vinger is iedere morgen dikker, ontzettend gevoelig, rood en ontstoken, moet gewoon naar gekeken worden ben ik bang.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Is je vinger nog steeds niet beter? Dat duurt lang zeg. En wat bedoel je met "de rest"?
quote:
Och ja, dat is ook zo. Misschien maar eens even een flinke antibioticakuur om je eroverheen te helpen. Beterschap!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:09 schreef Ynske het volgende:
vinger is iedere morgen dikker, ontzettend gevoelig, rood en ontstoken, moet gewoon naar gekeken worden ben ik bang.
dat gehoest en volzitten snachts ieder uur van de klok zien omdat je geen lucht hebt, k blijf t zo'n onzin vinden. moet nu maar gedaan zijn
en nog meer vitalemientjes groentes en fruit eten helpt van geen kant
zodra op t werk weer gekloot word met die stomme klimaatcontrol, ben ik weer t haasje, merk gewoon dat t steeds weer in mn longen gaat zitten
Dank je welquote:Op zondag 13 maart 2011 11:32 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, ik heb even teruggelezen over wat er met Christan is gebeurt. Mooi lelijke val dus, het kan ook zo verraderlijk glad zijn in het zwembad.
Hopelijk voelt hij zich snel weer beter! Beterschap!
Moet jij maar de volgende doenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Alweer een puppyTT
Wij gaan vandaag een van onze balkons catproof maken
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Als die van mij zo doorvreet wel
De vorige 3 hadden niks met puppies te maken, toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Alweer een puppyTT
Wij gaan vandaag een van onze balkons catproof maken
Die ervoor wel veel maar maakt niet uitquote:Op zondag 13 maart 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De vorige 3 hadden niks met puppies te maken, toch?
Ah, daar hebben we de eerste lapohunter alquote:
natte poesjesquote:
Okquote:Op zondag 13 maart 2011 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Doen we de komende TT's met poezen om het goed te maken, okee?
Je hebt je oude UI weer!quote:
Ik was net gewend aan die schelequote:
waar héb je t overquote:Op zondag 13 maart 2011 12:50 schreef sararaats het volgende:
Onze Frasier voelde dat er iets goed mis was.
En terecht.
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen; in huize ElisaB zijn ze ook weer wakker
en dus?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:57 schreef sararaats het volgende:
Voor de mensen die niet mee zijn:
Frasier is de poes van m'n broer.
Zo, goedemorgen!quote:
aah kijk, dat zegt al meer...quote:
Vlogen toch gister al naar Parijs?quote:
Ze heeft uitgebreid over haar broer in Japan verteldquote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah kijk, dat zegt al meer...
waarom vertel je dat niet Sara als ik vraag waar je t over hebt?
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Reactor 1 half, en reactor 3 misschien ook, toch?
Je kan ook teruglezen natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah kijk, dat zegt al meer...
waarom vertel je dat niet Sara als ik vraag waar je t over hebt?
Gaat wel f_r, hij krijgt alweer een beetje praatjesquote:
als ik alles terug moet lezen heb ik een complete dagtaak en geen sociaal leven meerquote:Op zondag 13 maart 2011 13:33 schreef tombolafan het volgende:
Eten op
[..]
Je kan ook teruglezen natuurlijk
Een beetje normaal reageren kan anders ook wel gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
als ik alles terug moet lezen heb ik een complete dagtaak en geen sociaal leven meer
I knowquote:Op zondag 13 maart 2011 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat alles teruglezen onzin is
Nou, dat bedoel ikquote:Op zondag 13 maart 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Bitches!
![]()
Als ik zo iets lees en het niet snap dan scroll ik dus wel altijf ff terug om te vinden waar het over gaat, of ik negeer het
Eenschquote:Op zondag 13 maart 2011 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ikDat is geen moeite, zo'n opmerking hoeft niet naar mijn mening
APK heeft toch een ex-schoonzus met een piempie?quote:
Klopt jaquote:Op zondag 13 maart 2011 14:10 schreef Pagan het volgende:
APK heeft toch een ex-schoonzus met een piempie?
Das een zus met een piempie, das andersomquote:Op zondag 13 maart 2011 14:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
APK heeft toch een ex-schoonzus met een piempie?
Heb jij een tooltje om te kijken of je genoemd wordt? Een soort Ctrl + Fquote:
Dat klopt, deze is voor het tegen-wicht.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das een zus met een piempie, das andersom
Wat is een muziekapparaat? En wat voor onzin lag er op/in/onder/naast/bij/vulzelfmaarin?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:13 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn het muziekapparaat aan het opruimen. Menschen wat verzamelden we een hoop absolute onzin in een paar maanden tijd![]()
Ja, maar echt goed werkt het nog niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:14 schreef Pagan het volgende:
Heb jij een tooltje om te kijken of je genoemd wordt? Een soort Ctrl + F
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar echt goed werkt het nog niet.
In 90% van de gevallen kom ik in PTA terecht
Heb ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Aha
Ik heb wel een neef die een nicht is maar da's weer wat anders
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar echt goed werkt het nog niet.
In 90% van de gevallen kom ik in PTA terecht
Hoe is het met Christan? Gevallen in het zwembad las ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Aha
Ik heb wel een neef die een nicht is maar da's weer wat anders
Een computer speciaal voor onze geweldige muziekcollectie en de onzin is (bijvoorbeeld) een hele shitload aan Ski-hut-ellendequote:Op zondag 13 maart 2011 14:17 schreef Pagan het volgende:
Wat is een muziekapparaat? En wat voor onzin lag er op/in/onder/naast/bij/vulzelfmaarin?
Ja, dat hoopt zich wel op idd. Hier staat 117GB muziek, 11.745 bestanden. Net alles een beetje uitgezocht en bij elkaar gezet. Nu nog eens een nette back-up maken, veel ervan is moeilijk te downen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een computer speciaal voor onze geweldige muziekcollectie en de onzin is (bijvoorbeeld) een hele shitload aan Ski-hut-ellende
Heb je lucht wel bewaard voor een volgende keer?quote:
9 al? ik dacht pas 7quote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb alleen muziek op cd's. lekker oldschool![]()
Morgen ga ik ff voor een konijnenrennetje kijken voor de pups, kunnen ze wat meer bewegen![]()
Ze zijn alweer 9 dagen oud joh
Oh ze heeft de geboorte datum op zaterdag gezet, dus officieel zijn ze 8 dagen, maar Noche werd vrijdagavond al geboren, dus die is 9 dagenquote:
Het gaat wel. Hij is niet helemaal zichzelf, merk ik. Was ook een flinke klapquote:Op zondag 13 maart 2011 14:19 schreef Pagan het volgende:
Hoe is het met Christan? Gevallen in het zwembad las ik.
Omdat ze frips en uitgeslapen willen zijn als de Griek en aanhang komtquote:Op zondag 13 maart 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Ze slapen al sinds 1200 als roosjes, waarom doen ze dat nou 's nachts ook niet?
16 nog welquote:Op zondag 13 maart 2011 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
Omdat ze frips en uitgeslapen willen zijn als de Griek en aanhang komt
Dacht ik net een lekker rustige pieperdienst te hebben dit weekend, krijg ik binnen een minuut 16 (!) sms'jes van evenzoveel verschillende systemen. Netwerkhik of zo want alles doet het nog/weer maar je zit toch ff van WTF
Ja Rewimo, heel veel beterschap voor Christan.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:32 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, ik heb even teruggelezen over wat er met Christan is gebeurt. Mooi lelijke val dus, het kan ook zo verraderlijk glad zijn in het zwembad.
Hopelijk voelt hij zich snel weer beter! Beterschap!
Ja hoor, af en toe kreunen ze wat in hun slaapquote:
Psies; 's avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoor, af en toe kreunen ze wat in hun slaap![]()
Maar ik ga ze zo gewoon wakker maken
Ja, gaat echt zo snel!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb alleen muziek op cd's. lekker oldschool![]()
Morgen ga ik ff voor een konijnenrennetje kijken voor de pups, kunnen ze wat meer bewegen![]()
Ze zijn alweer 9 dagen oud joh
Gezellig!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
De Griek en zn schoonzus en het kind komen strakjes spaghetti eten hier.
Maar niet meer ziek?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Omdat ze frips en uitgeslapen willen zijn als de Griek en aanhang komt
Dacht ik net een lekker rustige pieperdienst te hebben dit weekend, krijg ik binnen een minuut 16 (!) sms'jes van evenzoveel verschillende systemen. Netwerkhik of zo want alles doet het nog/weer maar je zit toch ff van WTF
Nou idd, ze slapen nog, ik ga echt wekken nu hoor, stelletje slampampersquote:Op zondag 13 maart 2011 15:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies; 's avonds een vent, 's ochtends een vent
Maagje is nog niet 100%, niet zo gek na een dag niet eten maar zaterdagochtend voelde ik me al behoorlijk fit, goed genoeg om een harinkje te gaan happen op de markt.quote:
Jouw zus?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
De Griek en zn schoonzus en het kind komen strakjes spaghetti eten hier.
Die was ik nu aan het wegen, die weegt 368quote:
Dus die groeit gelukkig ook weer; mooiquote:
Dank je welquote:Op zondag 13 maart 2011 15:17 schreef Strega het volgende:
Ja Rewimo, heel veel beterschap voor Christan.
Hé gelukkig!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maagje is nog niet 100%, niet zo gek na een dag niet eten maar zaterdagochtend voelde ik me al behoorlijk fit, goed genoeg om een harinkje te gaan happen op de markt.
quote:
Echt hé, zo jong al aan de anabolenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
En de gewichten:
Diaz, dinsdag : 303, woensdag : 323, donderdag:335, vrijdag 356, zaterdag: 389, zondag: 409
Noche, dinsdag 310, woensdag 309, donderdag:306, vrijdag: 313, zaterdag: 335, zondag: 368
![]()
![]()
Oh Elies, die weegschaal, die is zooo fijn en zo een fijne geruststelling ook![]()
Ja, dat is een heel goed iets!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Ze liggen nu op de grond op een dikke deken, Karel en Billy houden de wacht![]()
Alletwee goed gedronken en een enorm grote poep gedaan![]()
Oh ik ben zo blij dat ze goed poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |