensen van 1 meter 35, 2 meter 45, mensen met drie ogen en dat soort dingen. :{
  zondag 13 maart 2011 @ 18:13:12 #246
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94055589
quote:

Gaat niet eens daarover. Ik wil gewoon weten of ze te helpen zijn of niet.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:13:23 #247
108913 Godshand
guide4you
pi_94055599
quote:

Het is geen aapjes kijken hoor om op te zoeken.

Maar misschien een stap naar een beter leven voor beide heren. Alleen kunnen ze het toch niet...
  zondag 13 maart 2011 @ 18:13:28 #248
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94055602
Hoe is het met Richard afgelopen? Geen zin om terug te lezen
I never workout
pi_94055612
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is niet gezegd dat iemand die raar doet, er ook raar uitziet. Op de kermis zag je toch vooral mensen van 1 meter 35, 2 meter 45, mensen met drie ogen en dat soort dingen. :{
Nee, maar de relatie is daar. Fysieke of mentale rariteiten, mensen hebben daar een soort zwak voor. Moordenaars krijgen ook liefdesbrieven, enzovoort. Ik ben ervan overtuigd dat HetNoorderlicht met Richard in bed duikt mochten ze elkaar ontmoeten.
Ron Paul 2012
pi_94055643
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

-ik wil het niet hebben over me zusje! dat er naar wordt gevraagd en gpost vind ik gewoon alleen maar naar, en maakt me alleen maar bang.
netzoals eerder hier toen over dat politie gaan inschakelen e.d.

dat van borsten voelen was een korte gedachte van me.
netzoals als je denkt aan necrofielie, en dan 1 seconde later denkt "gadver".
of over dat denken over "de perfecte moord" kunnen plegen, ookal vind ik het daar veel leuker om over te fantaseren dan bovenstaande. daar denk ik wel langer over na, maar dan op het eind van :"doe het toch maar niet:P" zeg maar

overigens sta ik geheel los van me zusjes problemen. qua wat ik zelf eerlijk weet wat er is gebeurd, en ook qua de ( wel of niet) valse "beschuldigingen" van haar.
Dus toch enkel een gedachte...maar waarom vertel jij al jouw gedachten aan andere mensen?
Heb jij niet een soort rem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')