bouwen we samen wel een feestjequote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier nog 8 flessen rosé (en heulemaal voor mij alleen)
Omdat... kutsmaak .. ik zit hier te huilen van het lachenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef liqrich het volgende:
Hahahah en joanne word hier de hele avond mee geconfronteerd LEKKAHAAH
Straks krijgen ze die Kazaa stofzuiger erdoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef Flashbox het volgende:
Die zullen ze eerst wel ergens illigaal op internet hebben gedownload![]()
![]()
valle de tieten er nou uit??quote:
Ik wil dit plaatje.. elke dag in de OPquote:
jawel dit gaf Joanna door als liefdes liedje.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
wat zit die sjoanna nou weer fakking aandacht te trekken. Je wilt me toch niet zeggen dat dit haar liefdesliedje is? Hoe erg.......
Brilljant ditquote:
Nee dit is van die negerts die ze daar heeft gehad...quote:Op zondag 13 maart 2011 00:12 schreef suzi1 het volgende:
is dit van pim, terwijl maik en mo innig in een omhelzing zitten
een brakkequote:
Ach over 3 nummers komt Thomas weerquote:
quote:
Tuurlijk. Het is ook een toppertje!quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef mazaru het volgende:
Ik schreef attention whore alert aan elkaar vast, en er staat ineens attentiewaarde
Heb ik een geheime code ontdekt?
Idd, kaasvlinderquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef capuchon het volgende:
Waarom denkt Stervio altijd hard op? Kan die gast echt niks voor zichzelf houden?
haha karim vind het een goede tekstquote:
Ik zou het bijna proberenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef mazaru het volgende:
Ik schreef attention whore alert aan elkaar vast, en er staat ineens attentiewaarde
Yupquote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
gaat Servio zich nu opgeilen aan Joanna nu Sofia weg is
Vond het al zo stom. Bij mij staat het er wel gewoon. attention whore alertquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef mazaru het volgende:
welke nr?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig heeft de eindbaas een mooi nr ingebracht
Welk nummer had Gerard?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig heeft de eindbaas een mooi nr ingebracht
Alle kijkers gaan 'm downloaden?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
En het gaat hem ook nog een hit bezorgen
Ah, het wordt de theme songquote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zingen, in je hoofd krijgen, doorgeven en cirkeltje
hoe kom je daar nou bij? Ze kan op haar muil pleuren als de beste!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:17 schreef Day het volgende:
K
Leuk hoor, dat aafke een feestbeest is, alleen zo jammer dat ze totaal geen ritmegevoel heeft.
maar niet echt voor de sfeerquote:
Heerlijke rug om je hoofd tegenaan te vlijenquote:
nee van elvis costelloquote:
I second that!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk kwaliteitspop in dat huis, Elvis Costello is geweldig.
aan elkaar vastquote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Vond het al zo stom. Bij mij staat het er wel gewoon. attention whore alert
Ga je eens hard in een hoekje schamen.quote:
Ze had genoeg tijd, maar een half uur kletsen met Monique, daarna nog een spelletje sjoelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
Wat een ballen muziek. waarom heb Laura haar best niet gedaan of had ze te weinig tijd om dat te ontrafelen van de andere bewoners ?
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee van elvis costello
maar karim heeft deze genoemd ja
Elvis Costello - I want youquote:Op zondag 13 maart 2011 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
Maar van wie is dit nummer_ Ik vind deze ook mooi en had hier misschien ook wel voor gekozen als mooiste.
had hem ook eerst aanelkaar staan hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
aan elkaar vast
Attentionwhorealert!!!!!!!
![]()
Nou moe!
Nou doet die het niet![]()
Elvisquote:Op zondag 13 maart 2011 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet leren te f5`n voor ik post, stomme slotjes.
Maar van wie is dit nummer_ Ik vind deze ook mooi en had hier misschien ook wel voor gekozen als mooiste.
10quote:Op zondag 13 maart 2011 00:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah da was wel heel kort dan want ik heb het gemist
ze praat te weinig met mensen om via een omweg haar missie uit te voeren.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze had genoeg tijd, maar een half uur kletsen met Monique, daarna nog een spelletje sjoelen.
Ze deed er geen fuck aan. Contactgestoord.
Ze praat natuurlijk nooit
Kom dan... nuuuuuhuuu!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ga je eens hard in een hoekje schamen.
Ik ga volgend weekend jullie huisje opzoeken en je een pak slaag geven.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:20 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
had hem ook eerst aanelkaar staan hoor.
Attentionwhorelart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moge de rooiebroek van Karim je tot het einde der tijden achtervolgen in je slaap!quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 1 nummer, en dan komt Thomas weer.
Nou rustig is niet erg, maar het is een beetje over te top klef....quote:
Echt?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja je kan lachen, maar wij zitten in hetzelfde park
Neequote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moge de rooiebroek van Karim je tot het einde der tijden achtervolgen in je slaap!
en v.v.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef Reda074 het volgende:
joanna zoekt weer aandacht bij haar enige steun
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze praat te weinig met mensen om via een omweg haar missie uit te voeren.
Als je op een dag alleen maar hallo en dag zegt is het een beetje raar om ineens naar iemands liefdesliedje te gaan vragen nietwaar?
Elvis Costelloquote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef mijntjexx het volgende:
Dat nummer van karim... heet??? i want you van???
Elvis costelloquote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef mijntjexx het volgende:
Dat nummer van karim... heet??? i want you van???
Praten vindt ze niet nodig want,ach, ze gelooft er heilig in dat ze alleen met haar oogopslag alle mannen gek kan krijgen, we laten haar maar in die waardequote:Op zondag 13 maart 2011 00:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.![]()
![]()
![]()
Gerard reageerde ook al zo vverbaasd, van huh het praat zinnen achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |