Yep, maar zoals Felagund het formuleerde klonk het alsnog hij nu pas zijn eerste succes boekt.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lee is idd een held, ik zei het net nog.
Waarom rijdt Jorientje niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef danos het volgende:
Ik ben bang dat leenstra er weer af gaat wapperen...
Nee, Lee vind ik ook een held hoor. Het viel me op dat hij nu pas zijn eerste afstandstitel pakte, terwijl hij zolang aan de top staat.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, maar zoals Felagund het formuleerde klonk het alsnog hij nu pas zijn eerste succes boekt.
Okay, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, Lee vind ik ook een held hoor. Het viel me op dat hij nu pas zijn eerste afstandstitel pakte, terwijl hij zolang aan de top staat.
Het is zondag de dertiende, alles gaat foutquote:Op zondag 13 maart 2011 15:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat heeft Nederland vandaag met vals?
Ook mijn gedachte, als je ziek bent geweest lijkt me dat vooral slecht voor je conditie.quote:
Dit wordt hem niet.quote:
Goed samengewerkt.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
Grappig een damesploeg bestaande uit 3 verschillende ploegenrijdsters.
Je hebt een andere race gezien?quote:
Was licht sarcastisch bedoeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt een andere race gezien?
Begin en einde was los zand.
Wust, Valkenburg en Leenstra zijn op papier de beste schaatssters; die moeten ook gewoon samen kunnen rijden...quote:Op zondag 13 maart 2011 15:27 schreef golfer het volgende:
Toch maar eens als ploeg wat vaker samen trainen i.p.v. 3 verschillende ploegen samen te laten rijden.
Voorhuis had zich afgemeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef danos het volgende:
Waarom niet voorhuis, Valkenburg, leenstra. Meer in evenwicht en kunnen makkelijk onder 3:00 rijden imo
Wust is de beste, die moet altijd rijden...quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef danos het volgende:
Waarom niet voorhuis, Valkenburg, leenstra. Meer in evenwicht en kunnen makkelijk onder 3:00 rijden imo
Denk dat De Vries net wat basissnelheid tekort komt...quote:Op zondag 13 maart 2011 15:41 schreef danos het volgende:
Bij de mannen is het alles of niks altijd, of wereldrecord of 5e
Lijkt me niet echt werken en volgens mij wil hij zelf ook niet.quote:
Daarnaast ook niet iemand die goed in een team kan werken lijkt me.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er moeten rondjes 26.5 gereden worden
Ik bedoel het samenwerken.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope...dit is een vrij matige tijd...maximaal brons
Bij mij moesten ze nog starten toen jij dit postte!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Zowel Noorwegen als USA gaan onder de tijd van NL...
Ik heb een snelle streamquote:Op zondag 13 maart 2011 16:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Bij mij moesten ze nog starten toen jij dit postte!
Hup Gesink.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu zappen naar belgie voor de laatste 3 km van de TA
500 m vrouwenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef chufi het volgende:
Op bijna alle afstanden medailles ... Volgens mij ontbreken de 1500 M en de 5000 vrouwen ?
Beetje jammer om iemand die weg gaat na te schoppen ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rotopmerking van die interviewer
Wat zei ie?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rotopmerking van die interviewer
Verweij was ook degene die nog fris was, maar hij was wel duidelijk de sterkste ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Beetje jammer om iemand die weg gaat na te schoppen ja.
En De Vries heeft een te lage startsnelheid. Verweij was de sterkste, en dat zegt eigenlijk wel genoeg.
De Vegt is net zo eng als Ab Krook. De wethouders Hekking van het schaatsen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Tijd voor een nieuwe bondscoach, he?' tegen de Vegt. Lekker naschoppen, bluh.
Is dit een foute grap ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:20 schreef tong80 het volgende:
Toch typisch dat Duitsland weer niet wint terwijl ze gas proberen te geven.
Toch prachtig tegen die faalhaas van een Wopke met zijn houten kop en peroxidekapsel. Niet te vergelijken met Krook trouwens, die had nog wel wat aandoenlijks. Ik hoop op een vervanger van buiten de schaatssport, die schaatsers, oud schaatsers en trainers is toch een grote kluwe.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Tijd voor een nieuwe bondscoach, he?' tegen de Vegt. Lekker naschoppen, bluh.
Ja bij het Olympische park wat er al ligt, als het goed worden daar ook de diverse dingen voor de winterspelen verzameld. Als ik me niet vergisquote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef Leatherface het volgende:
Ow, ik heb het opgezocht.
Inzell zal niet fungeren als accommodatie voor het olympische schaatsen, wanneer München de Winterpelen in 2018 mag houden. Er komt volgens de voorlopige plannen in dat geval een nieuwe hal in München zelf.
Beetje onzin lijkt mij, aangezien je Erfurt, Berlijn en Inzell al hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:44 schreef rubbereend het volgende:
Nog even voor de zekerheid op gezocht en het is zo
Er komt een nieuwe hal voor 8.000 toeschouwers
Munchen spreidt haar olympische lokaties over twee plekken, het olympisch park in München en in Garmisch. Dan ga je toch niet het schaatsen ergens anders doen omdat er toevallig een hal staat? Die hal gaat toch wel gebruikt worden na de OSquote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Beetje onzin lijkt mij, aangezien je Erfurt, Berlijn en Inzell al hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |