Nee.. dat was echt gewoon crap. Paste er totaal niet bij, ook niet als smoesje dat het een LSD fantasie was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:37 schreef kort het volgende:
Die cartoon episode was gewoon baasazijnpissers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.quote:
die accenten van Anna en Johnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:30 schreef Merel het volgende:
Ze zijn zich er zelf ook wel heel bewust van hoe dicht de show op het randje zat op gecanceled te worden..
Time travel is gevaarlijk.. daar moet je echt mee uit kijken in series want is heel lastig nog te volgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.![]()
![]()
Ik ben in ieder geval door het tijdreizen de kluts even kwijt van wat er nu allemaal precies wanneer en waarom gebeurd is.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:39 schreef Johnny Blaze het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef PPL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die trui van Joshuaquote:
Nou nee, volgens mij reist het bewustzijn van de 2011 Peter korte tijd naar 2026, die ziet dus zijn toekomst als hij ervoor kiest Walternates' universum te vernietigen. Hij reist niet lichamelijk door de tijd. Daarna heeft hij een soort veilige plek gecreëerd waar de leden van de twee universa samen kunnen werken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.![]()
![]()
Ik ben in ieder geval door het tijdreizen de kluts even kwijt van wat er nu allemaal precies wanneer en waarom gebeurd is.
Volgens mij wel Walter, volgens mij kwam hij erachter toen hij die flash/lightbomb onderzocht, omdat alleen Walter en Walternate slim genoeg zijn om zulke geavanceerde technologie uit te vinden. Waarschijnlijk (volgens mij zei walter het ook, maar beetje wazig) dat hij in de verre toekomst dus 2040 bijvoorbeeld die machine bouwt omdat ook hun wereld naar de klote gaat om terug te kunnen reizen en het te stoppen.. of veranderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou nee, volgens mij reist het bewustzijn van de 2011 Peter korte tijd naar 2026, die ziet dus zijn toekomst als hij ervoor kiest Walternates' universum te vernietigen. Hij reist niet lichamelijk door de tijd. Daarna heeft hij een soort veilige plek gecreëerd waar de leden van de twee universa samen kunnen werken.
Wat ik dan weer niet snap is wie ooit die machine heeft gebouwd. Ze vinden (de delen van) hem in 2011 in de grond begraven, maar nu blijken ze door Walter naar het verleden gestuurd te zijn??? Wie heeft hem dan gemaakt, Walter niet, die stuurt hem alleen maar terug in de tijd. Nou ja, ik denk dat het ook de bedoeling is dat we sommige vragen nog niet kunnen beantwoorden. Erg toffe aflevering iig
Ik snap ook niet alles, maar Walter uit de toekomst heeft op de een of andere manier het bewustzijn van 2011 Peter naar 2026 gebracht (dat zagen we), toen wij weer wakker werd in de machine had hij de toekomst ervaren en wist dat beide universums niet zonder elkaar kunnen. Dus besloot Peter niet het andere universum te vernietigen zoals we zagen dat gebeurd was in de toekomst maar juist beide universums te redden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Merel het volgende:
[..]
![]()
Terug in de tijd reizen en voorkomen dat Walter Peter steelt?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:
Zelfs als ze stoppen met oorlog voeren, dan blijven de scheuren en fringe events alsnog gebeuren toch? Hoe willen ze dat fixen?
Genoeg te doen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Geo3kant het volgende:
Zorgen dat Peter niet gestolen wordt, dan kunnen ze stoppen met fringe, want dan gebeurd er ook niks meer.. of je moet het in een CSI/anti terroristen serie vormen maar dat is het concept niet.
Dat staat als een paal boven waterquote:Dat kan/zal niet het idee zijn.. timetravel sucks...
Alles binnen Lost is verklaard. Niet meelopen met de meute maar zelf even nadenken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die trui van Joshua![]()
Maar goed zo begreep ik het dus ook: beide universen bestaan nog, maar Peter heeft dus een brug gemaakt tussen die twee werelden en dat was dus die kamer waar ze op het end allemaal in stonden, zodat ze sampies beide werelden kunnen fixen. Waarom Peter dan ineens niet meer bestaat en niemand m kan herinnerenVraag me dan wel af als Peter niet bestaat en nooit heeft bestaan....heeft Fauxlivia dan nog wel een kleine Bishop?
Benieuwd hoe dat verder gaat....hoop idd dat het beter opgelost wordt dan met Lost want echt daar wil ik nog steeds 6 x 23 x 45minuten van mn leven terug.
De oudere Olivia vond ik al een hele vooruitgang qua aantrekkelijkheid.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vond het ook wel shocking dat de wereld er in 2026 precies hetzelfde lijkt uit te zien. Gsm's en pc's leken nog precies hetzelfde, alleen de kapsels waren anders
Hoezo? Hij heeft toch eerder bewezen zich kunnen te gedragen?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:54 schreef picodealion het volgende:
Waar ik me nog het meest over verbaasde is dat Walter in 2026 als topcrimineel is opgesloten, bij Gods gratie er even uit mag om te helpen, en dan vervolgens de rest van de EP rustig rond blijft wandelen zonder enige controle.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Unanswered_questionsquote:Op zondag 8 mei 2011 14:40 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
Alles binnen Lost is verklaard. Niet meelopen met de meute maar zelf even nadenken.
Ja jezus zegquote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef THeeF het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Unanswered_questions
Niet alles hè!
Schokkende en vage finale, maar wel een hele goede btw.
In Season 4 gaan de Observers een grotere rol spelen! Ben benieuwd
Klopt, maar een aantal essentiele vragen als "What caused the bad luck surrounding Hurley and Sam Toomey? Is there really a curse? ("Numbers")" zijn ook niet beantwoord.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:04 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ja jezus zegdie vragen die er tussen staan:
Where did the nickname "Hurley" come from?
Why is Danielle's clothing and equipment primarily military in nature if her "routine expedition" was scientific/medical?
En er zijn ook nog meer van die vragen die gewoon er nie ttoe doen om beantwoord te worden. Soms is iets gewoon zo...
zo kan ik ook voor fringe vragen verzinnen die er niet toe doen...
Inderdaad, staan veel kansloze vragen tussen, maar aantal belangrijke, zoals die nummers, zijn onbeantwoord.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klopt, maar een aantal essentiele vragen als "What caused the bad luck surrounding Hurley and Sam Toomey? Is there really a curse? ("Numbers")" zijn ook niet beantwoord.
nummers? daar was toch ene heel stom antwoord op?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:26 schreef THeeF het volgende:
[..]
Inderdaad, staan veel kansloze vragen tussen, maar aantal belangrijke, zoals die nummers, zijn onbeantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |