anyone?quote:Op maandag 28 maart 2011 08:59 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb dus laatst een flytouch2.5 besteld, maar nu heb ik een paar vragen.
Ten eerste, wat is 'rooten' en wat heb ik eraan?
Ten tweede, wat is flashen nou precies, en wat zijn de voor- en nadelen daarvan?
Bedankt!
Rootingquote:
Hij is wel erg gaaf...quote:
nope, wil hetzelfde doen dus ik post hier wel ff wat als het zover is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand enig idee waar en wanneer ik de Asus Transformer in UK kan bestellen? Op de Facebook-pagina staat dat de UK launch over minder dan 20 uur is, maar ik zie nog op geen enkele website (behalve die van expansys) de mogelijkheid tot pre-order.
Archos.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:17 schreef Hyundai het volgende:
Ik wil eigenlijk een tablet om me gewoon een beetje te kunnen vermaken, gamen wanneer ik onderweg ben bijvoorbeeld. Ik houd mijn Samsung Galaxy S dus 't hoeft geen Samsung tab te worden. Heeft iemand advies? Wil er niet teveel geld aan smijten
grappig maar het probleem is zoals je in dit topic kan lezen is geld, als mensen wat meer geld uitgeven aan gadget dan zal een apparaat ook stukken luxer worden, ken je de Sony Ux nog? de in mijn ogen beste UMPC ooit uitgebracht helaas prijskaartje duurste model 8000 euro. goedkoopste 2000 ongeveer.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat Archos zulke slechte tablets op de markt brengt in vergelijking met sommige anderen. Achos was de eerste die PMP's maakte die gewoon elk video-formaat aankon, dat was way back in 2003, ruim vier jaar voor de eerste iPod Touch! Je zou denken dat ze in die acht jaar wel geleerd hadden om high end tablets te maken.
Wat dat betreft vind ik dat HTC het veel beter doet. Ik vind hun Flyer ook een van de meest interessante Android tablets die verwacht worden: mooi design, aluminium behuizing, mooi beeld met een hoge pixeldensiteit, mooi formaat, goede processor en alle features die een goede tablet moet hebben. Alleen een behoorlijk hoge prijs helaas.
niet zo zeiken te duur koop dan een 2dehandse gameboy a 20 euro.quote:
Ik het trouwens 2,5 jaar geleden een Hp tx2650 (tablet met nu win7) speelt l4d2 met ongeveer 30 fps gekocht voor 1200 euro.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Archos.
Zag een 10'' bij media markt in de folder, voor 199, maar het was niet de 101 zag ik later
Ik vind 464 euro + verzendkosten duur als ik over een maand het zelfde voor 400 euro hier kan kopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:12 schreef Maaza het volgende:
[..]
niet zo zeiken te duur koop dan een 2dehandse gameboy a 20 euro.
ter vergelijking:Weet je wat in 2005 een psp kost 250 euro een ipod video 80gb 399.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |