Hoe kan je dat nou doen en vervolgens bekennen.....quote:Op zondag 13 maart 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ge-edit. Is niet helemaal waar....hij wilde weten hoe borsten voelen, of zo.
Uiteindelijk niets gebeurd geloof ik. Of in haar slaap? Vergeten.
Hoe moet je als ouders weten dat een broertje dat doet als zij slaapt?
Ik heb nog niets onjuists gezegd....quote:Op zondag 13 maart 2011 17:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
@strawberry
me zusjes problemen hebben niets met mij te maken gehad. en ik heb je veels te veel onsamenhangend spul gepmt inderdaad wat je nu dan hier post alsof er andere dingen gebeurd zijn.
Je woont nog bij je ouders?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:42 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Yum! Nee maar een broer die me begluurt ofzo, neem aan dat mlig wel meer geflikt heeft. Ik denk niet dat die zus gestoord is maar dat het juist andersom is. Dat die zus gillend wegrende uit dat gezin,.
...ik weet het niet meer. Je kan het me moeilijk kwalijk nemen als je zou weten hoe onsamenhangend die PMs waren van hem.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou doen en vervolgens bekennen.....
Ik kan wel achterhalen wie hij is!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik beken niks...ik weet het niet meer. Je kan het me moeilijk kwalijk nemen als je zou weten hoe onsamenhangend die PMs waren van hem.Volgens mij had hij dat wel gedaan, of wilde hij het doen, maar dan moet hij dat maar corrigeren als het niet klopt.
Echt? Hoe?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik kan wel achterhalen wie hij is!
Nou, een vriendin van mijn zusje zat in Limburg in zo'n gesloten jeugd inrichting en daar was ook een meisje die de dochter was van een bekende BN'er (muzikant ofzo) met allerlei psychische problemen en die had ook een gekke broer. Echt waarquote:
Jouw broer woont bij jou dan ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Hij heette Jeroen ofzo.
Mlig dan.
Nee ik woon op mezelf maar ik heb natuurlijk ook thuis gewoond heh.
Kleine wereld als het echt dezelfde persoon is.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou, een vriendin van mijn zusje zat in Limburg in zo'n gesloten jeugd inrichting en daar was ook een meisje die de dochter was van een bekende BN'er (muzikant ofzo) met allerlei psychische problemen en die had ook een gekke broer. Echt waar
Kan zomaar kunnen, je hebt toch maar weinig instellingen per stad , grote kans dat diegene dat is. Wie was die muzikant?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kleine wereld als het echt dezelfde persoon is.
Hij zou die verhalen vertellen aan elke user die er naar vraagt...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik gewoon dat mlig wel wat meer problemen heeft dan geen meisjes krijgen heeft en ik denk niet dat zijn problemen op forum zo opgelost worden en om heel eerlijk te zijn vind ik het niet helemaal netjes om pm's die prive zijn zo maar op forum te discussieren.
Bullshit , wat boeit privacy nou, die gast is een gevaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef deelnemer2 het volgende:
De privacy van mlig kan niet zomaar worden geschonden, dus dat speculeren heeft geen zin.
Vaagheid is besmettelijk? Misschien toch maar iets minder in dit topic neuzen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik heb geen broer, was hypothetisch
Ja maar zoveel bekende BN-ers hebben toch niet 2 gekke kinderen?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kleine wereld als het echt dezelfde persoon is.
Jij had blijkbaar vroeger je handen vol aan je zusje. Was dat het waard? Zou je sex met haar willen?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee hoor. ze hebben hun handen helemaal niet vol aan me zusje.
ze is niet overleden ofzo, maar er zijn wat dingen dat ik "eigenlijk hun enige kind" nog ben.
Dat denk ik ook wel. Hij zet hier ook behoorlijk wat (irrelevante zaken) neer. En dat heeft inderdaad weinig zin. Hij is vrij koppig en ik ben bang dat zijn problemen dusdanig zijn, dat de oplossing niet hier in dit topic ligt of zal komen te liggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zou die verhalen vertellen aan elke user die er naar vraagt...
Ik denk echt niet dat zijn problemen hier opgelost kunnen worden. Hij wil alleen geen echte hulp.
Voor jou niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef HetNoorderlicht het volgende:
[..]
Bullshit , wat boeit privacy nou, die gast is een gevaar.
Ja maar dan nog iemand stuurt je iets prive's . Hoe zou jij het vinden als jij iets heel persoonlijks in pm aan iemand stuurt en die andere gaat het in thread ein public vertellen ???quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij zou die verhalen vertellen aan elke user die er naar vraagt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |