Haiquote:
quote:
saai op het moment. Beetje schaatsen kijken de hele tijdquote:
Je had ook beter in de zomer kunnen gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
saai op het moment. Beetje schaatsen kijken de hele tijdEn daar?
Is niet mijn schuld.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je had ook beter in de zomer kunnen gaan. Ja hier is het still denk ik
Nee... nix niet. Je had gewoon in de zomer moeten gaanquote:
Het wordt mij toch aangeboden?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee... nix niet. Je had gewoon in de zomer moeten gaan
Dinsdag zet ik hier taart neer, dan zal het wel drukker worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef NBT het volgende:
Beetje dood hier. Beter gaat het morgen leven anders heb ik niks te doen op mijn werk
Iedereen heeft blijkbaar wat tedoenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef NBT het volgende:
Beetje dood hier. Beter gaat het morgen leven anders heb ik niks te doen op mijn werk
Komt doordat ik op vakantie benquote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef NBT het volgende:
Wederhelft!quote:
mogguh!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Wederhelft!![]()
![]()
Ik ben moe, voel me ziek, maar het gaat hartstikke druk zijn vandaag!
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
knuffel voor jou, misschien ook juist wel lekker dan dat het druk gaat zijn, gaat de tijd lekker snel
Daarom, probeer het gewoon positief te zienquote:
Ik vermoed het wel............. maar hoop het niet...quote:
Geen idee...quote:Op maandag 14 maart 2011 08:19 schreef gianni61 het volgende:
hoe laat word Bos wakker? ik moet een eindhovenaar hebben..
ah hier hetzelfde, maar ik wil het hier wel klaar hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel............. maar hoop het niet...
http://xopus.com/quote:Op maandag 14 maart 2011 08:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ah hier hetzelfde, maar ik wil het hier wel klaar hebben
weet iemand hier nog een xml editor die je kan configureren?
zoiets...quote:
zelf wel eens mee gewerkt?quote:
Lang leve de maandag.quote:
zo ruik ik nu ook ongeveer.quote:
Oeh... dan wil ik jou niet ruiken, want de dood stinktquote:Op maandag 14 maart 2011 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ruik ik nu ook ongeveer.
kon best nog een paar uurtjes in bed liggen.
toch vervelend dat je meestal kapot uit het weekend komt terwijl je verwacht dan een beetje te kunnen bijslapen
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef tripack het volgende:
boh kom gewoon maar slecht op gang vandaag
Hier ben ikquote:Op maandag 14 maart 2011 08:19 schreef gianni61 het volgende:
hoe laat word Bos wakker? ik moet een eindhovenaar hebben..
mogguhquote:
Nee, ik niet. helaas.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
heb jij toevallig het eindhovens dagblad?
Jammer,quote:
Denk het niet...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jammer,
Damesteam van PSV handbal is zaterdag kampioen geworden. ik heb wat foto's gemaakt bij de wedstrijd en ze hebben wat foto's naar ED doorgestuurd. wil weten of er 1 in staat..
Mijn vader heeft volgens mij het ED. Kom er toch toevallig morgen, zal dan eens kijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jammer,
Damesteam van PSV handbal is zaterdag kampioen geworden. ik heb wat foto's gemaakt bij de wedstrijd en ze hebben wat foto's naar ED doorgestuurd. wil weten of er 1 in staat..
waar GRTD al niet goed voor isquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft volgens mij het ED. Kom er toch toevallig morgen, zal dan eens kijken.
quote:
quote:
quote:
gelukkig... ik maakte al een beetje zorgen...quote:
misschien dat die wel erg druk bezig isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig... ik maakte al een beetje zorgen...
hetzelfde over NBT...
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien dat die wel erg druk bezig is
ja ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel! Ik zo ook maar weer eens...
Ik niet, maar ben ook geen IT-erquote:Op maandag 14 maart 2011 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ik ook.
heeft hier iemand wel eens met jaxe editor gewerkt??
nee zeker
denk ook niet dat er veel IT'ers ermee hebben gewerktquote:
Jij zegt het...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef tripack het volgende:
[..]
denk ook niet dat er veel IT'ers ermee hebben gewerkt
Dit was te overzien hoor!quote:
vakantiemevrouwquote:
Straks terug van vakantie.quote:
geil wijfquote:
Omdat het hier kut en saai is en ik naar huis wil.quote:
dat dus...quote:
balenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat het hier kut en saai is en ik naar huis wil.
gefeliciteerdquote:
Ik ga straks naar IKEAquote:
Nice, hebben ze een IKEA in Emmen?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks naar IKEA![]()
Salontafel halen
Nee grunnquote:
Moet je daar helemaal heen?quote:
Klein uurtje rijden maarquote:
Binnen die straal heb ik hier minimaal drie IKEA'squote:
Ja oke dat valt wel mee. Over die kutweg zeker?quote:
Ik heb er 1 op een kwartier rijdenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Binnen die straal heb ik hier minimaal drie IKEA's
ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat een luxe. bij mij ligt er 1 op 20 minuten. die probeer ik echter zo veel mogelijk te vermijden want het is er meestal veel te druk.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die dus..quote:
Ik rij om want ik ga niet over die kutwegquote:Op maandag 14 maart 2011 12:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja oke dat valt wel mee. Over die kutweg zeker?
Ja ik woon niet in het westen hequote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snap ik. Ben toen een x met Mark meegetuft he daaroverheenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik rij om want ik ga niet over die kutweg
[..]
Ja ik woon niet in het westen he![]()
Maar ik ben weg
welke weg?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap ik. Ben toen een x met Mark meegetuft he daaroverheenLekker met 120 rijden daar, 4 auto's en 2 vrachtwagens achter elkaar inhalen met 150.
Die weg van emmen naar groningen.quote:
Hongerquote:
twee broodjes en een bakkie soep opquote:
claudiaquote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef gianni61 het volgende:
vlaai was lekker!
of, om de discussie van claudia op 3fm voort te zetten: wij zeggen vlaam
vlaam klinkt als kutquote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef gianni61 het volgende:
vlaai was lekker!
of, om de discussie van claudia op 3fm voort te zetten: wij zeggen vlaam
als kut zou smaken als de vlaam van daarnet, zou ik de hele dag willen beffenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als kut zou smaken als de vlaam van daarnet, zou ik de hele dag willen beffen
whehe goed hequote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nieuw record... het is bijna half 2 voordat de eerste seksuele opmerking geplaatst is
opzich ook niet gek met zo'n ui...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef gianni61 het volgende:
ik heb me ook ontzettend moeten inhouden..
quote:
Wat fijn dat je het met mij eens bent.quote:
Had je wat anders verwacht dan?quote:
* MaleDuck wordt altijd vrolijk van blozende vrouwenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck wordt altijd vrolijk van blozende vrouwen
quote:
Zijn wij nog de enige 2 guppen in deze vijver?quote:
Jep, een prive topicquote:Op maandag 14 maart 2011 14:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Zijn wij nog de enige 2 guppen in deze vijver?
sorry, ik ga alquote:
nee hoor, wees welkomquote:
Blijf nou!quote:
Inderdaad en dat mag niet...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Blijf nou!Anders sterft dit topic uit...
Zo ingewikkeld?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:46 schreef gianni61 het volgende:
ik ben vandaag ook niet echt spraakzaam.
zit me scheel te kijken op een leidingwerk dat ik moet gaan aanbieden
tekst en tekeningen komen niet overeen. en zijn allemaal geen standaardmaten dus moet allemaal uit plaat gemaakt worden.quote:
ah, dat is irritant! Ik ben planner in de fabricage van productieplatformen (olie en gas).quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tekst en tekeningen komen niet overeen. en zijn allemaal geen standaardmaten dus moet allemaal uit plaat gemaakt worden.
waar hou jij eigenlijk op het werk mee bezig?
nog een half uurtjequote:
ik heb het gehoord ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Gianni misschien dat je het al van een ander gehoord hebt.
Ik zag op het werk de ED liggen en er stond alleen maar een artikel in over de handbaldames, geen foto.
Okee, ik werk daar alleen maandag in dinsdags, maar ik kan mijn vader vragen er op te letten..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het gehoord ja.
maar donderdags is schijnbaar een rubriek waarin kampioensfoto's geplaatst worden, dus de dames wilden het dan nog eens proberen.
zolang je hart maar niet stopt met kloppen, valt dat wel mee hoorquote:
ik had het eigenlijk meer over dit topic dan over mijzelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zolang je hart maar niet stopt met kloppen, valt dat wel mee hoor
Ja met haar, zat de vaart er meestal wel inquote:
metoo, maar het te vaak zeggen levert narrige reactie opquote:
boeiend.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
metoo, maar het te vaak zeggen levert narrige reactie op
oneensquote:
Omg, spannenddd.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Nog ruim 3.5 uur te gaan en mijn leven als twintiger is voorbij
Ach zal wel niks voorstellen. Gewoon een jaartje ouder. Maar los dat dit een mijlpaal is. Ik heb nu weer een keer zin in mijn verjaardag, dat was de laatste 2 keer heel anders..quote:
Alvast gefeliciteerd !quote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Nog ruim 3.5 uur te gaan en mijn leven als twintiger is voorbij
Dag mevrouw appelquote:
Geen zin hebben in je eigen verjaardag is niet leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach zal wel niks voorstellen. Gewoon een jaartje ouder. Maar los dat dit een mijlpaal is. Ik heb nu weer een keer zin in mijn verjaardag, dat was de laatste 2 keer heel anders..
Gianniquote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd !
[..]
Dag mevrouw appel
Nee, maar ja vooral in 2009 was ik psychisch enorm van de kaart. Nu gaat het gewoon weer stukken beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen zin hebben in je eigen verjaardag is niet leuk.
Komt er veel visite?
Oh.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ja vooral in 2009 was ik psychisch enorm van de kaart. Nu gaat het gewoon weer stukken beter.
Neu komt niet veel visite. Ga morgenochtend gewoon werken en in de loop van de dag naar mijn vader, aangezien ik woensdag naar het ziekenhuis moet voor de uitslag van de MRI die ik twee weken terug had.
Hoe ist? heb je gemist!quote:
veel visite enzo is ook beetje stressig. ben ik ook niet zo'n fan van. met mn verjaardag drink ik gewoon wat met vrienden in de kroeg en hoef ik ook niet allemaal cadeau's enzoquote:Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar ja vooral in 2009 was ik psychisch enorm van de kaart. Nu gaat het gewoon weer stukken beter.
Neu komt niet veel visite. Ga morgenochtend gewoon werken en in de loop van de dag naar mijn vader, aangezien ik woensdag naar het ziekenhuis moet voor de uitslag van de MRI die ik twee weken terug had.
Awh.quote:
er zijn zowizo weinig mensen hier aant posten sinds cc weg is.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh.Ja, sorry. Heb afgelopen dagen niet echt actief gepost.
Nu gaat het wel redelijk. Rust in mijn hoofd.
Met jou?
Huh, waar is CC heen?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn zowizo weinig mensen hier aant posten sinds cc weg is.
waarom was het druk in jouw hoofdje dan?
met mij alles goed. ben weer over mn after-carnaval dipje heen.
WTF?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef gianni61 het volgende:
CC is geband tot kerst.
wat veroorzaakte jouw depressie? (als je het vertellen wil)
carnaval was weer super. maar wel slopend.
Ik heb een erfelijke aangeboren zenuwafwijking waardoor er gezwellen ontstaan in en op mijn lichaam. Dit moet 1 keer per jaar gecontroleerd worden, want dit kunnen kwaadaardige gezwellen worden/zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.Nja, fijn dat het beter gaat nu!
Waar had je die MRI voor?
Jakkie, dat is niet leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een erfelijke aangeboren zenuwafwijking waardoor er gezwellen ontstaan in en op mijn lichaam. Dit moet 1 keer per jaar gecontroleerd worden, want dit kunnen kwaadaardige gezwellen worden/zijn.
Maar meestal zijn ze gewoon goedaardig, maar zo heb je de controle om er op tijd bij te kunnen zijn.
DWquote:
Oke, ik ken je niet echt, dus over je zelfbeeld kan ik moeilijk meepraten. Met je beeld op foto is in ieder geval niks misquote:
.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een erfelijke aangeboren zenuwafwijking waardoor er gezwellen ontstaan in en op mijn lichaam. Dit moet 1 keer per jaar gecontroleerd worden, want dit kunnen kwaadaardige gezwellen worden/zijn.
Maar meestal zijn ze gewoon goedaardig, maar zo heb je de controle om er op tijd bij te kunnen zijn.
Dankje.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, ik ken je niet echt, dus over je zelfbeeld kan ik moeilijk meepraten. Met je beeld op foto is in ieder geval niks mis![]()
Vast wel, anders had het ziekenhuis allang gebeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jakkie, dat is niet leuk.
Ik hoop dat alles in orde is!
Ik ben weer thuis wnat zeeland was kudt.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
DW![]()
is iets kudt, of ben je blij ons te zien?
[..]
Oke, ik ken je niet echt, dus over je zelfbeeld kan ik moeilijk meepraten. Met je beeld op foto is in ieder geval niks mis![]()
[..]
.
Klinkt heftig. Hopen op een goeie uitslag dan maar!
Ja redelijk heftig, Ik heb nog een vrij milde vorm. Had veel heftiger kunnen zijn of kan heftiger worden in ieder geval.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
Klinkt heftig. Hopen op een goeie uitslag dan maar!
Ja, dat is waar. Nou, gelukkig!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vast wel, anders had het ziekenhuis allang gebeld.
Welke zocht je dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef gianni61 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb eindelijk de youtube clips gevonden die ik al een week zoek!!
Radio Malpertoni. maar ik schreef het schijnbaar steeds verkeerd.quote:
Ben ik raar als ik dat niet ken?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Radio Malpertoni. maar ik schreef het schijnbaar steeds verkeerd.
verhaal erachter: Op carnavalsdinsdag lag ik lekker in de zon op onze carnavalswagen en de wagen voor ons had radio malpertoni opstaan.
Ik heb me doodgelachen
Oh, oké.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef gianni61 het volgende:
nee hoor, das heel normaal.
Is flauwekul uit maastricht.
waarschijnlijk helemaal niet leuk voor de rest van nederland.
Doeg!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:18 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben er weer vandoor.
Doei lief Appeltje
En Bos en DW als jullie hier nog zijn..
Leesze.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Zit beneden te lezen, ben zo weer hier, tot na middernacht.
Daar ben ik weerquote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou een vaste SC'er hier zeggen.
Hai!
Gezellig bijkletsen met een vriendin en gelijk een massage gevenquote:
Oh, prettig.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Gezellig bijkletsen met een vriendin en gelijk een massage geven
Ik denk dat er meer zo over denken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef pl4kkie het volgende:
ja dat was zeker wel prettig. Kreeg gelijk van cc een pm datk haar ook maar moes masseren
Dank je, VOor nu even klaar. Prima boek tot nu toe (Die Laatste Zomer van De Rosnay, bekend van Haar Naam was Sarah)quote:
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zo over denken.
Allebei nog niet gelezen, maar die laatste staat wel op de planning.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, VOor nu even klaar. Prima boek tot nu toe (Die Laatste Zomer van De Rosnay, bekend van Haar Naam was Sarah)
Wat ga je allemaal nog doen dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar het is bijna weer bed tijd. Heb het maar druk deze week, pfft.
Ik heb Sarah gelezen (quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Allebei nog niet gelezen, maar die laatste staat wel op de planning.
[..]
Wat ga je allemaal nog doen dan?
Werken werken werken. Der is een bom werk binnen gekomen opt werk. Egt niet normaal. Had ik al gezegd werk?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Allebei nog niet gelezen, maar die laatste staat wel op de planning.
[..]
Wat ga je allemaal nog doen dan?
Klinkt eh, interessant.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Werken werken werken. Der is een bom werk binnen gekomen opt werk. Egt niet normaal. Had ik al gezegd werk?
Tof!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb Sarah gelezen (), maar ook Kwetsbaar (Kon die en dat boek waar ik nu in bezig ben, bestellen als kerstkado), Kwestbaar is ook zeker een aanrader
Nou,, niet egt maar het moet wel allemaal gedaan wordenquote:
Balen wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou,, niet egt maar het moet wel allemaal gedaan worden
Okee, dat lukt mij niet., Is mijn Engels te matig voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof!
Ik lees tegenwoordig veel Engelse boeken.
Mijn Engels is ook niet perfect, maar op de één of andere manier vind ik lezen in het Engels prettiger.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat lukt mij niet., Is mijn Engels te matig voor.
Okee dat kanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mijn Engels is ook niet perfect, maar op de één of andere manier vind ik lezen in het Engels prettiger.
U riep?quote:
Nee, ik ben jarig en wilde taart hier neerzetten, vond deze wel toepasselijk. ONdanks dat Terry 3 jaar..quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ben jarig en wilde taart hier neerzetten, vond deze wel toepasselijk. ONdanks dat Terry 3 jaar..
Tot later.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Oh die ken ik niet.
Maar ga slapen, Tot later vandaag
Zeker wel. tot 9 uur, dan komt LG mij lastigvallen, ik heb er de hele nacht tegenaan lopen hikken en heb me toch maar niet ziek gemeld. maar heb ook kut geslapen.quote:
quote:
quote:
Je kan het mop! Ik ben trots op je dat je je niet ziek heb gemeld! Ga dan nu lekker op zoek naar werk wat je dan kan doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Zeker wel. tot 9 uur, dan komt LG mij lastigvallen, ik heb er de hele nacht tegenaan lopen hikken en heb me toch maar niet ziek gemeld. maar heb ook kut geslapen.
Ik heb eigenlijk niet zoveel met klinkers.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
je hebt alleen je klinkers thuis laten liggen
Ik ben echt zo zenuwachtig, misschien is het wel helemaal overbodig.. maar toch.. naja ik laat alles wat ik nu binnen krijg gewoon even liggen, dan ga ik om 9uur roken, dat scheelt weer 10 minuten... (erg he) maar ik ga maar niks slopen, dat lijkt me dan ook weer niet het verstandigste om te doen... Ik ga gewoon brak acteren zodat ze snel weer weg gaat ofzo....quote:[..]
Je kan het mop! Ik ben trots op je dat je je niet ziek heb gemeld! Ga dan nu lekker op zoek naar werk wat je dan kan doenSloop even iets ofzo, zodat je het even kan fixen
Maar was jij het die me wakker heeft gehouden...Ik heb ook niet echt lekker geslapen...
Goede insteek! Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel met klinkers.
[..]
Ik ben echt zo zenuwachtig, misschien is het wel helemaal overbodig.. maar toch.. naja ik laat alles wat ik nu binnen krijg gewoon even liggen, dan ga ik om 9uur roken, dat scheelt weer 10 minuten... (erg he) maar ik ga maar niks slopen, dat lijkt me dan ook weer niet het verstandigste om te doen... Ik ga gewoon brak acteren zodat ze snel weer weg gaat ofzo....
Ohw, dus we hebben elkaar wakker gehouden?Het spijt me!
Jaaaajaaa!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goede insteek! Ik ben trots op je!
Blijkbaar, al was ik me er niet van bewust dat jij me wakker hield...![]()
Deeesjeee Lekkerdierquote:
half 6packquote:
Gedeelde smart is halve smart... om maar even een gezegde te gebruikenquote:
Ja, het gaat wel..... maar om 12 uur ga ik even huilen en dan is het weer oke!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:03 schreef tripack het volgende:
[..]
Deeesjeee Lekkerdier
gaat het nog een beetje?
nja de schouders van MD schijnen altijd wel te helpenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel..... maar om 12 uur ga ik even huilen en dan is het weer oke!
Gelukkig welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:06 schreef tripack het volgende:
[..]
nja de schouders van MD schijnen altijd wel te helpen![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:06 schreef tripack het volgende:
[..]
nja de schouders van MD schijnen altijd wel te helpen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
half 6pack
[..]
Gedeelde smart is halve smart... om maar even een gezegde te gebruiken
quote:
QDKquote:
wat, maar we zijn nu al wel op pagina 5 hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tgaat slecht met GRTD :\ Dit topic stamt af van zaterdag :\
Dat komt gewoon omdat CC ff weg is.... als die terugkomt is het in een wip weer druk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
QDK
[..]
wat, maar we zijn nu al wel op pagina 5 hoor
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat CC ff weg is.... als die terugkomt is het in een wip weer druk.
Zoiets dacht ik ook al jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat CC ff weg is.... als die terugkomt is het in een wip weer druk.
dat wil ik wel gelovenquote:
ja? leg eens uit dan?quote:
Valt niks uit te leggen.quote:
Patje gelooft me tenminste op mijn woord.quote:
ze heeft sowieso 2 grote pluspuntenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Valt niks uit te leggen.
[..]
Patje gelooft me tenminste op mijn woord.
Ik ben meer dan alleen maar dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:14 schreef tripack het volgende:
[..]
ze heeft sowieso 2 grote pluspunten
quote:
ik zei sowiesoquote:
Ja ja, bla bla.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:19 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zei sowiesodaarmee bedoelde ik eigenlijk onder andere.
want het is zo veel dat ik ze niet allemaal kan opnoemen![]()
Zie je wel dat ik gelijk heb!quote:
eerder slijm slijmquote:
Nergens voor nodig toch?quote:
ow nietquote:
Denk je nou echt dat ik zo makkelijk om ben?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zo makkelijk om ben?![]()
![]()
![]()
tuurlijk wel...
Ohwja, nou schijnbaar niet!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ken je inmiddels een beetje...
heerlijk zo'n smilies gesprek trouwens![]()
quote:
ja? meen je dat?quote:
Kom mij maar beter leren kennen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, moet je nog maar beter leren kennen
Doei!quote:
Hallo Koen!quote:
quote:
Doe ikquote:
Koenquote:
quote:
loopt volgzaam meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
* NBT neemt MD mee naar het "ik-ga-je-beter-leren-kennen" hokje
Elkaar beter leren kennen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
loopt volgzaam mee
wat gaan we doen?
OKquote:
ik heb nu al geen zin meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, alles wel oke.. het is nog geen 9 uur!
Dat klinkt heerlijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nu al geen zin meer
ik ben echt toe aan een lange vakantie I guess
Thnx!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:37 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm NBT en MD het hoekje in, ik blijf het fort wel bewaken
Hallo, ik ben NBT, jij was MD was het niet?quote:
hmmm een normale meet is toch wat makkelijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Hallo, ik ben NBT, jij was MD was het niet?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joahhh maar die lange vakantie is pas in JULI
Dat zit er voorlopig niet in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm een normale meet is toch wat makkelijker
ik moet gewoon wat meer slapen I guessquote:
ik ben de schuldige...quote:
het is niet anders... dus dan maar samen in hetquote:
is ook leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
* NBT neemt MD mee naar het "ik-ga-je-beter-leren-kennen" hokje
Ik denk zelfs voor 9 uurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:45 schreef gianni61 het volgende:
zo te zien gaan we deze ochtend weer eens een topic vol krijgen!
kwartiertje..quote:
Ja, normaal gesproken wel... maar in deze barre tijden weet je het nooitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwartiertje..
10 posts..
moet een makkie zijn
er waren tijden dat GRTD sneller ging dan KSCquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken wel... maar in deze barre tijden weet je het nooit
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren tijden dat GRTD sneller ging dan KSC
success NBTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |