Haiquote:
quote:
saai op het moment. Beetje schaatsen kijken de hele tijdquote:
Je had ook beter in de zomer kunnen gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
saai op het moment. Beetje schaatsen kijken de hele tijdEn daar?
Is niet mijn schuld.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je had ook beter in de zomer kunnen gaan. Ja hier is het still denk ik
Nee... nix niet. Je had gewoon in de zomer moeten gaanquote:
Het wordt mij toch aangeboden?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nee... nix niet. Je had gewoon in de zomer moeten gaan
Dinsdag zet ik hier taart neer, dan zal het wel drukker worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef NBT het volgende:
Beetje dood hier. Beter gaat het morgen leven anders heb ik niks te doen op mijn werk
Iedereen heeft blijkbaar wat tedoenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef NBT het volgende:
Beetje dood hier. Beter gaat het morgen leven anders heb ik niks te doen op mijn werk
Komt doordat ik op vakantie benquote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef NBT het volgende:
Wederhelft!quote:
mogguh!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
[..]
Wederhelft!![]()
![]()
Ik ben moe, voel me ziek, maar het gaat hartstikke druk zijn vandaag!
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
knuffel voor jou, misschien ook juist wel lekker dan dat het druk gaat zijn, gaat de tijd lekker snel
Daarom, probeer het gewoon positief te zienquote:
Ik vermoed het wel............. maar hoop het niet...quote:
Geen idee...quote:Op maandag 14 maart 2011 08:19 schreef gianni61 het volgende:
hoe laat word Bos wakker? ik moet een eindhovenaar hebben..
ah hier hetzelfde, maar ik wil het hier wel klaar hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel............. maar hoop het niet...
http://xopus.com/quote:Op maandag 14 maart 2011 08:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ah hier hetzelfde, maar ik wil het hier wel klaar hebben
weet iemand hier nog een xml editor die je kan configureren?
zoiets...quote:
zelf wel eens mee gewerkt?quote:
Lang leve de maandag.quote:
zo ruik ik nu ook ongeveer.quote:
Oeh... dan wil ik jou niet ruiken, want de dood stinktquote:Op maandag 14 maart 2011 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ruik ik nu ook ongeveer.
kon best nog een paar uurtjes in bed liggen.
toch vervelend dat je meestal kapot uit het weekend komt terwijl je verwacht dan een beetje te kunnen bijslapen
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef tripack het volgende:
boh kom gewoon maar slecht op gang vandaag
Hier ben ikquote:Op maandag 14 maart 2011 08:19 schreef gianni61 het volgende:
hoe laat word Bos wakker? ik moet een eindhovenaar hebben..
mogguhquote:
Nee, ik niet. helaas.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
heb jij toevallig het eindhovens dagblad?
Jammer,quote:
Denk het niet...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jammer,
Damesteam van PSV handbal is zaterdag kampioen geworden. ik heb wat foto's gemaakt bij de wedstrijd en ze hebben wat foto's naar ED doorgestuurd. wil weten of er 1 in staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |