abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94432990
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef oceanpony het volgende:
effe vraagje: kunnen ongeopende panty-verpakkingen geruild worden? Heb die panty's gekocht van de weekaanbieding (in alle 4 de kleuren, die Boa's) en deze zijn echt prachtig (wel een maatje groter nemen). Maar die capri-leggings zijn echt vreselijk, vooral de witte. Heel erg doorzichtig en slechte kwaliteit (onderaan gerafeld en kleine vlekjes erin). Sowieso knellen ze onderaan, waardoor je kuiten net een rollade lijken. Ik heb nog 4 dichte verpakkingen en daar kan ik dus niks mee.

Die leuke slippertjes met dat strikje erop waren er niet meer, alleen nog een roze en niet in mijn maat. Helaas.
Ik heb die dikste uit de weekaanbieding gekocht en daarvan mag je inderdaad wel een grote maat nemen. Ik heb L/XL gekocht, maar misschien had ik beter de grootste kunnen nemen. Bij mijn benen zit hij prima, maar in mijn middel knelt ie wel een beetje.

Hier (Bedum) waren er nog meer dan genoeg slippers. Maar ik sowieso het idee dat hier de nieuwste artikelen altijd wat later geleverd worden want soms staat het al op de site maar hebben ze het nog niet in de winkel.
pi_94433209
Ze stinken trouwens wel naar de Wibra die slippers ;(
pi_94433273
heb net al de donkerdere kleur geprobeerd.........kon het toch niet laten en deze zat stukken beter. Die witte die ik heb geopend doe ik dan maar ik de zak met kleding voor Polen. De dichte witte verpakkingen ga ik morgen proberen te ruilen. De grijze zat vol met vlekken. Kan alleen maar zeggen : niet doen die capri leggings!
  maandag 21 maart 2011 @ 19:30:06 #229
244933 trovey
Nachtoele
pi_94433596
Ik zou alzo geen witte caprileggings kopen maar dat is dan weer een tik van mij. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94433772
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef trovey het volgende:
Ik zou alzo geen witte caprileggings kopen maar dat is dan weer een tik van mij. :')
Ik normaal ook niet, maar zag laatst iemand met een witte capri legging onder een zomerjurk en dat zag er dan wel weer leuk uit. Maar goed, van die hele euro 29 ga ik niet bankroet hihi. :)
pi_94434302
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Ik heb die dikste uit de weekaanbieding gekocht en daarvan mag je inderdaad wel een grote maat nemen. Ik heb L/XL gekocht, maar misschien had ik beter de grootste kunnen nemen. Bij mijn benen zit hij prima, maar in mijn middel knelt ie wel een beetje.

Hier (Bedum) waren er nog meer dan genoeg slippers. Maar ik sowieso het idee dat hier de nieuwste artikelen altijd wat later geleverd worden want soms staat het al op de site maar hebben ze het nog niet in de winkel.
Die dikkere uit de weekaanbieding heb je trouwens ook met een werkje erin voor 1,98. Deze liggen niet bij de aanbiedingen, maar gewoon bij de sokken en panty's. Ik heb een donkerblauwe en een grijze met een figuurtje erin. Zitten alleen om de buik net ietsje strakker dan die uit de aanbieding. Ik heb ook L/XL gekocht, terwijl ik normaal maat 36 heb.
  maandag 21 maart 2011 @ 20:26:50 #232
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_94437194
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:06 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Stiekem wel :@
Je mag me ook PM'en hoor O-)
Dan PM ik je ook,ik ben gek op minifans O+ (ben meer gek op de auto hoor hahaha)
pi_94437427
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

Dan PM ik je ook,ik ben gek op minifans O+ (ben meer gek op de auto hoor hahaha)
Doe maar hoor.
  maandag 21 maart 2011 @ 21:15:02 #234
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_94440922
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft HIJ ook een mini. :+ hint hint hint.... :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_94441029
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:|
  maandag 21 maart 2011 @ 22:17:12 #236
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_94445886
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

}:|
:*
  maandag 21 maart 2011 @ 22:17:38 #237
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_94445909
Wijziging: Donderdag sponzen halen ipv morgen. :P
pi_94446643
Helaas ben ik nog geen leggings tegen gekomen in de action.

En ik merk dat de leggings van andere winkels waar ze rond de 10-15 euro per stuk kosten, toch in notime kapot gaan. Vaak een gat bij het kruis wat toch niet zo stevig bleek te zijn :{

Waar hebben ze nog veel gewone of thermo leggings in zwarte kleur die niet doorschijnend zijn zoals bij een panty ?
  maandag 21 maart 2011 @ 22:38:27 #239
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_94447314
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

SPOILER
Ik kan je vertellen dat mannen met een mini juist niks hoeven te compenseren...mijn vriend heeft een stuk of 12 van die auto's en er is niks mis met hem hahahaha
pi_94447597
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat mannen met een mini juist niks hoeven te compenseren...mijn vriend heeft een stuk of 12 van die auto's en er is niks mis met hem hahahaha
_O-

SPOILER
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_94448931
quote:
Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

:D

PM je me nog? O-)
  maandag 21 maart 2011 @ 23:06:19 #242
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_94449154
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

:D

PM je me nog? O-)
:@
pi_94450495
quote:
Op maandag 21 maart 2011 23:06 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

:@
Waar blijft de PM nou? O-)
Anders doe ik het :P
pi_94458017
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Helaas ben ik nog geen leggings tegen gekomen in de action.

En ik merk dat de leggings van andere winkels waar ze rond de 10-15 euro per stuk kosten, toch in notime kapot gaan. Vaak een gat bij het kruis wat toch niet zo stevig bleek te zijn :{

Waar hebben ze nog veel gewone of thermo leggings in zwarte kleur die niet doorschijnend zijn zoals bij een panty ?
Bij H&M hebben ze fijne leggings. In zwart, grijs, bruin en wit en deze schijnen niet door.Ik bedoel wel de lange leggings, niet de capri-leggings want die zijn heel stug en vallen heel klein uit. Prijs varieert van 7,99 tot 9,99. Deze zijn lekker zacht, stevig en mega stretchy. Deze zitten ook wat losser om de buik, zodat je niet een rollade wordt. Ik pak wel altijd een maatje groter dan mijn eigen maat, maar dan zitten ze zelfs ietwat te los om de buik (maar ja vind ik fijner). Op de site heb je ze ook, maar dan moet je 4,95 verzendkosten betalen.
pi_94458300
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef oceanpony het volgende:

[..]

Bij H&M hebben ze fijne leggings. In zwart, grijs, bruin en wit en deze schijnen niet door.Ik bedoel wel de lange leggings, niet de capri-leggings want die zijn heel stug en vallen heel klein uit. Prijs varieert van 7,99 tot 9,99. Deze zijn lekker zacht, stevig en mega stretchy. Deze zitten ook wat losser om de buik, zodat je niet een rollade wordt. Ik pak wel altijd een maatje groter dan mijn eigen maat, maar dan zitten ze zelfs ietwat te los om de buik (maar ja vind ik fijner). Op de site heb je ze ook, maar dan moet je 4,95 verzendkosten betalen.
Ja ik ben wat kieskeurig ermee geworden. Had er een van de h&m en wil dus niet dat ze snel kapot gaan. Aangezien ik veel jurkjes draag. En ja ik bedoel de lange. Tegen de tijd dat het warmer word kijk ik wel voor die kortere :)

Vind het ook fijner als ze losser zitten inderdaad :)
pi_94462434
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef oceanpony het volgende:

[..]

Die van de H&M zijn idd wel fijn.
Heb er laatst een bij de Action gekocht en die zit eigenlijk net zo fijn en kost 3,50 ofzo.
Je merkt wel dat de structuur iets dunner is, maar ok.
pi_94462897
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef oceanpony het volgende:
heb net al de donkerdere kleur geprobeerd.........kon het toch niet laten en deze zat stukken beter. Die witte die ik heb geopend doe ik dan maar ik de zak met kleding voor Polen. De dichte witte verpakkingen ga ik morgen proberen te ruilen. De grijze zat vol met vlekken. Kan alleen maar zeggen : niet doen die capri leggings!
Ik heb me er vorig jaar aan miskocht idd.
De langere leggings zijn wel fijn, maar ik heb nu microfiber panty's van de Hema, die zijn echt geweldig. Goeie kleur, bij uitrekken geen rare vlekken, knellen nergens ^O^ (4 euro)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94462955
Oh, spuit 11 ):O _O-
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94463049
En nu wil ik naar de Action }:| Had donderdag een tripje gepland, maar dan moet ik vrijnemen van mijn werk. Maar net die dag is er 1 of andere stomme conferentie. Daar wilde ik niet heen, dus ik had al als smoes dat ik die dag gewoon moet werken omdat er nog veel werk ligt. Als ik nu vrij neemt valt het wel erg op :')

Conferenties :r Mensen die je willen dwingen om erheen te gaan ook al heb je 100x aangegeven de meerwaarde niet te zien :r Zucht.
pi_94465253
vanochtend even geweest,

de buit;

3 schoonmaakdoekjes met action print O+
Make-up reinigingsdoekjes
Shirtje

Voor de rest weinig leuks gezien eigelijk.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')