SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Wil niet te veel zelfraclame doen, maar ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 11:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
NelisZ heeft een PD vanavond!
geesten - De Bulls (317533760)
Ah top! Nog een wedstrijd om te volgen!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:16 schreef elby1988 het volgende:
Even laatste post:
[..]
Wil niet te veel zelfraclame doen, maar ik ookEchter hoop ik dat ik ga verliezen, en met een geirriteerd TS moet dat ook wel lukken..
skeesb - W.V. (317534124)
Volgens mij wel ja... weet even niet zijn speelnaamquote:Op zondag 13 maart 2011 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah top! Nog een wedstrijd om te volgen!![]()
Moet Nixx soms ook een pd spelen?
Willy Wortel.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:17 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja... weet even niet zijn speelnaam
Ik ga degraderen en ja we zijn gewoon goed!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:33 schreef elby1988 het volgende:
Zijn er ook teams die kunnen degraderen of zijn we als federatie gewoon goed!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu een keep wat 4.2 mln waard is dus die ga ik binnenkort verkopen, en dan ga ik mijn VLV en VL vervangen, die zijn nu 33quote:Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 59 190 ¤.
13-03-2011 (15/44) De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
13-03-2011 (15/44) De wekelijkse update van je financiële situatie heeft plaatsgevonden.
12-03-2011 (15/44) Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
10-03-2011 (15/.44) Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas
Ik krijg alleen maar lutsersquote:Frans Leenstra heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Yes, inclusief penaltynemers...quote:
Gewoon even het lijstje van HO overnemen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Oei,, das een goeie!
Alhoewel.. ik heb 1 hele goede.. en de rest is bagger
Succesquote:
quote:De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 0 ¤ aan prijzengeld.
lekker gelopen?quote:
Gemiddelde pace 6:09quote:Op zondag 13 maart 2011 15:14 schreef The_Hives het volgende:
![]()
ik bedoelde natuurlijk binnen uur50 min is 12k per uur
Nee die hou ik voor aanmeldingen op websites ed. Die ander wordt puur voor mn persoonlijke contacten. Als ik m kill blijft hij trouwens nog steeds die spam versturen. Dat had een kennis van me namelijk ook.quote:
quote:• Inkomsten Som %
• Verkochte spelers 37.751.056 ¤ 91,64%
• Commissie 565.700 ¤ 1,37%
• Kaartverkoop 1.396.391 ¤ 3,39%
• Sponsorgeld 1.481.000 ¤ 3,6%
quote:• Uitgaven Som %
• Stadionkosten 473.112 ¤ 1,16%
• Nieuwe aankopen 37.147.774 ¤ 91,34%
• Rente 3229 ¤ 0,01%
• Spelersloon 1.864.254 ¤ 4,58%
• Personeel 718.200 ¤ 1,77%
• Overig 163.400 ¤ 0,4%
• Jeugdopleiding / scoutingsnetwerk 300.000 ¤ 0,74%
Volgens mn fans gingen we voor het kampioenschap en ik ben laatste geworden.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef The_Hives het volgende:
wat een kut supporters heb jijik heb 2 punten gehaald maar:
Totalen
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 1 290 582 ¤ Spelersloon 598 018 ¤
Sponsorgeld 1 091 390 ¤ Stadionkosten 360 750 ¤
Verkochte spelers 0 ¤ Bouwkosten stadion 0 ¤
Commissie 0 ¤ Personeel 351 000 ¤
Overig 360 ¤ Jeugdopleiding / scoutingsnetwerk 0 ¤
Nieuwe aankopen* 3 241 852 ¤
Overig 0 ¤
Rente 0 ¤
Totale inkomsten 2 382 332 ¤ Totale uitgaven 4 551 620 ¤
Seizoensresultaat -2 169 288 ¤
Net op de TL dus weer een toppertje qua traineequote:17j 42 dagen
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Das lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:00 schreef Drassss het volgende:
312769121
[..]
Net op de TL dus weer een toppertje qua trainee![]()
Veels te veelquote:Op zondag 13 maart 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das lekker!Hoeveel verdedigen trainies heb je nu?
Je kan er 10 trainen dus veel teveel is t niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Veels te veelStuk of 9... en er komen straks nog 2 super jeugdspelers op de tl..
Zit wel wat prut bij dus die ga ik straks eruit tikken..
Ja, ik moet eens kijken hoe en wat.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan er 10 trainen dus veel teveel is t niet.
Dat prut kan je ook 45 minuten trainen per week. Zo kan je ze toch trainen en zijn ze straks wel wat meer waard. Al gaat t 2x zo langzaam.
Ik ben er van overtuigd dat je daar wel uit komt.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik moet eens kijken hoe en wat.
Ik heb ook nog 4 a-spelers he en die moeten ook nog wat training krijgen. Langzaam verpats ik die en moet de nieuwe lichting die plekken opvullen.
Over 8 minuten de jeugdtraining...
Een 15 jarige die plotseling goed positiespel kan wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat je daar wel uit komt.
Oja die had ik gister!ff checken.
Goffer wat een wereld trainig!quote:Yo!
Dave van Bockel: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Donny Heldring: Dit is de jongen waar ik het eerst mee ga praten om mijn ideeën aan het team over te brengen.
Dieter Achterberg: Geef hem de tijd. Hij heeft het zeker in zich om zich in het huidige en zeker ook nog in het volgende seizoen verder te verbeteren als je hem de juiste training geeft.
Dave van Bockel: Dit is zo'n atypische speler. Soms is dat goed, soms juist levensgevaarlijk.
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Keepen, maar ik wil toch even opmerken dat Dave van Bockel waardeloos kan worden op deze vaardigheid.
Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
Dat dus helaas niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een 15 jarige die plotseling goed positiespel kan worden
quote:Bel Ewout van Thijn
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ko van Groningen heet en 17 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Bel Wouter-Jan van Gilpen
|Ja? Oh, hallo Outpost76!
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Enrico Prent en hij is 17 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Aangezien ik nog maar 12 spelertjes heb zal ik t maar doen en hopen dat t wat is.quote:Bel Wout van de Akker
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar, 88 dagen en heet Ben Berkien.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Vleugelspel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Anton van Kaam (90194790)
16 jaar en 79 dagen, volgende verjaardag: 15-04-2011
Player can be promoted 33 day(s) later at 15-4-2011.
Team: KKA Kleine Kanjers
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 12-12-2010 11:21 (91 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. zwak)
Positiespel: matig (max. matig)
Vleugelspel: goed (max. goed)
Passen: matig (max. redelijk)
Scoren: onbekend (max. zwak)
Spelhervatting: onbekend
Omdat Hattrick weer loopt te klotenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef elby1988 het volgende:
Uhmz.. Waarom krijg ik de opstellingen niet te zien?...
quote:
Och een kleinigheidjequote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef NelisZ het volgende:
Het begint toch een beetje frustrerend te worden zo...
Ja heey, daar heb ik geen boodschap aan!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef Drassss het volgende:
Volgens mij komt dit onder andere door het aanmaken van de nieuwe competities over de hele wereld.
Gohquote:13-03-2011 Delays for qualification matches
We are experiencing delays in qualification matches. We are working on the issue.
Heb ik net dat bericht gekopieerd, zie ik dat jij het al gepost hebt.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eindelijk. Een lange dag van verjaardag vieren eindelijk voorbij. Nu tijd voor mezelf...
Bamquote:Op zondag 13 maart 2011 20:39 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb ik net dat bericht gekopieerd, zie ik dat jij het al gepost hebt.
Misschien moet ik de daltons maar eens gaan inschakelen
Goedzo, meteen schokken!quote:Je bent gepromoveerd en kreeg er 10% supporters bij. De nieuwe supporters hebben totaal 5 820 ¤ voor hun clubkaart betaald.
Ik ga eens kijken.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goedzo, meteen schokken!
Edit: De competities staan er.
hmmz bij mij niet.. ik ben nu in een lastigere terecht gekomen..quote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken.
Edit: Alltid had gelijk.
Deze stond op nummer 163 van de 1024, dus een relatief zware divisie.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz bij mij niet.. ik ben nu in een lastigere terecht gekomen..
die van jou?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze stond op nummer 163 van de 1024, dus een relatief zware divisie.
aha ik zou volgens Alltid in VI.720 komen, maar zit in VI.737..quote:
Bij mij ook niet. Ik moet echt mn verdedigers op het middenveld zetten en andersom anders heb ik zelfs een kans op handhaving!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz bij mij niet.. ik ben nu in een lastigere terecht gekomen..
Dan moet je daar zeker voor gaan. Dat brengt meer geld in het laatje en is dus gewoon beter.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ik moet echt mn verdedigers op het middenveld zetten en andersom anders heb ik zelfs een kans op handhaving!
Ga je je nog verder laten afzakken?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ik moet echt mn verdedigers op het middenveld zetten en andersom anders heb ik zelfs een kans op handhaving!
Oh ja. Dat hebben we ook nog:quote:
quote:Seizoensverwachtingen: we moeten dit seizoen kampioen worden
Voor die handhaving bedoel je?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je daar zeker voor gaan. Dat brengt meer geld in het laatje en is dus gewoon beter.
Dat was wel de bedoeling ja. Om dan vervolgens (minimaal) 3x op rij kampioen te worden.quote:
Je moet het zelf weten. Maar financieel gezien is het aantrekkelijker in ieder geval.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat niet de bedoeling.
Waar zie je die dan staan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
Die Recent national matches zijn zeker niet uit te schakelen ofzoiets? Ik vind het namelijk ,verdomd niet boeiende info wanneer Nederland een potje moet ballen..
Dat snap ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten. Maar financieel gezien is het aantrekkelijker in ieder geval.
Foxtrick.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bij mijn hattrick, waar steeds de nieuwsberichten staan ( daar boven ).
Stelletje mislukkelingen!quote:Je team is helaas gedegradeerd naar een lagere divisie. 10% van je supporters is opgestapt.
Daar zit ik idd ook naar te kijken!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Drassss het volgende:
Als er geen Ht is... dan maar Sevilla - Barca
Mooie schoppartij net ffquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar zit ik idd ook naar te kijken!
Ik heb vandaag heel weinig gezien, behalve de samenvattingen, was ff dagje wegquote:
ajax supporters he?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stelletje mislukkelingen!Strakkies als ik heel veel win komen ze met hangende pootjes terug! En dan maar roepen dat ze altijd supporter zijn geweest!.... Jaja!
![]()
Toen het goed ging zat het vol. Nu het slecht gaat krijgen ze het met gratis kaartjes niet eens volquote:
Je moet ook wel echt niks te doen hebben wil je daar op de tribune gaan zitten eigenlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Toen het goed ging zat het vol. Nu het slecht gaat krijgen ze het met gratis kaartjes niet eens vol
Daarom bestaat het dus alleen uit succes-supportersquote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet ook wel echt niks te doen hebben wil je daar op de tribune gaan zitten eigenlijk
Is dat niet wat vroeg?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic]
Even voor de mensen die mijn email adres hebben en die willen blijven gebruiken. Ik ben veranderd van email adres voor mn persoonlijke mail. Dit door de spam die mn huidige email adres verstuurd zonder dat ik er wat aan kan doen. Mocht je mn nieuwe emailadres willen hebben pm me dan even.
[/offtopic]
Bed tijd!
Ochja als je misschien een beetje tegenstander hebt is het wel lachen ( met wat talentvolle voetballers ) toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Daarom bestaat het dus alleen uit succes-supporters![]()
(Ik ben overigens geen echte supporter, ook niet in goede tijden, gewoon leuk voor zo nu en dan een wedstrijdje 1e divisie)
Vorige week FC Zwolle idd, dan is het wel leuk. Wordt iig altijd gescoord daar trouwensquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ochja als je misschien een beetje tegenstander hebt is het wel lachen ( met wat talentvolle voetballers ) toch?
Ja, maar dat komt omdat er achterin altijd 4 kliko's staanquote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vorige week FC Zwolle idd, dan is het wel leuk. Wordt iig altijd gescoord daar trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen achterinquote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat er achterin altijd 4 kliko's staan
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Slaap lekker allemaal! Morgen weer het begin van een werkweek
en nog steeds gaandequote:Op maandag 14 maart 2011 07:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
De problemen met de wedstrijden zijn alleen in Nederland.
quote:Bo Prent Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij redelijk in leiderschap, nu is dat afgezakt naar matig.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:18 schreef elby1988 het volgende:
Ze zijn ermee bezig las ik. Waarschijnlijk zijn de wedstrijden vanmiddag gespeeld, maar wel met alle stats en gezondheidsupdates van vandaag.
Als je ondertussen een speler hebt verkocht komt je reserve erin... Dat is pas zuur
ik hoop Kristiaan nog te verkopen... dan kan ik Dani aanschaffen.. kan hem wel gebruiken in mn nieuwe competitie..quote:Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef Drassss het volgende:
Poging 2 om mijn spelers te verkopen... ( 3 gasten op de tl )
Dat was dus de bug.quote:It was a glitch. For some reason when the engine looked at the Dutch games it decided there weren't any to play and moved on to relegating and promoting teams.
Nothing we could forsee or avoid :/
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
NelisZ heeft gewonnen en speelt nu IV, Elby verloren en blijft in VI.
Feli NelisZ.
En behoorlijk onterecht ook nogquote:Op maandag 14 maart 2011 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
NelisZ heeft gewonnen en speelt nu IV, Elby verloren en blijft in VI.
Feli NelisZ.
Echt? Wat kan je er allemaal mee doen?quote:
Waarom, ik kan prima Hattricken op mn mobielquote:
Ik ook. Maar je moet het potentieel zien. Ze kunnen het namelijk net zo uitgebreid als HO! maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Waarom, ik kan prima Hattricken op mn mobiel
Alleen de orders pagina heeft tie wat problemen mee geloof ik...
Welke applicatie bedoel je eigenlijk, want als ik zoek op Hattrick kom ik er een stuk of 10 tegenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je moet het potentieel zien. Ze kunnen het namelijk net zo uitgebreid als HO! maken.
Oh, het is dan ook niet van HT zelf, maar een CHPP-programma...
HattrickDroid.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Welke applicatie bedoel je eigenlijk, want als ik zoek op Hattrick kom ik er een stuk of 10 tegen
Nee, ik ging er ook niet van uit.quote:
Op dit moment kun je er nog niet veel mee. Je kunt net zo goed inloggen op HT zelf.quote:
Ik heb problemen om met mijn mobiel in Hattrick in te loggen om bepaalde zaken te checken.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Op dit moment kun je er nog niet veel mee. Je kunt net zo goed inloggen op HT zelf.
Ik hoop gewoon dat er een mobiele versie komt om je ratings te verglijken met je tegenstanders en om je trainingsresultaten te bekijken. Maar daar moeten we nog op wachten op dit moment.
HattrickDroid is wel uitgebreider dan de mobiele website van HT.. dus wat dat betreft is het een verbetering.. maar meer ook niet eigenlijk.. wat Koek al zei.. het is vrij karig op dit moment, maar wie weet kan het uitgroeien tot wat beters..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik heb problemen om met mijn mobiel in Hattrick in te loggen om bepaalde zaken te checken.
Ik gebruik ook niet de mobiele site op mijn mobiel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef MrMoon het volgende:
HattrickDroid is wel uitgebreider dan de mobiele website van HT.. dus wat dat betreft is het een verbetering.. maar meer ook niet eigenlijk.. wat Koek al zei.. het is vrij karig op dit moment, maar wie weet kan het uitgroeien tot wat beters..
dan heeft het op dit moment nog geen toegevoegde waarde..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik gebruik ook niet de mobiele site op mijn mobiel.
Kijk eens naar het weeknummer, rechts bovenin...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb 2 spelers die naar de Eregalerij kunnen, maar die optie is grijs? Het nieuwe seizoen is toch al begonnen?
Nog een weekje wachten dusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kijk eens naar het weeknummer, rechts bovenin...
3 tegenstanders bij mij...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:35 schreef Flappekz het volgende:
Wordt weer een saaie competitie...slechts 1 tegenstander is ook HT-supporter
Bij mij 7quote:
Ik nu ookquote:Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb wel even een persberichtje over komend seizoen er tegenaan gegooid.
Patser.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:40 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Bij mij 7
Nu afwachten hoe actief ze ermee zijn...
Zo begon ik afgelopen seizoen ook. Toen was mn bericht: We verwachten er bar weinig van.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook lekker nietszeggend. Dat zijn de beste.
Koning.Keizer.Admiraal.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef DeHovenier het volgende:
Wat zijn jullie teamnamen Koek en Flap?
Weet jij nog iemand die een logo voor me kan maken?quote:
TeamKoekje.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef DeHovenier het volgende:
Wat zijn jullie teamnamen Koek en Flap?
Ligt eraan wat je gemaakt wil hebben, ik kan ook wel iets in elkaar zetten voor je.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet jij nog iemand die een logo voor me kan maken?
Ok, daar kom ik morgen op terugquote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gemaakt wil hebben, ik kan ook wel iets in elkaar zetten voor je.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ff snel een logo voor je gefixt:
[ afbeelding ]
Heb er al eentje:quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das onze mascotte..
ik heb er ook een voor jou gevonden:
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb extreem goede zaken gedaan de laatste tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent zo beroemd dat er zelfs een carnavalspak van je is..
[ afbeelding ]
altijd fijn in zulke tijden van crisisquote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klopt, ik heb extreem goede zaken gedaan de laatste tijd
Precies! Wellicht kan ik binnenkort mijn stadion vergrotenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
altijd fijn in zulke tijden van crisis
goed planquote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies! Wellicht kan ik binnenkort mijn stadion vergroten
Ik heb maar 500k, is nog niet voldoende om mn stadion op een normaal formaat te krijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed plan
wil ik ook nog doen dit seizoen, maar eerst mn verdediger verkopen en een spits terugkopen..
ik heb 1,5 miljoen.. wel voldoende, maar ik heb ook nog die ene miljoen nodig om die spits aan te trekken.. en dan spaar ik wel voor een uitbreiding van mn stadion..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb maar 500k, is nog niet voldoende om mn stadion op een normaal formaat te krijgen
Ik moet eigenlijk ook nog versterken, maar ik heb ook 4 helelangetermijntrainees rondlopen. Verder heb ik weinig handelbaars...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb 1,5 miljoen.. wel voldoende, maar ik heb ook nog die ene miljoen nodig om die spits aan te trekken.. en dan spaar ik wel voor een uitbreiding van mn stadion..
kan je met je huidige selectie handhaven?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook nog versterken, maar ik heb ook 4 helelangetermijntrainees rondlopen. Verder heb ik weinig handelbaars...
Uitdaging, uitdaging, dilemma, dilemma.
Misschien toch mn NT-prospects-voor-over-12-seizoenen verpatsen?
Wellicht moeizaam. Mits ik niet voor lange tijd defs en/of spitsen kwijtraak...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan je met je huidige selectie handhaven?
als je kunt handhaven zou ik die trainees er niet uitgooien.. je kunt ook halverwege het seizoen bekijken hoe je er voor staat en dan alsnog die beslissing maken..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wellicht moeizaam. Mits ik niet voor lange tijd defs en/of spitsen kwijtraak...
Moet er wel bij zeggen dat ik mn competitie nog niet heel goed heb bekeken
Als er nix geks gebeurt, denk ik dat ik wel twee teams onder me moet kunnen houden...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je kunt handhaven zou ik die trainees er niet uitgooien.. je kunt ook halverwege het seizoen bekijken hoe je er voor staat en dan alsnog die beslissing maken..
dan zou ik sowieso nog wachten tot halverwege..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als er nix geks gebeurt, denk ik dat ik wel twee teams onder me moet kunnen houden...
Die 6,8 miljoen van mij ookquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef IPeePie het volgende:
Die 400k op de bank brandt een gat in m'n zak
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat daar ook nog 4 miljoen bij komt aan verkopen?
voor 9,5 verkocht?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb anders maar 2,1M. Maar Angelob heeft een speler voor 9,5M verkocht...
Die was net gepopt ja. Als je nog interesse hebt, dan gooi ik hem er wel voor 0 op.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef maniack28 het volgende:
Zo.. mijn collega (Pupske) heeft de beker gewonnen en is gepromoveerd naar de 2e divisie... nice =)
Anyhow.. ik ben genaaid.. nummer 2 uit de competitie is ook gepromoveerd (botteamruil) en zit nu in VII... ik had net 3 middenvelders gekocht om puur op die kracht de 8e uit te komen, maar dat was met de huidige tegenstanders niet meer nodig geweestLaatste wedstrijd speelde ik trouwens onterecht 4-4 tegen de nummer 2. Had ik gewonnen was ik nu gepromoveerd...
STOM!
Real, die LeLong is zeker net gepopt? Ik zoek naar iets jongs wat ik kan optrainen met scoren, maar ik vind de prijs net iets te bij jou....
quote:14-03-2011 (16/44) De club zag helaas 9 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
Als ik me niet vergis Buitenaards keepen, redelijk verdedigen en wonderbaarlijk spelhervatten ofzoquote:
ik had hoger verdedigen verwacht...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis Buitenaards keepen, redelijk verdedigen en wonderbaarlijk spelhervatten ofzo
Daar gaat ie nu op getraind worden als t goed is. Werd uit de jeugd gepulled met al redelijk defquote:
Ook pas netquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Lol, DiepFries heeft Abe Lenstra in zijn team
Gaat hij getraind worden ja? Zie dat de club die hem gekocht heeft al even geen wedstrijden meer gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar gaat ie nu op getraind worden als t goed is. Werd uit de jeugd gepulled met al redelijk def
Het schijnt zo te zijn dat de scouts contact hebben met de nieuwe eigenaressequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Gaat hij getraind worden ja? Zie dat de club die hem gekocht heeft al even geen wedstrijden meer gespeeld heeft.
\quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die was net gepopt ja. Als je nog interesse hebt, dan gooi ik hem er wel voor 0 op.
Klopt, ze schijnt niet veel meer in te loggen. Maar ze gaat een vaste opstelling instellen en af en toe inloggen (dat ik begrepen heb). Ben benieuwd of dat wat wordt aangezien ze amper inlogt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat de scouts contact hebben met de nieuwe eigenaresse
Bij eventuele doorverkoop kun je natuurlijk ook nog flink cashen.. ook niet onbelangrijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef Angelob het volgende:
Ach mij maakt het ook weinig meer uit, het zou wel leuk zijn. Maar ik heb 9 mil netto gecasht
quote:TSI 65 864
Loon 17 226
Leeftijd 25
Vorm redelijk (zeer hoog)
Conditie goed (hoog)
Ervaring matig (zeer hoog)
quote:TSI 46 323
Wage 17 426
Age 25
Form passable (high)
Stamina solid (low)
Exp. passable (very low)
quote:TSI 14 738
Loon 6 318
Leeftijd 20
Vorm redelijk (zeer hoog)
Conditie redelijk (zeer hoog)
Ervaring waardeloos (zeer hoog)
Hihiquote:TSI 4 905
Loon 1 747
Leeftijd 21
Vorm redelijk (heel laag)
Conditie goed (heel laag)
Ervaring waardeloos (hoog)
quote:TSI 11 473
Loon 5 819
Leeftijd 28
Vorm matig (hoog)
Conditie goed (hoog)
Ervaring matig (laag)
quote:Top 11 totaal
TSI 126 200
Loon 64 012
Nationaliteiten 4
Geblesseerd 0
Rode kaarten 0
Gele kaarten 7
quote:
quote:Top 11 totaal
TSI 162 120
Loon 69 494
Nationaliteiten 6
Geblesseerd 0
Rode kaarten 0
Gele kaarten 4
Trainer niet meegerekend in statistieken
Zou je niet eens wat trainies gaan kopen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef The_Hives het volgende:
ik niet eens traineesgewoon een stel prutsers met een goede spits
en er is nog steeds niet geboden op Kristiaan..quote:Top 11 gemiddelde
TSI 23 115
Loon 12 103
Leeftijd 25
Vorm redelijk (heel laag)
Conditie goed (laag)
Ervaring matig (laag)
Dat ziet er prima uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
73 sterren en 244 hatstats met mijn A-team met een woedende teamgeest en behoorlijk zelfvertrouwen.
quote:Top 11 gemiddelde
TSI 65 778
Loon 23 601
Leeftijd 21
Vorm goed (laag)
Conditie goed (zeer hoog)
Ervaring zwak (heel laag)
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
73 sterren en 244 hatstats met mijn A-team met een woedende teamgeest en behoorlijk zelfvertrouwen.
quote:Teamgeest: geīrriteerd
Zelfvertrouwen: slecht
nee man , dan moet ik zeker nog actief worden ook met hattrickquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat trainies gaan kopen dan?
Ik mag hopen voor je dat Florus vrijdag stijgt Moon. Anders weet ik je te vinden!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en er is nog steeds niet geboden op Kristiaan..
nog 1,5 uur..
Dat doe ik nu ook hoor. Gewoon een paar ton boven de tv en gewoon hopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
Wat zal de manager van Joost Van Den Bosch (297727854) nou denken he? Gewoon proberen of een debiel bied of verwacht ie het er echt voor te krijgen.
Gelukkig is mijn geld op. Kan ik iig niet die debiel zijn.
Nee hoor. Gewoon 10 trainies kopen en opstellen. Meer hoef je niet te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee man , dan moet ik zeker nog actief worden ook met hattrick
ben benieuwd hoe ver je komtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je dat Florus vrijdag stijgt Moon. Anders weet ik je te vinden!
Ik hoop dat ie m niet verkoopt. Misschien gaat ie dan steeds goedkoper worden en kan ik m kopen als ik Florus verkocht heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook hoor. Gewoon een paar ton boven de tv en gewoon hopen
En heb je dat geld voor die spits al eerder nodig?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en er is nog steeds niet geboden op Kristiaan..
nog 1,5 uur..
dat deed ik een paar seizoenen gelden dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon 10 trainies kopen en opstellen. Meer hoef je niet te doen.
Gewoon 10 trainies kopen en passen gaan trainen. Dan hoef je maar 11 spelers in dienst te hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat deed ik een paar seizoenen gelden dusmaar dan met 5 trainees, anders moest ik ook nog oefenwedstrijden regelen
nee dat niet.. die spits staat er niet op... maar ik heb het geld wel nodig om die spits überhaupt te kunnen kopen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En heb je dat geld voor die spits al eerder nodig?
Dat snapte ik al.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee dat niet.. die spits staat er niet op... maar ik heb het geld wel nodig om die spits überhaupt te kunnen kopen..
dan ben je al een heel eind..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou iig tot in de stad Groningen.
neuh ben vanaf het begin toen ik nog een jong broekie was al een positiespel trainer 3-5-2 FTWquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon 10 trainies kopen en passen gaan trainen. Dan hoef je maar 11 spelers in dienst te hebben.
Dat snap ik.quote:
ah.. nee hoor... dank voor je zorgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat snapte ik al.
Maar het ging me er meer om of je het geld snel nodig had.
Jij gooit training weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh ben vanaf het begin toen ik nog een jong broekie was al een positiespel trainer 3-5-2 FTW
precies.. komt wel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik.Aangezien het maar een klein gehucht is kan ik daar de weg wel vragen naar je huisje.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gooit training weg.Lekkere trainer ben je dan.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij gooit training je familieteam weg.Lekkere trainer ben je dan.
Als het goed is? Kan er nog iets mis gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef Drassss het volgende:
Morgen als het goed is ook 2 jeugd toppers op de TL
hij kan het vergeten natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als het goed is? Kan er nog iets mis gaan?
Dat beide managers ze niet op de tl zettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als het goed is? Kan er nog iets mis gaan?
aha op die manier jeugdtoppers..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat beide managers ze niet op de tl zetten
Men zei:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha op die manier jeugdtoppers..
wat voor stats hebben ze?
niet verkeerd als trainees idd..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Men zei:
-17j redelijk verdedigen matig vleugelspel
-18j uitstekend verdedigen
Beide SNEL als spec
klinkt goed.. dat idee had ik ook, maar goed inmiddels al veel te veel verloop gehad in mn verdediging.. maar ik heb dan ook de andere linies kunnen versterken..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, als ik ze fatsoenlijk train kunnen ze misschien wel een basisplek krijgen op hun 21ste
Daarom, jou team begint er ook op te lijken hoor. Je bent al te sterk voor de 7, nu hopen dat je dit seizoen de 6 overleeft of niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
klinkt goed.. dat idee had ik ook, maar goed inmiddels al veel te veel verloop gehad in mn verdediging.. maar ik heb dan ook de andere linies kunnen versterken..
daar hoop ik idd ook op.. zonder die spits zal het lastiger worden.. maar goed dan is het niet anders..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom, jou team begint er ook op te lijken hoor. Je bent al te sterk voor de 7, nu hopen dat je dit seizoen de 6 overleeft of niet?
Wat denk je te halen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar hoop ik idd ook op.. zonder die spits zal het lastiger worden.. maar goed dan is het niet anders..
edit: ben vooral benieuwd naar mn nieuwe middenveld ratings..
geen flauw idee.. ik weet niet wat het verschil briljant -> reusachtig doet met mn middenveld..quote:
Oh dat gaat wel helpenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen flauw idee.. ik weet niet wat het verschil briljant -> reusachtig doet met mn middenveld..
dan ga ik waarschijnlijk een redelijk middenveld halen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel helpenLeveltje misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |