biertjuh, bollokus?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik heb geen eigen leven meer... ss en fok is voor mij het zelfde als naar de kroeg gaan. zo ontmoet ik mensen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen armen, benen, en schijt in een luier en typen doe ik via een blaasrietje.. Bedankt hoor, om dit soort dingen te zeggen!![]()
gefrustreerd en nog humorloos ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Puur uit interesse: ben jij toevallig een geëxcommuniceerd Nowlivertje of zo?
let op kerel... echt 1 avondje en het is klaar!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahaha. Kijk hoeveel reacties ik krijg, en als ik vraag om een samenvatting zie ik niks![]()
Nou ja.. het is dat ik ziek ben, dus wat is de link van de goede streams?
samenvattingen kun je lezen in het streamverslagen topique, en anders gewoon effe teruglezenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahaha. Kijk hoeveel reacties ik krijg, en als ik vraag om een samenvatting zie ik niks![]()
Nou ja.. het is dat ik ziek ben, dus wat is de link van de goede streams?
Ga jij eens lekker high wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraagje: hebben jullie wel een eigen leven aangezien de meeste van jullie 24/7 kijken naar dit programma? En alleen maar wachten op ''sensatie''.. en ''feestjes'', dan maak je toch je eigen ''feestje''? Thuis met vrienden enzo?
Dit is niet gemeen bedoeld ofzo, en nee ik kijk zelf niet 24/7.. ik weet niet eens op welke site je het live kan bekijken.
lekker schatquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen armen, benen, en schijt in een luier en typen doe ik via een blaasrietje.. Bedankt hoor, om dit soort dingen te zeggen!![]()
Ben net terug uit TBS, Mag ik aub langzaam beginnen om mijn sociale leven weer op te pakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraagje: hebben jullie wel een eigen leven aangezien de meeste van jullie 24/7 kijken naar dit programma? En alleen maar wachten op ''sensatie''.. en ''feestjes'', dan maak je toch je eigen ''feestje''? Thuis met vrienden enzo?
Dit is niet gemeen bedoeld ofzo, en nee ik kijk zelf niet 24/7.. ik weet niet eens op welke site je het live kan bekijken.
Best weinig drankquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:19 schreef RobbieBoy het volgende:
DRAAAAAAAAAAAAAANK. HEEL HEEL VEEL DRANK, en ZONNEBRILLEN!!
pff dat kon toch wel tijdens je weekend-verlof? meteen weer vol erin zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben net terug uit TBS, Mag ik aub langzaam beginnen om mijn sociale leven weer op te pakken
Ik ook. Geschikte vent die Karim.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het persoon erin mag ik eigenlijk wek
Onderin staat nog eea aan flessen.quote:
en als je het anwoord zere neus wil weten. na een ongeluk zit ik nu een paar maanden in de rolstoel en moet de hele dag rust houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Stranger het volgende:
Maar even een serieus antwoord Iwannabehigh, als ik voor mezelf spreek kijk ik de streams op avonden dat ik normaal tv zou kijken of gamen, dus het is meer vervanging van andere minder-sociale gewoonten
jeetje, het is wel te merken dat het programma niet het geld opbrengt dat ze hadden verwacht.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |