Die is toch eigenlijk hetzelfde als deze:quote:Op zondag 27 maart 2011 12:05 schreef beeklaan het volgende:
Ik zie nu pas deze bij BIC. Voor 55 euro ziet dit er behoorlijk gelikt uit.
No way! Die CPU is de aller aller allertraagste ooit op een Android tablet uitgebracht. Daar loopt echt niks fatsoenlijk op. De allereerste tabs hadden dat. De rockchip was al een verademing t.o.v. deze chip.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:24 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die is toch eigenlijk hetzelfde als deze:
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
Een dollar goedkoper, met een betere camera, maar wel met A 1.7 ipv 2.2
Precies en dan nog zou ik liever voor een 3.0 tablet gaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef beeklaan het volgende:
Daarom, en 2.2 is toch wel een verschil met 1.7.
Een 3.0 wordt de eerstvolgende 'duurdere' tablet voor mij. Uiteraard ook met capacitief scherm.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies en dan nog zou ik liever voor een 3.0 tablet gaan.
* WyriHaximus is aan het wachten op de tablets waar Archos binnekort mee komt.
Hoe lang zal dat nog gaan duren vraag ik mij af. Q3 of Q4 2011?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We hebben het hier over een product dat letterlijk (ruim) 10% van jouw gewilde tablet kost.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoef je dan geen invoerrechten enzo te betalen?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ah thanks. Had m'n bril niet op.
edit: en besteld.![]()
anyone?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:59 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb dus laatst een flytouch2.5 besteld, maar nu heb ik een paar vragen.
Ten eerste, wat is 'rooten' en wat heb ik eraan?
Ten tweede, wat is flashen nou precies, en wat zijn de voor- en nadelen daarvan?
Bedankt!
Rootingquote:
Hij is wel erg gaaf...quote:
nope, wil hetzelfde doen dus ik post hier wel ff wat als het zover is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand enig idee waar en wanneer ik de Asus Transformer in UK kan bestellen? Op de Facebook-pagina staat dat de UK launch over minder dan 20 uur is, maar ik zie nog op geen enkele website (behalve die van expansys) de mogelijkheid tot pre-order.
Archos.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Hyundai het volgende:
Ik wil eigenlijk een tablet om me gewoon een beetje te kunnen vermaken, gamen wanneer ik onderweg ben bijvoorbeeld. Ik houd mijn Samsung Galaxy S dus 't hoeft geen Samsung tab te worden. Heeft iemand advies? Wil er niet teveel geld aan smijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |