Ik verkoop hierbij mijn Ford Fiesta 1.1I Flash U9 uit 1994.
Kilometer stand is onbekend, maar er staat 64k in, en ik neem aan dat ie al wel eens rond is geweest dus ga maar uit van 164k.
De auto heeft veel minpuntjes en mankementjes, die allemaal goed opgelost kunnen worden voor weinig geld of mischien zelfs geen geld als je een klusser bent;
* Slot van de bestuurderskant gaat niet meer open. Hij gaat wel op slot. Dus je moet de bijrijderskant eerst openen, en dan van binnen uit de bestuurderskant.
* De rechtervoorrem wil soms eens bokken waardoor je Ijzer op Ijzer hebt met de schijfrem. Dit is waarschijnlijk een rubbertje of vocht in de leiding.
* Roest bij de Linker achterwielkap
* 2 Verschillende sleutels, 1 Voor de deur, 1 voor de Motor
* De Bestuurdersdeur sluit niet helemaal waardoor het wat geluid maakt ( Lekt niet, gaat wel goed op slot etc )
* De vorige eigenaar heeft een deuk gereden in de bumper voor zoals je op de fotos ziet.
Voor de rest is de wagen gewoon starten en rijden, heb er niet mee stil gestaan op problemen gehad. Kortom, hij heeft me niet in de steek gelaten. Maar zoals ik al zeg is er wel wat werk aan de wagen. Banden zijn nog tip in orde, verlichting werkt, etc.
APK loopt tot 1 Mei 2011
Belasting is 52 euro per Kwartaal
Voor 325 euro mag ie weg, hij kan bekeken worden in Cuijk. Niet eens met de prijs? Laat een bod achter !
![RoestWielkap.jpg]()
![Fotosbeschadigingenvoorkant.jpg]()
![FotoZijkant.jpg]()
![Fotobinnenkant.jpg]()
![FotoAchterkant.jpg]()
![BeschadigingvoorkantDeuk.jpg]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Koekwous11 op 13-03-2011 16:21:46 ]