quote:
Op donderdag 24 maart 2011 08:28 schreef Karina het volgende:Die wilde ik net posten, maar met de vraag: Is het wat? Ik kan ook niet zo snel een merk ontdekken, zodat je reviews o.i.d. kunt opzoeken.
JA ! voor dat geld wel. Hoewel ik de totale kwaliteit niet ken en ze helaas niet vermelden hoeveel ampere accu er in zit.
Om met android kennis te maken is dit ideaal. Alleen de niet-gesloten app market van 130.000 app's is al top uiteraard.
Ook de 7 inch. vs. 10+ inch formaat en handeling er van is zo makkelijk te ervaren.
Koop zoiets desnoods met familie/vrienden, gewoon ter test bijv.
Je kan er niet mee bellen, maar wel via wifi op internet dus skype, DENK IK want het is tevens een voice recorder, en er zit dus een microfoon in.
bartsmit heeft hier een advertentie die wel doet lezen, maar ook vragen doet rijzen, ofwel niet goed. WANT ik denk niet dat de bartsmit verkopers, veelal vrouwen ook, weten wat deze wel en niet kan, aan boord heeft aan hardware.
Je kan het zelfs zien als een veel-in-1 apparaat gadget : voice recorder, internetten via wifi, 'IPOD" multi media player die via de extra te plaatsen geheugen kaart dus tot 32 GigaByte aan video/muziek kan herbergen, e-reader.... Hoewel er NIET staat of er een standaard headset ingeplugd kan worden, en van de standaard speakertjes ga ik me niet veel voorstellen.
Jammer dat er geen merk en type bij staat, want dan zijn de vragen die ik mij stel zo opgelost denk ik.
Hopelijk kan je hem in de winkel testen, bijv. dat 'aan te raken scherm' want als dat vervelend/tot amper reageert op je touches, dan is het voor weinig geld veel ergernissen...
Van gebruikers kreeg ie 3,5 sterren van de 5 op de bart smit site. Dus ietsiepietsie bovengemiddelde performance welke de klant verwachtte en kreeg. Hierbij aangemerkt dat dit denk ik geen klanten zijn die ipad en samsung, motorola, adam, hp, dell e.d. pads ervaarden.
[ Bericht 3% gewijzigd door fokthesystem op 24-03-2011 08:43:04 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!