Dat wist ik meteen, dat maakte 30 minuten van de aflevering vrij saaiquote:Op zondag 27 maart 2011 15:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
Wel schokkend dat Walternate er zelf achter zat

Dat is niet zo heel slecht bedacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef cleany het volgende:
misschien is het de bedoeling dat kind in plaats van Peter in de machine geplaatst wordt...

Ik denk ook dat een zwangere Olivia een heel seizoen lang een enorme impact zou hebben gehad op wat je haar kan laten doen.. zelfs al is het er maar 1 van de 2. Beetje een deus ex machina, maar misschien wel beter zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef cleany het volgende:
gisteren aflevering 18 gezien...kan niet wachten op de rest.
ik denk inderdaad dat ze een zwangerschap eigenlijk maar saai vonden en het daarom versnelde, door er een andere wending aan te geven. misschien is het de bedoeling dat kind in plaats van Peter in de machine geplaatst wordt...
Nou ja zal wel een bepaalde reden zijn dat ze de geboorte hebben versneld.

Idd, óf dat kind in de machine, óf dat kind gebruiken als "lokmiddel" om Peter weer terug te krijgen naar de andere kant...?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel slecht bedacht.

Sorry maar ik vind dat wel slecht bedacht. Want waarom zou het apparaat (dat alleen specifiek afgestemd is op Peter) werken op die baby? Dan zou het toch ook moeten werken op Walter(nate).. want dat is weer de vader van Peter!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop het tweede, om hem te lokken van hier hoor je thuis, in deze wereld, met je gezin en de Olivia die wel een keer lachtquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef Piepje het volgende:
[..]
Idd, óf dat kind in de machine, óf dat kind gebruiken als "lokmiddel" om Peter weer terug te krijgen naar de andere kant...?

Ik dacht dat iedereen wel dat door zou hebben. Het kind is een vervanger voor Peter, daarom zei de college ook nadrukkelijk 'uit onderzoek is gebleken dat ALLEEN Peter in de machine kan'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]

Kutamerikanen met hun kut breaks
 Kutamerikanen met hun kut breaks

QFT, proost!quote:Op zondag 3 april 2011 03:23 schreef Henno het volgende:
Ja verdomme waarom 15 april pas weer?Kutamerikanen met hun kut breaks

quote:Op zondag 3 april 2011 03:23 schreef Henno het volgende:
Ja verdomme waarom 15 april pas weer?Kutamerikanen met hun kut breaks

Welkomquote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Seam het volgende:
Binnen een paar dagen seizoen 1 gekeken en ik vind het een erg goede serie
 .
.

In de aflevering Immortality zegt Walternate dat hij geen kinderen wil gebruiken voor cortexiphan om veilig naar het andere universum te reizen. Aan het einde van de aflevering belt Brandon Walternate en zegt dat er een andere manier is. Het eerstvolgende wat we daarna zien is dat Walternate Olivia feliciteert met haar zwangerschap.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef cleany het volgende:
gisteren aflevering 18 gezien...kan niet wachten op de rest.
ik denk inderdaad dat ze een zwangerschap eigenlijk maar saai vonden en het daarom versnelde, door er een andere wending aan te geven. misschien is het de bedoeling dat kind in plaats van Peter in de machine geplaatst wordt...
Nou ja zal wel een bepaalde reden zijn dat ze de geboorte hebben versneld.

Yeah, kom er nu pas achter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:04 schreef criminal_mind het volgende:

Great news for Fringe fans: Fox has renewed Fringe for a fourth season with a full season order of 22 episodes. You will not have to gut out the white knuckle ride until May!
The announcement comes on the heels of season low ratings last Friday when Fringe was up against the NCAA basketball tournament.
Fox says Fringe is now the #1 show on Friday nights in all of broadcast & cable, and I didn’t ask for specifics because I’m sure it’s true with DVR, especially since Fringe hasn’t aired any repeats since moving to Friday. In the “most current” ratings which includes Live+7 where available, Fringe is averaging a 2.2 adults 18-49 rating on Fridays. While this will likely spur some discussion about whether Live+7 matters or its just Jedi Mind Tricks, one thing is for sure: either way Fringe has been renewed for a fourth season of 22 episodes.
Fox also notes that compared to the same period last year, Fox is up 38% on Fridays since Fringe moved to Friday nights. Though the same period last year also included some of the winter Olympics on NBC, so the landscape was a bit different.

"Lysergic Acid Diethylamide"
 "Lysergic Acid Diethylamide"

Oh, wat is ze leukquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |