Tsja, de waarheid is soms moeilijk te verteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lijkt toch echt meer op een 'jij-bak'.
En wie ben jij nu weer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Zweetkraan het volgende:
Ik vind de reacties van yvonne echt teleurstellend en van een kinderachtig niveau. Misschien moet je niet iedereen als dom bestempelen en ophouden met je sarcastische 'held'.
Laat alleen maar zien hoe dom ze zelf is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Zweetkraan het volgende:
Ik vind de reacties van yvonne echt teleurstellend en van een kinderachtig niveau. Misschien moet je niet iedereen als dom bestempelen en ophouden met je sarcastische 'held'.
Lekker rebels doen, stoer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef yvonne het volgende:
Oh god, je hebt net zo'n zwakzinnige als jezelf gevonden. Veel plezier samen!
HASTA LA VICTORIA SIEMPRE!quote:
Whohohoho, opstand. Lekker boeiend hey, zij bepalen de regels, en jij hebt je er maar aan te houden. Het is geen democratie hier, en dat is maar goed ook.quote:
Ieuw. Steek dan meteen je tong in Danny's aars.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whohohoho, opstand. Lekker boeiend hey, zij bepalen de regels, en jij hebt je er maar aan te houden. Het is geen democratie hier, en dat is maar goed ook.
Eik weet wat het is...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach daar is ie: de 'jij'bak.
En er is geen mens die eik weet wat het is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ieuw. Steek dan meteen je tong in Danny's aars.
Dus hier wil je min of meer een eind aan maken?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hier wil je min of meer een eind aan maken?
Nee, je hebt me nooit gebanned, al zal je vroeg of laat wel een reden vinden om dat te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie ben jij nu weer?
heb ik je ooit gebanned, in de kliko gegooid, WAT!?
En dit is precies wat ik bedoel met mijn vorige post. Je hebt een iets te hoge dunk van jezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef yvonne het volgende:
Oh god, je hebt net zo'n zwakzinnige als jezelf gevonden. Veel plezier samen!
haters:')quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Zweetkraan het volgende:
[..]
Nee, je hebt me nooit gebanned, al zal je vroeg of laat wel een reden vinden om dat te doen.
[..]
En dit is precies wat ik bedoel met mijn vorige post. Je hebt een iets te hoge dunk van jezelf.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Zweetkraan het volgende:
[..]
Nee, je hebt me nooit gebanned, al zal je vroeg of laat wel een reden vinden om dat te doen.
[..]
En dit is precies wat ik bedoel met mijn vorige post. Je hebt een iets te hoge dunk van jezelf.
Lees dit nog eens:quote:Op maandag 14 maart 2011 02:56 schreef porsche1 het volgende:
En sowieso, mensen die daar over huilen.Je huilt toch ook niet om AIDS, griep etc.?
Huillies. Vind het eerlijk gezegt echt nergens op slaan dat een mod hier een topic over opent.
Als je dit woord verbied, moet je alle andere ziektes ook verbieden.
Voor de rest ben ik het wel eens met deze klacht. Altijd maar dat gescheld, gaat echt te ver!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, niet echt, want tering, tyfus en cholera hebben we bedwongen in deze regionen zodat er niet veel mensen die die ziekte hebben of familieleden/vrienden hebben met die ziekte er aanstoot aan kunnen nemen.
Als er niet meer met kanker mag worden gescholden mogen mensen met down ook niet meer worden beledigt. Mijn neef had iets soortgelijks (te weinig zuurstof bij de geboorte) en is hier uiteindelijk ook aan gestorven op 21 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Lees dit nog eens:
[..]
Voor de rest ben ik het wel eens met deze klacht. Altijd maar dat gescheld, gaat echt te ver!
het is een complot van de joods ecomplotquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |