Maar wel goed polijstbaar en krasvast. Shiny gitaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef brother52 het volgende:
Motip 2k autolak is goed spul om af te lakken.![]()
Dat wordt echt keihard. Veel zelfbouwers gebruiken het ook als gitaarlak maar daarvoor vind ik het weer té hard worden.
Ja, dat wel maar ik heb liever lak die het hout wat minder opsluit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar wel goed polijstbaar en krasvast. Shiny gitaar
Dat klinkt inderdaad een stukje beterquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www15.speedyshare.(...)ixdown%20%283%29.mp3
Nu de goeie versie zonder valse synth
EMG's erin, merk je er niks van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar ik heb liever lak die het hout wat minder opsluit.
doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohhh m'n gitaarleraar heeft me aan het twijfelen gebracht, hij gaat een stapel gitaren de deur uit doen waaronder een witte Fender strat (mexicaan '70) ¤400,-
Doen of niet doen, doen of niet doen, doen of.......
Ja best veel hij is nu een lijst aan het opstellen met wat allemaal de deur uit gaat en wat niet.quote:
Doe je het nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik vind strats gewoon niet zo heel mooi
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die is het, hij is wel wit dus dat compenseert wel wat.
Maar ik vind de klank echt tof, wel iets wat ik mis met al m'n humbucker gitaren
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik vind de klank echt tof, wel iets wat ik mis met al m'n humbucker gitaren
ziet er wel uit als een lekker scheurgitaartjequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Nu slechts 150 euro
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]
Is het ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ziet er wel uit als een lekker scheurgitaartje
Lekker licht en wendbaar. En speelt boven verwachting! Speelt zeker beter dan je voor die 150 euro verwacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Geil dingetje welvoor beginners zeker
Nja, of een setje EMG voor mijn Dean V, of iets lekkers erbij. Iets wat goed is voor lage stemmingen, en liefst met EMG, dus dingen als je LTD, of zo'n EC500/1000 of Menno's Truckster.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben je dan nog op zoek naar een bepaalde gitaar Dean, dan kan ik hem wel ff vragen
Hij heeft niks met actieve dingen. Maar ik wou net zeggen, dan heb ik een mooie LTD voor je staanquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, of een setje EMG voor mijn Dean V, of iets lekkers erbij. Iets wat goed is voor lage stemmingen, en liefst met EMG, dus dingen als je LTD, of zo'n EC500/1000 of Menno's Truckster.
Jouw LTD spreekt me erg aan vanwege de 25,5 scale en EMG. Maar nu nog geld, eerst allerhande andere zooi kwaliteits gear verkopen.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
Als je die LP gaat verkopen, ga ik je slaan.
Zonde om dat ding weg te doen. Het is een supergitaar.
No money as usual..quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker licht en wendbaar. En speelt boven verwachting! Speelt zeker beter dan je voor die 150 euro verwacht.
Voor jou mag er nog wel een beetje af
En nee. Dat dacht ik eerst ook, maar ook de gevorderde beleeft hier erg veel plezier aan
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef brother52 het volgende:
Als je die LP gaat verkopen, ga ik je slaan.
Zonde om dat ding weg te doen. Het is een supergitaar.
anders moet je hem aan mij verkopen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Dan maar even doorsparen.
Setje SD's gaat in de Dean, kijken of ik die wat kan upgraden, ik gebruik hem nu als hoofdgitaar, en de originele elementen zijn me iets te modderig.
ahjoh, is maar blok hout, verkoop hem maar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:30 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, die LP is weer erg lekker voor als ik misschien in een punk[rock] achtig bandje beland... dat ding speelt ook fantastisch en is natuurlijk supermooi
Denk dat hij toch maar even blijft
Ook gefeliequote:
quote:
Ja, zal straks even kijken hoeveel geld ik gekregen heb en het naar je overmakenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Dean:
Moet die wah+eq nog met de post mee
Doen ik heb er eenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergeet Goldfinger, Descendentsquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
Gaat er iemand nog naar Groezrock dit jaar? http://www.groezrock.be/lineup
Flogging Molly, NOFX, Dropkick Murphy's, Thursday, Millencolin, Danko Jones... kaartjes zijn al binnen hiero![]()
![]()
Still considering, lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:48 schreef Doodkapje het volgende:
Gaat er iemand nog naar Groezrock dit jaar? http://www.groezrock.be/lineup
Flogging Molly, NOFX, Dropkick Murphy's, Thursday, Millencolin, Danko Jones... kaartjes zijn al binnen hiero![]()
![]()
Altijd interessantquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja best veel hij is nu een lijst aan het opstellen met wat allemaal de deur uit gaat en wat niet.
Ja, ik vergeet nog veel meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet Goldfinger, Descendents, Dead to Me en Madball te noemen.
Ik twijfel nog om de 2e dag te gaan. Jammer dat Millencolin op de eerste dag speelt.
Ah kijk een jarige... gefeliquote:
Ik ga bieden op de sneeuwmachinequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Svyatagor het volgende:
Gearrrr:
http://www.troostwijkauct(...)-equipment/01-13925/
Nee man, op de nooduitgangbordjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga bieden op de sneeuwmachine
Is het boek een beetje ok? Film is te gek, evenals de soundtrack!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:59 schreef Iemand91 het volgende:
Dan maar verder boek lezen (Into the wild). Ook heul niet erg.
Welkomquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:24 schreef Narasan het volgende:
Yeah, Ik speel nu ongeveer al 2,6 jaar gitaar. Heb afgelopen maand nog een 7th String Ibanez gekocht
En daarvoor had ik (die ik nu nog heb) een 6 snarige Vintage.
En cover bands zoals Epica.
Zeker een aanrader. Ik ben nu net over de helft (quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is het boek een beetje ok? Film is te gek, evenals de soundtrack!
vrouwen met een IQ van herman brusselmans is ook een aanrader! wel heel ander kaliberquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Ik ben nu net over de helft () en ik vind het een prachtig boek.
Word helemaal uiteen gezet waar hij langs is geweest, wie hij heeft ontmoet, de achtergrond van personen, stukken literatuur die hij las, en ik ben nu aangekomen bij het stuk waar Krakauer een berg beklimt.
Kunt zien dat Krakauer hier écht mee bezig is geweest. Hij heeft in 1992 een stuk geschreven in een tijdschrift, daar werd het hele verhaal bekend van in de VS. Hij werd 'enthousiast' ervan en is gewoon iets van een jaar door heel de VS wezen trekken om alle personen te ontmoeten die Chris ooit ontmoet heeft. De invloed die die jongen heeft gehad op al die mensen is toch wel apart.
Ik raad je deze versie is. Dat is de meest uitgebreide (en vreemd genoeg niet de duurste). Ik heb 'm daar ook besteld want daar is ie geloof ik het goedkoopst.
En de soundtrack is inderdaad prachtig. Toen ik de film had gezien heb ik die direct op m'n mp3-speler gezet; vanmiddag nog geluisterd in de trein en tijdens het eten maken.![]()
't is een van mijn favoriete, zo niet meest favoriete boeken en ik heb 'm nog niet eens uit.
Kan ook zijn dat ik ook zoiets zou willen doen maar goed...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:26 schreef Witchfynder het volgende:
Kennen jullie Tycus al? Zo niet; niet opzoeken.
Fantasy is niet mijn genre...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vrouwen met een IQ van herman brusselmans is ook een aanrader! wel heel ander kaliber
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)002409049/index.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Dat zijn gave berichten.quote:
Als jij hem mooi vindt, hem lekker vindt spelen, hem lekker vindt klinken en je vindt dat 500 voor zo'n gitaar dan een prima prijs is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zijn gave berichten.
Overigens.
Ik kan een Japanse Fender strat kopen uit 1983(Althans... het zijn allemaal Amerikaanse onderdelen, hij is alleen in japan in elkaar gezet is ons verteld) en hij moet slechts 500euro opleveren, is dit een beetje een goede deal?
Het gaat er toch niet om wat iemand met verstand vindt, maar wat jij vindt aangezien hij voor jou is ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:48 schreef Braddie het volgende:
Ik heb vrij weinig verstand van gitaren, ik vind hem fijn spelen, een lekkere klank hebben, en ik vind de uitvoering ook heel erg mooi.
Maar ik heb echt tè weinig verstand van gitaren om dat zelf te beslissen.
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:03 schreef Braddie het volgende:
Ja, dat is wel zo.... maar toch.
Als het een amerikaanse Fender was geweest voor 500euro had ik het zo gedaan, maar het is een japanner en ik weet niet hoe dat nou precies zit qua bouwkwaliteit en zo...
Maar door Aziaten die Bob, Shane of Terry heten, net zoals in die Indiase callcentresquote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Amerikaanse strats worden ook netje in azië in elkaar gezet dus bespaard je die illusie maar
Tja, wat zou er met de stocks gebeurd zijn? Misschien wel helemaal niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijn
Ok, te gek..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:06 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
japanse fenders behoren tot een van de beste, vooral prijs/kwaliteit gezien. Al zal dat sinds vrijdag wel anders zijn
hout drijft!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, wat zou er met de stocks gebeurd zijn? Misschien wel helemaal niks.
Hij heeft hem nog niet, maar wil hem direct al doorverkopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, te gek..
Heeft er iemand hier van het forum nog intresse in een leuke 1979er sunburst American Strat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |