zal ik even in je gezicht hoesten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die optie had ik liever ook gehad, misschien zet m'n griepje nog wel door.
Is dat een toets over hoe je met de handterminal om moet gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb een soort van informatiepakket meegekregen wat ik door moet nemen, aan de hand hiervan wordt er een theorie toets afgenomen en deze moet je voldoende halen.
Nu is mijn vraag wat voor soort vragen kan ik in tijdens deze toets verwachten? En is het moeilijk?
Dat informatiepakket bestaat uit 200 bladzijdes wat ik natuurlijk niet allemaal door kan gaan lezen.
Ja geloof van wel, weet niet of ze daar nog meer toetsen hebben. Moet dus wel te doen als ik het lees. Heb al paar dagen met dat ding gewerkt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een toets over hoe je met de handterminal om moet gaan?
Destijds vond ik hem niet moeilijk, maar er waren wat chauffeurs die hem niet hadden gehaald.
Merendeels had hem in een keer gehaald.
Haha die hadden ze hier ook aan de zaterdagmedewerkers gegeven, vragen over SMO, SMK E-Sort, vossen enzo Ook een vraag waar je je bakje met elastieken moest neerzetten. Niemand die het haalde. Meeste vos'ten ook helemaal niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Hier werd ook een schriftelijke toets over Optivo gehouden toen ik een half jaartje vrijwel fulltime werkte. Ben er mooi onderuit gekomen door me die dag niet op te geven
6 keer meerijden?? Hahaha jullie vestiging heeft zeker geld over, hier doen ze al vrekkig over een uurtje meerijden met iemand die een route nog niet kent. Nieuwe medewerkers krijgen hier echt hooguit 3 keer meerijden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:18 schreef Think_Pad het volgende:
Grrrr net aan het werk geweest bij Collectie, kreeg ik weer een hele papierwinkel mee die ik moest invullen (contract, verklaring omtrent gedrag, en een belastingpapiertje).
Die 1e lijkt me logisch, geen probleem mee
Die 2e (VOG) heb ik in oktober 2010 al bij ze ingeleverd toen ik bij bezorgen ging werken, dus ik zei dat tegen m'n TC Collectie, hij ging ff bellen, en toen bleek dat ik het weer opnieuw moest aanvragen. Gelukkig krijg ik het vergoed, maar het is wel onhandig, moet ik weer afspraak maken op gemeentehuis enzo![]()
En die laatste heb ik toen in oktober ook al ingevuld, maarja zal wel komen omdat ik nu bij Collectie weer andere CAO krijg
En ik keek even op het rooster, en zag dat ik volgende week weer met iemand mee moest rijden tijdens CollectieIk heb nu al 6x met iemand meegereden / iemand meegehad, ik mag toch hopen dat ik binnenkort alleen mag
Volgende week is wel een andere route overigens.
Gaat een leuk bedragje worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef xxiessiexx het volgende:
Vakantiegeld wordt altijd in mei uitbetaald ja.
Mijn TC vertelde me onlangs dat dat VOG gedoe miv dit jaar was afgeschaft!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:18 schreef Think_Pad het volgende:
Grrrr net aan het werk geweest bij Collectie, kreeg ik weer een hele papierwinkel mee die ik moest invullen (contract, verklaring omtrent gedrag, en een belastingpapiertje).
Die 1e lijkt me logisch, geen probleem mee
Die 2e (VOG) heb ik in oktober 2010 al bij ze ingeleverd toen ik bij bezorgen ging werken, dus ik zei dat tegen m'n TC Collectie, hij ging ff bellen, en toen bleek dat ik het weer opnieuw moest aanvragen. Gelukkig krijg ik het vergoed, maar het is wel onhandig, moet ik weer afspraak maken op gemeentehuis enzo![]()
En die laatste heb ik toen in oktober ook al ingevuld, maarja zal wel komen omdat ik nu bij Collectie weer andere CAO krijg
En ik keek even op het rooster, en zag dat ik volgende week weer met iemand mee moest rijden tijdens CollectieIk heb nu al 6x met iemand meegereden / iemand meegehad, ik mag toch hopen dat ik binnenkort alleen mag
Volgende week is wel een andere route overigens.
Is volgens mij nog een proef, maar een slechte zaak imo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Mijn TC vertelde me onlangs dat dat VOG gedoe miv dit jaar was afgeschaft!
Hier is het blijkbaar nog niet zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:04 schreef carboni het volgende:
[..]
Is volgens mij nog een proef, maar een slechte zaak imo.
Die test zou er bij ons ook komen, werd ook aangekondigt bij het Optivovergaderingspraatje, verder nooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef carboni het volgende:
[..]
Haha die hadden ze hier ook aan de zaterdagmedewerkers gegeven, vragen over SMO, SMK E-Sort, vossen enzo Ook een vraag waar je je bakje met elastieken moest neerzetten. Niemand die het haalde. Meeste vos'ten ook helemaal niet.Ook nooit meer wat over gehoord.
Echt sneuheid tot infinity aangezien ze zoveel nieuwe mensen binnen halen en geen cent aan opleiding willen besteden.
Degene die de volgende dag die wijk loopt moet dat normaalgesproken bezorgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef Warren het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als je tekort aan HAH hebt? Ik heb dat opgegeven op mijn raport, maar dat hoef ik toch niet zelf de volgende dag te bezorgen??
Afgeschaft? Nou, bij ons niet. Ik ben in februari in dienst getreden en moest er gewoon een aanvragen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Mijn TC vertelde me onlangs dat dat VOG gedoe miv dit jaar was afgeschaft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |