Hij gaat beter met de meiden om geeft hij zelf aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit wil je toch van dat gezeik af en lol trappen met de boys
gewoon zonder pauze....quote:
ik vind joanna echt niet zo mooi hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef Ripley het volgende:
Wel zielig dat aafke zich zo minderwaardig aan joanna voelt. Joanna is misschien standaar mooier maar met aafke heb je een stuk meer plezier denk ik.
hahaha, @ Servioquote:Op zondag 13 maart 2011 02:08 schreef Urb het volgende:
Servio door het stof bij Alex.![]()
Alex: " Was je boos dat ik meer stemmen had als jou?"
Servio: " NEE... nou ja. Deels."
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:06 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:
Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.
[ afbeelding ]
Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal
FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/ <-- op verzoek van SBS GROEP NEDERLAND streams offline gehaald
Met dank aan Hole1988
4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl/
Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/
Backups:
http://84.243.215.68/
http://www.zomerse50.nl/sstnl/
[ afbeelding ]
Alle vorige delen zijn hier te vinden
Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)
OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen
[ afbeelding ]
Twitteren naar de Zendbaas @Alphons22
Zijn verklaring voor streamlocks in eerste instantie:
@alphons22 soms bij streams gaan alle 4 cams op een oog? is dat omdat wij het niet mogen zien ? #sstnl
Alphons:
@DJRetard eigenlijk alleen bij calamiteiten, ruzies en ongelukken
Sun Feb 20 2011 00:37:27 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard
@DJRetard technische storingen in huis of in verbinding..
Sun Feb 20 2011 00:37:50 (W. Europe Standard Time) via Twitter for iPad in reply to DJRetard
En dan een grote streamlock bij de bekendmaking van het raden van het eerste geheim, een aangekondigde streamlock.
Alphons zijn reactie hierop:
We luisteren veel naar jullie opmerkingen, ben erg blij met jullie support maar er moet ook een programma gemaakt worden! #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone
De betrouwbaarheid van een zendbaas
Oftewel:
[ afbeelding ]
gedrukt en ook doorgezet ipv lafjes terugtrekken:
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keers
dus jij ook wisselenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon zonder pauze....
batterij wissel voor het toetsenbord
Commentaar op Streams en ik heb geen idee wat irri switchen is.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:09 schreef Jaidee het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat COS inhoudt en waarom ik steeds zo irri moet switchen?
te veel frisdrankquote:Op zondag 13 maart 2011 02:07 schreef avb87 het volgende:
laura heeft te veel gedronken ze gaat nr bed
jup, alles weer geregeld....quote:
ik wil bloed zien!!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:10 schreef metallica143 het volgende:
Alex is Servio gek aan het maken![]()
KARIM!!!! WAAR ZIT JE
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:10 schreef MaryMouse het volgende:
02:10 Aafke deed haar radslag en ging op haar muil
Het karakter maakt Jo lelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 02:10 schreef annanasje het volgende:
Maar joanna is in ieder geval zeker mooier dan aafke.
Feestjequote:Op zondag 13 maart 2011 02:10 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom gaan deze topics nu zo snel? Is er geneukt ofzo?
Daar heb je plakstrips voor, voor zo'n jurkjequote:
Kans op... er rollen tieten uit bloesjes.. stevig zuipen.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:10 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom gaan deze topics nu zo snel? Is er geneukt ofzo?
Mee eens .... nu feestenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:11 schreef Niki.P het volgende:
I love Flipmaar misschien moet hij dit gesprek met Aafke houden als ze net ietsjes nuchterder is...
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:11 schreef Rosevink het volgende:
Dan zijn dit dus de winnaars:
Bollokus 2:08
diedirk 2:12
batterijwisselquote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef Coos het volgende:
Wat zei de stem net?? Ik kon het niet verstaan!!
Hahahaha mooiequote:
Batterijwissel.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef Coos het volgende:
Batterijenwisselquote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef Coos het volgende:
een half al? dan zou ik maar opschietenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef superkokje het volgende:
ik moet echt weg van doit feest
mijn moeder staat al een half op me te wachten
Ew....we don't want to know....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef superkokje het volgende:
FEESTJE !!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Kledingsmaak... WHO GIVES A FUCK!! TIETUHHH!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef annanasje het volgende:
Dat "shirtje" van Aafke kleedt op meerdere punten niet bepaald af, wat een kledingsmaak heeft ze toch.
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef superkokje het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef cindy11 het volgende:
Van wie je ook fan bent,in deze beschonken toestand van de bewoners,krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:12 schreef cindy11 het volgende:
Van wie je ook fan bent,in deze beschonken toestand van de bewoners,krijg je toch last van plaatsvervangende schaamte?
Yupquote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard is toch nog wel bij zinnen?
Hij rookte net een sigaretje, dus denk het nietquote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
geeft meer respons dan lauraquote:
Ik ben dan wel geen jongen, maar als ik aan haar hoofd denk zouden die tieten mij gestolen kunnen worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef metallica143 het volgende:
[..]
Kledingsmaak... WHO GIVES A FUCK!! TIETUHHH!![]()
dan hebben ze wel erg veel gedronkenquote:
respectvoor diekerelquote:Op zondag 13 maart 2011 02:14 schreef Day het volgende:
Flip wil koste wat het kost het gesprek afmaken.
op zekerquote:Op zondag 13 maart 2011 02:14 schreef annanasje het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen jongen, maar als ik aan haar hoofd denk zouden die tieten mij gestolen kunnen worden.
WAT?!quote:
have funquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Ik trek het echt niet meer. Blijven kijken naar zo'n stel losers sorry, ik ga verder met me leven.
Zitten en je bek houwenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Ik trek het echt niet meer. Blijven kijken naar zo'n stel losers sorry, ik ga verder met me leven.
Tot morgen....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Ik geef toe,ik word steeds meer kamp Gerard....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij is gek ook.. Aafke is nu nog erger dan deze:quote:Op zondag 13 maart 2011 02:14 schreef Day het volgende:
Flip wil koste wat het kost het gesprek afmaken.
k heb er schik meequote:Op zondag 13 maart 2011 02:16 schreef liqrich het volgende:
Nou dit waren secret story laatste troeven om de kijkcijfers omhoog te brengen.. kdenk dat t aardig is gelukt
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
gaan we weer de tijd gokken?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef metallica143 het volgende:
Ok. Wie gaat er als eerste kitsen vanavond! ik zeg AAF!
val ons daar niet mee lastigquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
Hou ze rechtquote:Op zondag 13 maart 2011 02:15 schreef boekenplank het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:16 schreef Stranger het volgende:
Ik heb vanavond besloten dat ik voor het allereerst in een RLS ga stemmen, zodra Aafke genomineerd staat.Aafke
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:16 schreef Stranger het volgende:
Ik heb vanavond besloten dat ik voor het allereerst in een RLS ga stemmen, zodra Aafke genomineerd staat.Aafke
en dan wil die ook nog praten over gevoelensquote:Op zondag 13 maart 2011 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Philip wil een gesprek met Aafke in haar toestand, gaat nooit goed komen zo
Standaard reflex...shoarma tent of naar huis maffen....quote:Op zondag 13 maart 2011 02:17 schreef ABundy het volgende:
[..]
Omdat ze de muziek hebben gestopt. Wat zou JIJ doen?!
hoho! Hoe heet die rooie ook alweer uit BB? die verdient ook een eervolle vermeldingquote:Op zondag 13 maart 2011 02:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze is het beste wat een RLS is overkomen sinds Diane
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoho! Hoe heet die rooie ook alweer uit BB? die verdient ook een eervolle vermelding
Linda (hoerenfeest bedoel je die?)quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoho! Hoe heet die rooie ook alweer uit BB? die verdient ook een eervolle vermelding
Die van het HOERENFEESTquote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet voordat de drank op is!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Standaard reflex...shoarma tent of naar huis maffen....
Ik hoef jouw niet meer te zeggen hoe ik hier over denkquote:
Hoerenfeest linda?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die labiele sirene kon wel een partij hijgen in bed ja...en daarna was echt hilarisch...quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Standaard reflex...shoarma tent of naar huis maffen....
Linda!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog niet weg ??quote:
Die heet inderdaad Diane.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:19 schreef bollokus het volgende:
lol laura komt nu pas los... nu alex bij servio slaapt
Hoerenfeest-Linda jaaaaaaaaaaquote:
Wasda? Appelsap?quote:
UISTER NA JE MOEDER!quote:
Hij praat er ook niet mee beter oplettenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie vond het ook alweer niet kunnen om met bezopen vrouwen over geheimen te praten?
Denk het ook, ze blijft maar hetzelfde teutendansje doen met haar knieenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:20 schreef Niki.P het volgende:
Laura komt lso, zit er alcohol in de slagroom
die vroeger in de biologieles kon dat precies het zelfdequote:Op zondag 13 maart 2011 02:20 schreef RobbieBoy het volgende:
Die verzameling botten en spieren die zich Laura laat noemen beweegt gewoon haar beenderen, wat knap, een dansend skellet
Oee en BB waar julie over praten en ik oud genoeg voor was om te volgen!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoerenfeest-Linda jaaaaaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
Zijn kunst knieenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Denk het ook, ze blijft maar hetzelfde teutendansje doen met haar knieen
ja, maar dan beterquote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
die vroeger in de biologieles kon dat precies het zelfde
Servio probeerde duidelijk Aaf's geheim te ontfrutselenquote:Op zondag 13 maart 2011 02:20 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij praat er ook niet mee beter opletten
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef versabommie het volgende:
Kijk die zak kluiven staan wiegen![]()
Laura, ga gewoon naar bed!
maik trommelt nog ff. zodat hij zeker weet dat ze goed slaaptquote:
Hij moet het ergens kwijt nu Mo K.O ligt.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef metallica143 het volgende:
Maik gaat helemaal op in zijn getrommel! wat een loser
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef versabommie het volgende:
Kijk die zak kluiven staan wiegen![]()
Laura, ga gewoon naar bed!
Dit.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:21 schreef ABundy het volgende:
Sharon en Lau zijn echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Sharon roddelt ook alles wat vast of los zit. Zo had ik haar nog niet gezien, smerig achterbaks wijf
Ze doet alsofquote:
Dat was toch die dierenterrorist?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:22 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even dat je die bedoelde.
Ik zou zeggen laat hem Stervio maar ff op zijn bek slaan!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij moet het ergens kwijt nu Mo K.O ligt.
* versabommie mompelt iets met chromosomen ofzo.....quote:
Normaal als ze zich zo voelt heeft ze een berg wit voor zich liggenquote:
Nee niet gek...maar waar komt deze info vandaan? Is dit echt zo?..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |