Nee, Lee is misschien nog steeds de favoriet. De meest stabiele van de top 4.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef franklop het volgende:
smeekens is ook niet de meest stabiele...
Zeker, maar vooral erg verrassend.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef roos85 het volgende:
hoe gaaf zou het zijn als Jan wereldkampioen wordt
dat ookquote:Op zondag 13 maart 2011 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, maar vooral erg verrassend.
Verrassend, niet érg verrassend. In Berlijn was-ie er al dichtbij:quote:
Hij heeft ook al eens gewonnen toch? Dus zo extreem verrassend is het niet, alleen de tijd misschien op deze baan.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Verrassend, niet érg verrassend. In Berlijn was-ie er al dichtbij:
1. Joji Kato 35.03
2. Jan Smeekens 35.04
3. Kang-Seok Lee 35.10
4. Kyu-Hyeok Lee 35.19
Ja, ik herken het. Ik moet eigenlijk verder met het schrijven/corrigeren van mijn thesis. En voorbereiden van mijn presentatie van dinsdag. Al heb ik die bijna af.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef roos85 het volgende:
ik moet eigenlijk aan de studie, maar dit is te spannend
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:35 schreef franklop het volgende:
nu een DSQ zal wel beetje jammer zijn voor hem
Oneens. Ze is meerdere malen verslagen, en haar winst was niet nooit met een straatlengte. Vorige seizoenen won ze nog wel met een straatlengte, maar verloor dan weer op de OS.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:39 schreef golfer het volgende:
Wolf is gewoon met straatlengte voorsprong de beste op de 500 meter dus die moet gewoon winnen.
Klopt, maar de beste wint niet altijdquote:Op zondag 13 maart 2011 13:39 schreef golfer het volgende:
Wolf is gewoon met straatlengte voorsprong de beste op de 500 meter dus die moet gewoon winnen.
Dat lukt toch nog wel?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef franklop het volgende:
ze moeten opschieten, moet om 14:05 weg..
zonder valpartijen, valse starts e.d. welquote:
Dan moeten ze niet gaan vallen. Anders lukt het wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef franklop het volgende:
ze moeten opschieten, moet om 14:05 weg..
Ik denk dat ze beiden niet gaan winnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:47 schreef Falco het volgende:
Als Gerritsen niet teveel laat liggen in de opening t.o.v. Wolf, dan kan ze winnen.
Rudolf zou blij zijn geweest.quote:
Ze keek al angstig bij de start.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:01 schreef golfer het volgende:
Weer haar eigen schuld. Gerritsen heeft dat zo vaak.
Ja, TV is sowieso sneller.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nein! Ligt het nou aan mij, of is jullie tv toch zeker tien seconden sneller dan de livestream op NOS.nl?
Klopt, scheelt 10-15 seconden.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nein! Ligt het nou aan mij, of is jullie tv toch zeker tien seconden sneller dan de livestream op NOS.nl?
Niet voor het eerst.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eerlijk is eerlijk gerritsen heeft gewoon gefaald, ik kan er niets anders van maken.
Mag allebei. Soms klinkt het een beter dan het ander.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:02 schreef tong80 het volgende:
Waarom zegt ie meest succesvolle natie ? Het moet toch zijn succesvolste ?
Ga jij nou over het Nederlands van iemand klagenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:02 schreef tong80 het volgende:
Waarom zegt ie meest succesvolle natie ? Het moet toch zijn succesvolste ?
Nee ik stelde een vraag en Arcee heeft hem beantwoord. Ik was niet zeker, vandaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga jij nou over het Nederlands van iemand klagen?
Ik denk Inzell. Zo was het in '94 toch ook?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef Leatherface het volgende:
Munchen is kandidaat voor de winterspelen in 2018. Zal deze hal worden gebruik voor het schaatsen, wanneer Munchen die Spelen mag houden? Of bouwen ze een nieuwe hal in Munchen zelf?
Die Japanners hebben toch ergere problemen...quote:Op zondag 13 maart 2011 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je nu het nieuws ziet, dan moet je de misslag van Geritsen toch enigszins relativeren
In 1994 was het schaatsen in het Vikingschip in Hamar inderdaad. Maar dat was destijds een vrij nieuwe hal (hoewel al decennia op een buitenbaan in Hamar kampioenschappen werden verreden).quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik denk Inzell. Zo was het in '94 toch ook?
het betere friemelwerk zorgt ervoor dat ik toch kan meeluisterenquote:Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef franklop het volgende:
zonde dat mn oortjes van telefoon (waar ook radio zender in zit) stuk is, kan ik niet meeluisteren zo
maar
Moest jij niet tien minuten geleden weg?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:15 schreef franklop het volgende:
[..]
het betere friemelwerk zorgt ervoor dat ik toch kan meeluisteren
Het lijkt me dat je beter niet naar de tijd van de tegenstander kunt kijken, ook niet uit een ooghoek.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:15 schreef Arcee het volgende:
Gerritsen keek hartstikke verkrampt voor de start.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Moest jij niet tien minuten geleden weg?
ssstttquote:Op zondag 13 maart 2011 14:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb een slecht gevoel over Smeekens...die gaat het ook verneuken...
Misschien... Hij leert nu wel beter langere afstanden schaatsen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef roos85 het volgende:
zou Kuijpers wel eens spijt hebben van zijn overstap naar TVM?
Als hij naar zijn bankrekening kijkt nietquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef roos85 het volgende:
zou Kuijpers wel eens spijt hebben van zijn overstap naar TVM?
als hij weinig wint is dat ook niet goed voor zijn bankrekeningquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij naar zijn bankrekening kijkt niet
Ach, Nederlands kampioen 1000m & 1500m, en goede uitslagen in de world cup. Volgens mij had hij een kleine blessure en nu valt het wat tegen. Dan wordt er veel te makkelijk weer gewezen naar TVM, terwijl je er bij de successen van Wust niemand over hoort.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
als hij weinig wint is dat ook niet goed voor zijn bankrekening
Om wereldkampioen te worden moest dat sowiesoquote:Op zondag 13 maart 2011 14:30 schreef Felagund het volgende:
34.65, Smeekens moet onder de 35 rijden.
Ja, dat sowieso. Voor het podium waarschijnlijk ook wel. Dus eigenlijk veranderd er niets voor Smeekens.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om wereldkampioen te worden moest dat sowieso
Wereldkampioen lijkt me.quote:
34.33 om samen te winnen.quote:
quote:
Dat bestaat niet zei de commentator.quote:
Alleen als Smeekens zou hebben gewonnen toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoor dat Wennemars een tafel moet vreten
Oooooh, jammerquote:Op zondag 13 maart 2011 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen als Smeekens zou hebben gewonnen toch?
Zeg het dan ook niet.quote:
Saaie koers dit jaarquote:Op zondag 13 maart 2011 14:46 schreef Agüero het volgende:
Nu nog snel de laatste kilometers van Paris-Nice mee pakken.
Dankje..was 't haast vergeten...nog 6 kmquote:Op zondag 13 maart 2011 14:46 schreef Agüero het volgende:
Nu nog snel de laatste kilometers van Paris-Nice mee pakken.
Ja, leuke baan inderdaad en nog snel ookquote:
Lijkt me geen grote aderlating.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:02 schreef Montov het volgende:
http://www.nusport.nl/sch(...)eke-olde-heuvel.html
Niet overdrijven.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep..dat wordt maximaal zilver...
Heeft Olde Heuvel niet meer snelheid?quote:
Wel pas zijn eerste titel bij het WK afstanden.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:08 schreef Leatherface het volgende:
Knap van Lee om zo lang aan de top te staan. Ik spreek vaak met bewondering over Ritsma en Veldkamp omdat ze zo lang op het hoogste niveau presteerden, maar Lee draait ondertussen toch ook al zo'n vijftien jaar mee in de sprinttop.
Precies.quote:
Ja, een aanwinst.quote:
Hij schaatste in 1997 of 1998 al wereldrecords. Mogelijk zelfs nog in het pre-klapschaats tijdperk.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel pas zijn eerste titel bij het WK afstanden.
Lee is idd een held, ik zei het net nog.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:12 schreef Leatherface het volgende:
Hij schaatste in 1997 of 1998 al wereldrecords. Mogelijk zelfs nog in het pre-klapschaats tijdperk.
En in 2007 won ie zijn eerste wereldkampioenschap sprint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |