Alcohol is geen chemische drug?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Zou jij het erg vinden als je vriend(in) drugs gebruikt. Dus af en toe blowt, soms een pilletje neemt of misschien wel zwaardere drugs gebruikt? Wat is de grens? Sommigen zien bier ook als een hard drug, dus misschien kan ik hier veel dronken zijn ook in scharen, maar eigenlijk gaat dit vooral om chemische drugs en wiet.
Volgens de geleerde TS niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alcohol is geen chemische drug?
Misschien heel goed gevonden van je, maar het gaat niet 100% op.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
(Drugs: FOK!, nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
Dat is geen wetenschappelijke definitie, maar een moreel waarde oordeel.quote:
Waarom is de manier van inname relevant?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Alcohol is geen pilletje of iets wat je in je aderen spuit heh.
Mensen die caffeine drugs noemen om hun eigen gebruik van harddrugs goed te pratenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Drugs zijn goed!
Drugs zijn lekker
Drugs zijn mooi!
ik zou niet kunnen samenleven met iemand die ontkent dat ze drugs gebruikt.![]()
(Drugs: FOK!, nicotine, sex, suiker, werken, alcohol, topsport, geld, tv kijken, eten, adrenaline, muziek, religie, coke, videogames, bungee jumpen, lezen, roddelen, dansen, macht, shoppen, schoonmaken, THC, LSD, TLC, muziek, mediteren, cafeine, ...)
GHB ook niet. Wat is er bijzonder aan pilvorm of IV?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Alcohol is geen pilletje of iets wat je in je aderen spuit heh.
Omdat TS anders slecht over zichzelf moet gaan denken..quote:Op zondag 13 maart 2011 13:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Waarom is de manier van inname relevant?
ik hoef helemaal niets goed te praten. Er is niets mis met drugs.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mensen die caffeine drugs noemen om hun eigen gebruik van harddrugs goed te praten
Jawel, het is pure vergif dat mensen vermoord. Dat is er mis.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik hoef helemaal niets goed te praten. Er is niets mis met drugs.
Wel prettig als je zo'n uitspraak staaft met wat onderbouwing. Nu lijkt het er op dat je aan het trollen bentquote:Op zondag 13 maart 2011 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel, het is pure vergif dat mensen vermoord. Dat is er mis.
Exact hetzelfde wat jij dus doet.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen wetenschappelijke definitie, maar een moreel waarde oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |