Die postzakken vol brieven aan veroordeelde moordenaars is ook zoiets inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar de relatie is daar. Fysieke of mentale rariteiten, mensen hebben daar een soort zwak voor. Moordenaars krijgen ook liefdesbrieven, enzovoort. Ik ben ervan overtuigd dat HetNoorderlicht met Richard in bed duikt mochten ze elkaar ontmoeten.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat leren ze je dus op zo'n cursus.
Ze heeft een vriend.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, maar de relatie is daar. Fysieke of mentale rariteiten, mensen hebben daar een soort zwak voor. Moordenaars krijgen ook liefdesbrieven, enzovoort. Ik ben ervan overtuigd dat HetNoorderlicht met Richard in bed duikt mochten ze elkaar ontmoeten.
Inderdaad, het enige wat hij moet verwachten is een klap op z'n neus. 16 delen constant zeiken over dat je zo lelijk bent en dan een normaal uitziende foto. Belachelijk gewoon.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef reetveter het volgende:
wacht even, dit is dus richard
[ afbeelding ]
dat valt ook wel mee. Ik had een piovan verwacht
Ik vind het echt bijna een knappe jongen op die foto.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef reetveter het volgende:
wacht even, dit is dus richard
[ afbeelding ]
dat valt ook wel mee. Ik had een piovan verwacht
Als hij nou wat tanden zou laten zien...quote:Op zondag 13 maart 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het echt bijna een knappe jongen op die foto.
Alweer, BDD. Zoek het op zodat je weet wat het is voordat je gaat oordelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef reetveter het volgende:
wat een jankerd gek. Die moet gewoon overduidelijk aandacht hebben of het is een troll.
Jij hebt geen BDD dus je kan er niet over oordelenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef reetveter het volgende:
wat een jankerd gek. Die moet gewoon overduidelijk aandacht hebben of het is een troll.
Heb ik al gezien. Niets mis mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als hij nou wat tanden zou laten zien...
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef reetveter het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:26 schreef reetveter het volgende:
BDD my ass. Ik kan wel leuk gaan doen maar het valt allemaal reuze mee. En hij praat ook niet alsof hij er 'hulp' bij gaat zoeken. Dus he tligt gewoon aan hemzelf. Zeiksnor.
Nee, hij ziet zichzelf echt als lelijk....BDD is ook gewoon onbegrijpelijk. Mooie meisjes/jongens die zelfmoord plegen door die ziekte. Lelijke mensen die het uiterlijk hun hele leven laat bepalen, zo zonde. Hij is ook liever gelukkig met zijn uiterlijk, maar hij ziet niet wat wij zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef reetveter het volgende:
Hij spreekt toch een psycholoog?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:26 schreef reetveter het volgende:
BDD my ass. Ik kan wel leuk gaan doen maar het valt allemaal reuze mee. En hij praat ook niet alsof hij er 'hulp' bij gaat zoeken. Dus he tligt gewoon aan hemzelf. Zeiksnor.
Dan moet Richard wel die moeite gaan doen en daar lijkt het vooralsnog niet op.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat het heel goed zal aflopen met Richard_prf. Ik ken een jongen die BDD heeft gehad, en nu doet hij heel het heel goed. Heeft natuurlijk wel wat moeite gekost om over die BDD te komen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:28 schreef reetveter het volgende:
Lamon heeft dat ook. Die doet nu sexcams om zijn zelfvertrouwen op te krikken. Daarom help ik hem in mijn fobo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |