Nee oke maar ik ben nogal een persoon die altijd zenuwappig is en snel gestresst haha. Dus daarom denk ik dat ie slecht gaat vallen, omdat ik dan ook ga nadenken van 'oh jee'.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat.
Lees het XTC topic es door voor goeie tips. Niet combineren met alcohol, genoeg water drinken en gewoon laag doseren, dan kan je niks gebeuren.
Waarom ben je zo bang? Bij jezelf en bij je vriend "oh jee, als ie maar niet vreemdgaat..". Als je een goeie relatie hebt, hoef je daar helemaal niet bang voor te zijn...
Ok, dat snap ik wel ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:43 schreef Mishu het volgende:
Wij gebruikten speed en mdma. Hij ook nog coke. Het liep gewoon uit de hand (ruzies om drugs, agressie, anders zijn, geen rustig huis, altijd maar drugsgebruikende mensen om ons heen). Hij heeft me het ook laten proberen in het begin van de relatie en ondanks dat ik dat zelf wilde wil ik nu liever niet iemand met een drugsgebruikend verleden.
Hij kon of wilde ook niet de nare kanten van drugs erkennen. Zoals veel mensen hier. Er zitten serieuze risico's aan vast. Je moet iets hebben om voor te leven om niet verslaafd te raken.
Ik heb juist bijzonder goeie, intense en heftige ervaringen met de liefde bedrijven op een beetje coke.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat gebruikten jullie?
Een vriendin aan de coke of erger lijkt mij ook niks nee. Maar er zijn genoeg leuke drugs die ik juist samen met haar wil doen.
Dan JUIST doen! Heerlijk samen genieten, de rest van de wereld bestaat gewoon niet. Op een mooi feestje doen (niet thuis ofzo, zou ik zeggen, maar anderen vinden dat weer wel lekkerder) en dan de hele avond knuffelen en zoenen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:45 schreef barrell het volgende:
[..]
Nee oke maar ik ben nogal een persoon die altijd zenuwappig is en snel gestresst haha. Dus daarom denk ik dat ie slecht gaat vallen, omdat ik dan ook ga nadenken van 'oh jee'.
En bang dat hij vreemdgaat? Wij hebben zeker een hele goede relatie, gaat echt super. Maar alsnog..ik heb gewoon het idee dat als je xtc op hebt tijdens een feest...je van de kaart bent, niets meer weet wat je doet en met iedereen wilt zoenen.( no offence, ik heb totaal geen ervaring he met XTC dus ik weet het niet..dit is wat ik denk)
Ik heb coke een paar keer op en vond er nooit veel aan maar het was wel fucking verslavend. Als het uitwerkt wil je meer, en altijd als het ergens is trekt het toch. Terwijl ik er amper wat aan vind.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik wel ja.
Drugs zijn serieus spul, waar je serieus mee om moet gaan. Speed is fokking verslavend volgens mij (nooit gebruikt) net als coke.
Idd...quote:Alsof alle drugsgebruikers verslaafden zijn?
Dat bedoel ik dus als mijn vriend het gebruikt, dan vergeet hij dat ik thuis zit en dan gaat hij vreemdquote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan JUIST doen! Heerlijk samen genieten, de rest van de wereld bestaat gewoon niet. Op een mooi feestje doen (niet thuis ofzo, zou ik zeggen, maar anderen vinden dat weer wel lekkerder) en dan de hele avond knuffelen en zoenen.
Iets mooiers bestaat haast niet.
Ja, dat zou ik dus graag willen proberen, dat zou de enige reden zijn om het te doen. Maar het is zo verslavend en knuffelmeisje heeft er slechte ervaringen mee met exen dat het hem niet gaat worden denk ik. Er is nog zoveel moois.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb juist bijzonder goeie, intense en heftige ervaringen met de liefde bedrijven op een beetje coke.
Daar valt xtc bij in het niet.
Maar ook dat: gewoon met mate. Gebruiken hier misschien 2 x per jaar coke. En dan dus alleen voor de sex!
Je kunt toch ook gewoon afspraken maken iets bijv. max 2 maal per jaar te gebruiken, samen?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:48 schreef Mishu het volgende:
Als je samen drugs gebruikt en de ene wilt kappen, de andere ook en 1 lukt het niet dan komen de problemen. Want je kan niet kappen met drugs als iemand anders voor je neus gebruikt. Daar is het weer te verleiderlijk voor.
Samen gebruiken is toch wel trouble hierdoor wat mij betreft. De drugs gaat een aparte rol spelen in je relatie. Die wilt wel gebruiken jij niet of zelfs andersom. Ruzie. Zomaar zonder overleggen iets aannemen. Dat soort gezeik.
Op een gegeven moment wordt het gebruiken van drugs gewoon normaler en zit je in 'dat wereldje' van onsuccesvolle mensen die zichzelf voor de gek houden.
Doe dat laatste! En je zorgen maken of je vriend vreemd gaatquote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef barrell het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus als mijn vriend het gebruikt, dan vergeet hij dat ik thuis zit en dan gaat hij vreemd!
Of denk ik nu weer erg out of the box! Ik weet het niet. Misschien moet ik het zelf ervaren en dan weet ik hoe het is.
gelijk laten vallen, zonder na te denken, en heb je er moeite mee, beter nu , dan als alles wat jij hebt en had weg is,quote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Zou jij het erg vinden als je vriend(in) drugs gebruikt. Dus af en toe blowt, soms een pilletje neemt of misschien wel zwaardere drugs gebruikt? Wat is de grens? Sommigen zien bier ook als een hard drug, dus misschien kan ik hier veel dronken zijn ook in scharen, maar eigenlijk gaat dit vooral om chemische drugs en wiet.
Klopt, junkiequote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Tof, ik word genegeerd.Briljant gewoon.
Drugs kan een relatie ook kapot maken. Evenals geen regels en afspraken maken in je relatie, wat ook kan neerkomen op een verbod.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat laatste! En je zorgen maken of je vriend vreemd gaatAls jij goed genoeg bent (voor hem) dan doet ie dat niet. Ben je dus zelf bij. Met dingen verbieden maak je juist je relatie kapot.
Indd je hebt gelijk. Nou nu nog een goede gelegenheid om het te proberen! Feestje, of thuis...wat is het beste voor een eerste keer?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe dat laatste! En je zorgen maken of je vriend vreemd gaatAls jij goed genoeg bent (voor hem) dan doet ie dat niet. Ben je dus zelf bij. Met dingen verbieden maak je juist je relatie kapot.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dat snap ik wel ja.
Drugs zijn serieus spul, waar je serieus mee om moet gaan. Speed is fokking verslavend volgens mij (nooit gebruikt) net als coke. Gewoon goed weten wat je wel en niet wil doen, maar als je daar open over kan praten en allebei nieuwe leuke drugs op een recreatieve manier uitprobeert, is daar toch niks mis mee?
Alsof alle drugsgebruikers verslaafden zijn?
Was bij ons ook. Ik was zo anti, hij gebruikte nog steeds heel erg ( zelf cocaine). Ik schrok daar zo van...en dacht: Het is of de cociane of ik. Ik vind cocaine echt net iets te ver gaan. Joints oke...pilletje mhaw maar cocaine.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Drugs kan een relatie ook kapot maken. Evenals geen regels en afspraken maken in je relatie, wat ook kan neerkomen op een verbod.
Wat ik concreet wil zeggen is dat het niet alleen maar lovey dovey is. Mensen doen hier net alsof je anderen niet schaadt met drugs, terwijl je dat niet kunt zeggen. Kun jij, bij iedere situatie waarin drugs wordt gebruikt, de uitkomst voorspellen? Nee zeer zeker niet, anders was je nu miljonair geweest of zat je in een psychiatrische inrichting.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, junkie
Nee, er zijn meer mensen hier
Je bericht is te warrig voor woorden, wat wil je nou eigenlijk concreet zeggen?
Daarom heb ik een beetje een hekel aan die schreeuwerds dat drugs nergens geen invloed op heeft.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef barrell het volgende:
[..]
Was bij ons ook. Ik was zo anti, hij gebruikte nog steeds heel erg ( zelf cocaine). Ik schrok daar zo van...en dacht: Het is of de cociane of ik. Ik vind cocaine echt net iets te ver gaan. Joints oke...pilletje mhaw maar cocaine.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon afspraken maken iets bijv. max 2 maal per jaar te gebruiken, samen?
Heb 1 keer coke op (in stijl! -in Colombia op straat-quote:Op zondag 13 maart 2011 17:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb coke een paar keer op en vond er nooit veel aan maar het was wel fucking verslavend. Als het uitwerkt wil je meer, en altijd als het ergens is trekt het toch. Terwijl ik er amper wat aan vind.
Speed vind ik![]()
![]()
![]()
![]()
En gebruik ik niet weinig. Maar als het er niet is maakt het me ook niet uit. Speed vind ik niet verslavend.
[..]
Idd....
Haha, dat gaat snel!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:51 schreef barrell het volgende:
[..]
Indd je hebt gelijk. Nou nu nog een goede gelegenheid om het te proberen! Feestje, of thuis...wat is het beste voor een eerste keer?
Wat een onzin. Iedereen gaat dus ook steeds meer drinken enzo in jouw optiek?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Mishu het volgende:
Dude, seriously. Met drugs is dat niet te doen. Je gaat altijd toch iets vaker gebruiken.
[..]
In mijn ervaring wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Iedereen gaat dus ook steeds meer drinken enzo in jouw optiek?
ah, jij hebt een onderzoek gedaan? Lol.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:58 schreef Mishu het volgende:
Het feit dat drugsgebruikers niet tegen een verbod van hun partner kunnen zegt eigenlijk al genoeg.
Ze kunnen niet zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |