wat s datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef Flow3r het volgende:
KvdW tot maandag gesloten tenzij opgeroepen
Ze heeft een broek aan..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
Gaan we inzetten op de eerste keer dat Aafke languit gaat na een radslag?
Ik zeg 1:40 !
Niet aan Piet komen hè!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat dus! Stomme Pieter voelt de wedstrijd niet aanHet is net een KNVB scheids
Maik wil op gerard drukken, hoop dat hij eerst gaat zodat Mo te horen krijgt dat Maik in de buurt zat en Mo het raadt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Stomme Mo & Maik hadden net moeten drukken maar nee hoor.
De stem heeft morgen een vrije dagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef Flow3r het volgende:
KvdW tot maandag gesloten tenzij opgeroepen
2.40quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
Gaan we inzetten op de eerste keer dat Aafke languit gaat na een radslag?
Ik zeg 1:40 !
Nee hoor, zelf betaald, 5250 inkooprijsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn niet haar tieten, zijn tieten van de bank op afbetaling.
'Voor de muziek zorg ik' zei de stem aan de telefoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Missie mislukt las ik dus geen muziek waarschijnlijk
Nee, stel je voor dat de kindjes van de creche haar op zaterdagnacht om 00.00 uur een drankje zien drinkenquote:
Tsja, wss zijn ze het maandag alweer vergeten enzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maik wil op gerard drukken, hoop dat hij eerst gaat zodat Mo te horen krijgt dat Maik in de buurt zat en Mo het raadt.
Heb je aan Laura Lantaarnpaal niet genoeg. Ik was eerst om Aafke leuk te vinden, dus afblijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |