op deze foto vind ik er erg weinig aan eigenlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anna Torv is echt een supersexy chick. Ze wordt steeds sexier imo.

Vind d'r nog altijd erg op Cate Blanchett lijken. Die ik overigens ook niks vind.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
op deze foto vind ik er erg weinig aan eigenlijk

mwah, blanchett ben ik niet zo fan van. Anna Torv is wel een mooie vrouw, maar ik vind het bij haar heel veel uitmaken wat ze aanheeft en de make up enzo, meer dan bij andere celebs. Soms vind ik haar echt totaal niet sexy en vooral saai. Zoals op deze foto haha..quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind d'r nog altijd erg op Cate Blanchett lijken. Die ik overigens ook niks vind.

quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie een kale vent op op de achtergrond!
 .
 .

Dat mag, uiteraard. Ik vind haar daar om op te vretenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
op deze foto vind ik er erg weinig aan eigenlijk

Da's wel een hele korte teaserquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:13 schreef PPL het volgende:
"Take a look at the teaser to the “Where Is Peter?” video series coming throughout the summer and leading up to the Season Premiere Friday SEP 23"

Blijkbaar mogen we door de zomer heen dit soort 'peaks' verwachten.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje die misschien een spoiler bevat. Ik vind van niet, maar misschien denken jullie er anders over

quote:Op zondag 24 juli 2011 12:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Even een kickje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje die misschien een spoiler bevat. Ik vind van niet, maar misschien denken jullie er anders over
Is geen spoiler mijns inziens, gewoon een dingetje voor de fans.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
Mwah het is toch wel een beetje een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''

quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]volgens mij was het inderdaad meer een reactie op wat de fans zeggen (een grap dus) als een echte spoiler. Denk niet dat ze veel spoilers opzettelijk de wereld in gaan helpen. Zou de serie een beetje verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"

Als je het nu al vet vind dan wordt je brein wat verderop in het seizoen opgeblazen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
Hele vette serie. Ben op dit moment bij aflevering 7 van seizoen 1. Ik ben benieuwd naar de rest

Nog één te gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:17 schreef Flanx het volgende:
23 september, pfff nog 2 maandjess
Na Breaking Bad mijn favo lopende serie ;D

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster

quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
pfffff, nog even volhouden...is er al een teaser voor het volgende seizoen?

quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nog één te gaan. Schiet al aardig op anders. Een maandje hou ik nog wel vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiet al aardig op anders. Een maandje hou ik nog wel vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |