Zitten en je bek houwenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Ik trek het echt niet meer. Blijven kijken naar zo'n stel losers sorry, ik ga verder met me leven.
Tot morgen....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Ik trek het echt niet meer. Blijven kijken naar zo'n stel losers sorry, ik ga verder met me leven.
Ik geef toe,ik word steeds meer kamp Gerard....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard is toch nog wel bij zinnen?
Hij is gek ook.. Aafke is nu nog erger dan deze:quote:Op zondag 13 maart 2011 02:14 schreef Day het volgende:
Flip wil koste wat het kost het gesprek afmaken.
k heb er schik meequote:Op zondag 13 maart 2011 02:16 schreef liqrich het volgende:
Nou dit waren secret story laatste troeven om de kijkcijfers omhoog te brengen.. kdenk dat t aardig is gelukt
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
gaan we weer de tijd gokken?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef metallica143 het volgende:
Ok. Wie gaat er als eerste kitsen vanavond! ik zeg AAF!
val ons daar niet mee lastigquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Hou ze rechtquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:16 schreef Stranger het volgende:
Ik heb vanavond besloten dat ik voor het allereerst in een RLS ga stemmen, zodra Aafke genomineerd staat.Aafke
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:16 schreef Stranger het volgende:
Ik heb vanavond besloten dat ik voor het allereerst in een RLS ga stemmen, zodra Aafke genomineerd staat.Aafke
en dan wil die ook nog praten over gevoelensquote:Op zondag 13 maart 2011 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Philip wil een gesprek met Aafke in haar toestand, gaat nooit goed komen zo
Standaard reflex...shoarma tent of naar huis maffen....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:17 schreef ABundy het volgende:
[..]
Omdat ze de muziek hebben gestopt. Wat zou JIJ doen?!
hoho! Hoe heet die rooie ook alweer uit BB? die verdient ook een eervolle vermeldingquote:Op zondag 13 maart 2011 02:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze is het beste wat een RLS is overkomen sinds Diane
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoho! Hoe heet die rooie ook alweer uit BB? die verdient ook een eervolle vermelding
Linda (hoerenfeest bedoel je die?)quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoho! Hoe heet die rooie ook alweer uit BB? die verdient ook een eervolle vermelding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |