Eindelijk weer een echte Fringe afleveringquote:
Het is wat zot, maar omdat ze Olivia's bloed en dus DNA-profiel hebben, kunnen ze de 23 chromosomen van Peter uit het bloed van de baby halen. Omdat ze geen bloed hebben van Peter (ga ik maar even van uit) weet je niet wélke 23 chromosomen van Walter doorgegeven zijn aan Peter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echte Fringe aflevering![]()
Wat een verademing na de aflevering van vorige week zeg..
Lijkt op een super season finale
Ik vind het idee van de machine met het DNA van het kind nog steeds niet leuk/goed want dan zou Walternate het ook moeten kunnen vanuit zijn bloed, want Peter heeft groot deel van zijn DNA.
Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Merel het volgende:
Zozo, wisten jullie al dat de nieuwe Ford Focus een tof achteruitrijschermpje heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Geo3kant op 30-04-2011 14:33:29 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, alhoewel ik wel een beetje het idee krijg dat ze erop gerekend hadden dat dit seizoen het laatste zou zijn. Ik hoop niet dat ze het verhaal nu langdradig gaan laten aflopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Dit was echt een hele gave aflevering! Nog eentje maar en dan is het seizoen weer voorbij...maar gelukkig komt er nog een seizoen!
Nee, want ze hebben namelijk gezegd dat ze er al van uitgingen dat er een 4e seizoen zou kunnen aan komenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik wel een beetje het idee krijg dat ze erop gerekend hadden dat dit seizoen het laatste zou zijn. Ik hoop niet dat ze het verhaal nu langdradig gaan laten aflopen.
De Euro staat met de dag sterker ;-)quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Ik was benieuwd hoe 'steep' Peters ritje van Pittsville, Maryland naar 42nd Street in NYC zou zijn en kom uit op ongeveer $620,-. Da's toch net iets minder dan die 800,- die Peter berekend kreeg.
4,5 uur rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |