Nee.. dat was echt gewoon crap. Paste er totaal niet bij, ook niet als smoesje dat het een LSD fantasie was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:37 schreef kort het volgende:
Die cartoon episode was gewoon baasazijnpissers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.quote:
die accenten van Anna en Johnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:30 schreef Merel het volgende:
Ze zijn zich er zelf ook wel heel bewust van hoe dicht de show op het randje zat op gecanceled te worden..
Time travel is gevaarlijk.. daar moet je echt mee uit kijken in series want is heel lastig nog te volgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.![]()
![]()
Ik ben in ieder geval door het tijdreizen de kluts even kwijt van wat er nu allemaal precies wanneer en waarom gebeurd is.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:39 schreef Johnny Blaze het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef PPL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die trui van Joshuaquote:
Nou nee, volgens mij reist het bewustzijn van de 2011 Peter korte tijd naar 2026, die ziet dus zijn toekomst als hij ervoor kiest Walternates' universum te vernietigen. Hij reist niet lichamelijk door de tijd. Daarna heeft hij een soort veilige plek gecreëerd waar de leden van de twee universa samen kunnen werken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.![]()
![]()
Ik ben in ieder geval door het tijdreizen de kluts even kwijt van wat er nu allemaal precies wanneer en waarom gebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |