Maar je begrijpt mijn punt toch? Daarom geloof ik er niet in. Vroeg of laat wordt je er te afhankelijk van en gaat 't mis.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:14 schreef n8n het volgende:
[..]
Als het gevraagd wordt en ik vind van mezelf dat ik er verantwoordelijk mee om kan gaan lijkt mij dat het logische antwoord, al zou ik 'prima' niet gebruiken. Prima heeft te veel nuance
En dat is een zelfverzonnen wet of zo?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:15 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Maar je begrijpt mijn punt toch? Daarom geloof ik er niet in. Vroeg of laat wordt je er te afhankelijk van en gaat 't mis.
Wie zegt dat dat voor iedereen geld? Is iedereen die jij kent die alcohol drinkt een alcoholist geworden?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:15 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Maar je begrijpt mijn punt toch? Daarom geloof ik er niet in. Vroeg of laat wordt je er te afhankelijk van en gaat 't mis.
Waarop heb je dit gebaseerd?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:15 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Niet elke keer, maar iedereen is wel eens te zat geworden.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat voor iedereen geld? Is iedereen die jij kent die alcohol drinkt een alcoholist geworden?
Dat ik nog nooit iemand heb horen zeggen. 'Jaa da's een leuke kerel, en hij kan ook zo goed met drugs omgaan!'quote:
En wat heeft over je grens gaan te maken met afhankelijkheid?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Niet elke keer, maar iedereen is wel eens te zat geworden.
Het is ook gewoon normaal om er goed mee om te kunnen gaan. Je vermeld het als iemand er slecht mee omgaat.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:19 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Dat ik nog nooit iemand heb horen zeggen. 'Jaa da's een leuke kerel, en hij kan ook zo goed met drugs omgaan!'
Jij wel?
Met alcohol misschien niet, maar met zwaardere drugs als coke en heroine wel degelijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En wat heeft over je grens gaan te maken met afhankelijkheid?
Dan ben je dom. Darwinquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Met alcohol misschien niet, maar met zwaardere drugs als coke en heroine wel degelijk.
Heb jij iets gezien, of meegemaakt dat je zo niet-relaxed reageert op alcohol of andere vormen van drugs?quote:
Ben hier ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij iets gezien, of meegemaakt dat je zo niet-relaxed reageert op alcohol of andere vormen van drugs?
Ik vind dat er nog minimaal 2C-B en 2C-T-7 aan toegevoegd moet worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:39 schreef n8n het volgende:
Ben hier ook wel benieuwd naar.
Mij werd (door iemand) een lijst met gebruikte drugs gevraagd, zijn daar nog conclusies op gekomen of was dat niet de bedoeling?
in lekentaal?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik vind dat er nog minimaal 2C-B en 2C-T-7 aan toegevoegd moet worden.
Ik vond hem ook al zo leeg ja. Ik heb er binnenkort 2 bij voor m'n lijst.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik vind dat er nog minimaal 2C-B en 2C-T-7 aan toegevoegd moet worden.
2C-B is een warm, lollig, hilarisch hallucinerend middel dat in mijn ervaring niet de "gekte" en denkspiralen heeft van paddo's/LSD. Het is geweldig voor het maken van goeie grappen.quote:
Lijkt op het eerste zicht leuk, LSD heb ik nog wel op mn lijstje om te proberen, maar nu nog niet. Heb ook iets gehoord over een Australische plant die mijn interesse werkte, als je het rookt lijkt het alsof je vloeibaar wordt. Weet alleen niet meer hoe het heet, wil daar meer over lezenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef eleusis het volgende:
[..]
2C-B is een warm, lollig, hilarisch hallucinerend middel dat in mijn ervaring niet de "gekte" en denkspiralen heeft van paddo's/LSD. Het is geweldig voor het maken van goeie grappen.
2C-T-7 (en ook anderen in de 2C-T familie) hebben ook die "rust", maar zijn wat meer symbolisch.
Vroeger kon je het legaal kopen in smartshops, nu helaas niet meer...
Jij liever dan ik, die lijken mij juist weer wat minder boeiend, maar goed, we zakken af naar een bedenkelijk niveauquote:Op zondag 13 maart 2011 16:03 schreef badtripbob het volgende:
Ik vond hem ook al zo leeg ja. Ik heb er binnenkort 2 bij voor m'n lijst.. Methoxetamine en aMT. Ook nog JWH-018 besteld erbij,
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |