Ja maar is dat zomer of winterjas?quote:Op zondag 13 maart 2011 08:56 schreef Misan het volgende:
Zondag trekken flinke wolkenpartijen over, verder valt verspreid een beetje regen of motregen. De zon krijgt vandaag weinig kans. De zuidelijke wind voert nog wel vrij zachte lucht aan. Het wordt zo'n 10 tot 13 graden. Komende nacht trekt de regen naar het oosten weg. Maandag overdag is het meest droog, maar nog wel een tijd grijs. Later ontstaat geleidelijk ruimte voor de zon. Dinsdag en de dagen erna is het vrij zonnig en droog, bij een middagtemperatuur tussen 8 en 13 graden.
Met harde wind: ja. Met zacht wind: nee. Maar dat moet je zelf even ervarenquote:Op zondag 13 maart 2011 08:58 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja maar is dat zomer of winterjas?
Ja maar wat moet ik nuquote:Op zondag 13 maart 2011 09:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Met harde wind: ja. Met zacht wind: nee. Maar dat moet je zelf even ervaren
Foto!!!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:03 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik draag al tijden alleen maar zomer jassen, goed te doen en het staat mooier
Gewoon je zomerjas aantrekken. Is het te fris dan doe jequote:Op zondag 13 maart 2011 09:02 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik nu!!!!
Nee ik blijf op bed liggen.quote:
LOL ik ben dus ook zwaar verkouden geworden door het carnaval zonder jasquote:Op zondag 13 maart 2011 09:08 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Nee ik blijf op bed liggen.
Ik ben ziek omdat ik met carnaval geen jas heb aan gedaan omdat ik anders met dat kreng moest leuren![]()
Nou hier t resultaat, had beter een dun zomerjasje aan kunnen doen. Nu hoest ik tot kotsend aan toe
Nou, winterjas met sjaal dus. En halvewege de week zomerjas met sjaal. Wordt het nog warmer en is je verkoudheid over sjaal weg.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
LOL ik ben dus ook zwaar verkouden geworden door het carnaval zonder jas
Beterschapquote:Op zondag 13 maart 2011 09:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
LOL ik ben dus ook zwaar verkouden geworden door het carnaval zonder jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |