quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Haha ik had ooit een scharrel (was toen 16) die smste na eerste afspraakje "hou kankerveel van je". Het was dan ook wel een uit de goot getrokken wannabee gangstersloerie dus misschien had ik het kunnen verwachten maar het overviel me toch wel een beetje.
Eckte lievde togh?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Haha ik had ooit een scharrel (was toen 16) die smste na eerste afspraakje "hou kankerveel van je". Het was dan ook wel een uit de goot getrokken wannabee gangstersloerie dus misschien had ik het kunnen verwachten maar het overviel me toch wel een beetje.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Wat een baasquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Lekker slim zo'n opmerkingquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:32 schreef Rivalo het volgende:
Als in ONZ kk wordt gebruikt zijn het vaak trolls (van die :3 en XdxDXDXD lui)
of gewoon persiflage van de gemiddelde youtube marrokaan (kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maar)
krebs_tokkies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
achja...het zijn gewoon tokkies die niet weten hoe ze zich anders moeten uiten. Schijnbaar is het stoer om zo te praten ofzo![]()
"Wajooooooo kankerlauw man!" "Echt ik hou kankerveel van je!"![]()
![]()
Hehe.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou gewoon het hele kk topic leest kaulo jonguh.
Duidelijk ?
'Ik hou kankerveel van je'quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
achja...het zijn gewoon tokkies die niet weten hoe ze zich anders moeten uiten. Schijnbaar is het stoer om zo te praten ofzo![]()
"Wajooooooo kankerlauw man!" "Echt ik hou kankerveel van je!"![]()
![]()
'Ik hou ook kankerveel van jou! Kankerlekkere vent van me!'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
En mensen moeten ook eens nadenken voordat ze 'is' zeggen terwijl ze 'eens' bedoelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef Jordony het volgende:
Echt waar, mensen moeten is nadenken voordat je kk zegt. Zelfs als krachtterm vind ik de lading nog erg zwaar. Ik moet wel toegeven dat ik als ik heel erg gefrustreerd raak of iets niet lukt en ik heb haast, dat ik het dan ook zachtjes zeg.
Maar als je bijvoorbeeld van die lui (vooral allochtonen, dit is alleen een persoonlijke constatering)
soms over straat ziet lopen en voor elk woord "kanker" zetten.. Nou sorry, donder lekker op.
quote:dat ik het dan ook zachtjes zeg.
Worden we nou bijdehand? Het spijt me, een taalfoutje. En wat ik met die andere zin wil zeggen is dat ik niet met kk scheld in de nabijheid van anderenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef leRomein het volgende:
[..]
En mensen moeten ook eens nadenken voordat ze 'is' zeggen terwijl ze 'eens' bedoelen
Tevens:
[..]
Lees het topic even, dan weet je het.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:37 schreef Typisch het volgende:
En tyfus tering en Mohammed? Mag dat wel?
Dat vind ik ook heel vaak, maar in dit topic nou eens niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Zweetkraan het volgende:
Ik vind de reacties van yvonne echt teleurstellend en van een kinderachtig niveau. Misschien moet je niet iedereen als dom bestempelen en ophouden met je sarcastische 'held'.
Ownee vergeten dat is Japan dat is ver weg en kanker is vaak dichtbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:54 schreef spacer1 het volgende:
Sowieso een onderwerp over dit woord maken wanneer een paar dagen na de ramp in Japan daar de leukste grappen over gemaakt kunnen worden op hetzelfde forum.
Als dat kan dan kan al dat gekanker ook![]()
Idd, als die ramp in Europa of Nederland geweest was, was het vast opeens niet meer zo grappig.quote:Op zondag 27 maart 2011 07:13 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Ownee vergeten dat is Japan dat is ver weg en kanker is vaak dichtbij.
Hypocriete bullshit.
Ben het met deze man eensquote:Op zondag 27 maart 2011 07:13 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Ownee vergeten dat is Japan dat is ver weg en kanker is vaak dichtbij.
Hypocriete bullshit.
jij bent zeker de hoer in huis?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent zeker de grappigste thuis.
Jij bent de baas als het om gekanker gaat.quote:
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef willemwaus het volgende:
Mede door dit soort gejank is onzin kei dood
Jouw uitspraak bullshit vinden is ook een vorm van meningsuiting.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Kanker is een vorm van meningsuiting
Kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jouw uitspraak bullshit vinden is ook een vorm van meningsuiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |