Dan doe je een trio misschien vind hij dat wel goed!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Ilse1990 het volgende:
Heb mijn vriend verteld dat ik het ook okee vind als hij een keer met een ander sex heeft.
Wat voor trio had je ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:27 schreef Ilse1990 het volgende:
Okeej, dat trio vond ik idd geweldig, en toen vond ik sex wel leuk
Maar zeker het laatste halfjaar, is het echt bij mij mis![]()
Ik heb een knopje, als ik wil, laat hij me klaarkomen, maar meestal heb ik daar geen zin in.
En ik voel toch wel heel veel liefde voor mij partner, dus denk niet dat ik lesbisch ben.
Jij wilt niet vreemd gaan want je partner verdient het niet maar je hebt wel aangegeven dat hij dat wel magquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:34 schreef Ilse1990 het volgende:
Man-vrouw-man trio.
Hoe bedoel je vernieuwends?
Ik wil niet vreemdgaan hoor, dat verdiend mijn partner niet
Apart iets doen als we het allebei ok vinden wil ik wel proberen.
Denk dat ik met de juiste outfit wel wat binnen kan halen, ik zie er wel goed uit enzo
Maar mijn partner wil dat niet
Hij wil ook niet met een ander sex hebben als ik gewoon braaf monogaam blijf dus..
Dan zou ik als eerste eens naar je huisarts gaan voor een andere pil of liever nog helemaal ermee kappen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:40 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben sinds mijn 13e aan de pil
Moest van mama
Dat het bij jou zo gaat is geen, maar dan ook totaal geen indicatie dat het ook bij haar zo is.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:17 schreef Kittl het volgende:
Ik snap het gemauw niet over de pil. Volgens mij zit het gewoon tussen je oren. Ik heb 3 verschillende pillen gehad, en nergens last van..
Na 5 jaar is een relatie toch niet meer op zoiets oppervlakkigs gebaseerd als uiterlijk.. Als je zoveel met mekaar hebt meegemaakt dan zie je elkaar anders en meestal op een betere manier.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
Het kan aan de pil liggen (grote kans), maar ik denk eigenlijk ook dat je je vriend niet meer zo spannend en/of aantrekkelijk meer vindt. En dat laatste is lastig op te lossen.
Wie zegt dat aantrekkingskracht en elkaar aantrekkelijk vinden alleen is gebaseerd op uiterlijk? De wilde lust is er meestal wel af hoor, na zo"n periode.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Na 5 jaar is een relatie toch niet meer op zoiets oppervlakkigs gebaseerd als uiterlijk.. Als je zoveel met mekaar hebt meegemaakt dan zie je elkaar anders en meestal op een betere manier.
We hebben het toch over seks hier, logischerwijs ga ik ervan uit dat je doelt op lichamelijke aantrekkingskracht aangezien seks een lichamelijke uiting is van affectie.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zegt dat aantrekkingskracht en elkaar aantrekkelijk vinden alleen is gebaseerd op uiterlijk? De wilde lust is er meestal wel af hoor, na zo"n periode.
Bij veel vrouwen draait seks niet alleen om lichamelijke aantrekkingskracht, maar moet het "verder" ook goed zitten. Dus vertrouwdheid (maar niet teveel), gevoel van veiligheid (maar neit te veel) etc. Als de balans te ver doorslaat richting veiligheid en vertrouwdheid kan het gebeuren dat de aantrekkingskracht minder wordt (beetje broer-zus-gevoelens)quote:Op zondag 13 maart 2011 09:52 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
We hebben het toch over seks hier, logischerwijs ga ik ervan uit dat je doelt op lichamelijke aantrekkingskracht aangezien seks een lichamelijke uiting is van affectie.
Dat je na 5 jaar niet meer iedere dag op mekaar kruipt is logisch, maar dat hoeft niet te betekenen dat je mekaar niet meer wilt. Zeker niet als je pas 21 bent...
Herkenbaar inderdaad. Het is sneu voor TS.. Misschien moet ze bij zichzelf te rade gaan of ze niet toe is aan iets nieuws.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij veel vrouwen draait seks niet alleen om lichamelijke aantrekkingskracht, maar moet het "verder" ook goed zitten. Dus vertrouwdheid (maar niet teveel), gevoel van veiligheid (maar neit te veel) etc. Als de balans te ver doorslaat richting veiligheid en vertrouwdheid kan het gebeuren dat de aantrekkingskracht minder wordt (beetje broer-zus-gevoelens)
Ja. Maar het vervelende is dat dit zelfde fenomeen waarschijnlijk bij een volgende relatie weer op zal treden, tenzij ze het spannend weet te houden. En dan heb ik het niet over zweepjes ed, maar over een eigen leven. Genoeg delen om samen te zijn, maar ook een individu blijven en je partner ook zo zien. En nooit iets voor vanzelsprekend aannemen. Zeker je partner niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad. Het is sneu voor TS.. Misschien moet ze bij zichzelf te rade gaan of ze niet toe is aan iets nieuws.
Helemaal mee eens. Mannen én vrouwen hebben (volgens mij) vaak de illusie dat hun leven er met de juiste partner beter op wordt, terwijl het juist gaat om dat wat jij zegt.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Maar het vervelende is dat dit zelfde fenomeen waarschijnlijk bij een volgende relatie weer op zal treden, tenzij ze het spannend weet te houden. En dan heb ik het niet over zweepjes ed, maar over een eigen leven. Genoeg delen om samen te zijn, maar ook een individu blijven en je partner ook zo zien. En nooit iets voor vanzelsprekend aannemen. Zeker je partner niet.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Ebbruh het volgende:
Je moet los van elkaar naar en bar gaan.
Net doen alsof je elkaar niet kent.
En elkaar versieren: vervolgens naar een hotel gaan voor een "one-night stand"
Wel serieus blijven spelen!
:$
Dat laatste stukje ben ik het helemaal mee eens! Maar wat je een paar posts terug zei weet ik zo net nog niet. Bij mij wisselt het, soms heb ik echt zin in seks, soms iets minder. Maar na een relatie van een paar jaar heb ik toch nog regelmatig dat ik naar mijn vriend kijk en dat die lust dan absoluut wel aanwezig is. Nu zit ik nog niet op 5 jaar, dus ik weet niet of het dan anders is. Maar ik denk niet dat het voor iedereen geldt dat ze hun partner na een tijd minder aantrekkelijk etc. vinden. Denk dat er dan ook heel wat stellen zouden zijn met problemen in bed.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Maar het vervelende is dat dit zelfde fenomeen waarschijnlijk bij een volgende relatie weer op zal treden, tenzij ze het spannend weet te houden. En dan heb ik het niet over zweepjes ed, maar over een eigen leven. Genoeg delen om samen te zijn, maar ook een individu blijven en je partner ook zo zien. En nooit iets voor vanzelsprekend aannemen. Zeker je partner niet.
Mijn sexdrive werd 0,0 van de pil.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:40 schreef Ilse1990 het volgende:
Ik ben sinds mijn 13e aan de pil
Moest van mama
Misschien heb je, naast dat je je vriend beetje gewend raakt ("sleur"), ook nog een negatieve associatie met sex door die bloedingen?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef Ilse1990 het volgende:
Ja, in het begin wel, ook na de konijnenfase
Hij was mijn eerste partner in bed, en ik vond het geweldig
Na 1.5 jaar kreeg ik last van bloedingen
Ik wilde nooit nee zeggen, want was nogal verliefd en omdat hij zo geweldig was wilde ik geen "nee" verkopen als ik geen zin had.
Hij was best verdrietig toen hij erachter kwam dat het dus WEL zeer deed, want ik ontkende altijd stellig en beweerde hoog en laag dat hij de beste minnaar ter wereld was.
Anyways, ook maar een soatest gedaan enz. en er gebeurde niks
Iets met gevoelige slijmvliezen die veranderen in je puberteit ofzo
Dit heb ik weer gehad toen ik 3 jaar met hem had
En dit ging ook vanzelf weer over
Gister was de sex trouwens wel leuk, en vanochtend heb ik ook goede sex gehad.
Mijn vriend helemaal verbaasd en enthousiast haha.
Het lucht wel op om erover te praten met de hoop op een goede oplossing
Ik had hetzelfde als jij, wel in wat mindere mate gelukkig maar merkte wel dat het steeds erger werd, 1x in de week kon ik nog net opbrengen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Ilse1990 het volgende:
OH MY GOD!
ECHT? Dit ?
Mijn vriend zal je godsdankbaar zijn als ik mijn eerdere libido weer terugkrijg
Kan het trouwens dat ik de pil slikte op mijn 15-17e en wel libido had
en van mijn 18-20e minder libido tot op dit moment geen libido heb?
-
O ja sorry, als jij het niet hebt gehad zal het natuurlijk ook niet waar zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 08:17 schreef Kittl het volgende:
Ik snap het gemauw niet over de pil. Volgens mij zit het gewoon tussen je oren. Ik heb 3 verschillende pillen gehad, en nergens last van..
Probeer eens wat nieuws dan alleen die drie standjes.. Drie standjes alleen zou me al mijn strot uit komen na een week..
Eens. De pil heeft een andere uitwerking op iedere vrouw. Bij mij was de bijwerking 0,0 seksdrive, welke pil ik ook probeerde.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
O ja sorry, als jij het niet hebt gehad zal het natuurlijk ook niet waar zijn.![]()
ik ben om geheel andere redenen gestopt met de pil, was ook altijd heel pro pil maar mijn man heeft zich laten steriliseren dus de pil was overbodig.
Ik heb nu voor het eerst in 15 jaar geen last van wekelijkse migraines, ik heb weer meer zin in seks en ik zit lekkerder in mijn vel.
Kan jij zeggen dat het tussen mijn oren zit maar eigenlijk maakt me dat heel weinig uit, ik ben blij dat ik er vanaf ben.
Dus je bent nu iets van 15 jaar samen en door het stoppen met de pil heb je weer elke dag zin in elkaar? Komt dat puur door de pil, of ook door andere factoren, bijv nieuwe leuke verandering of kinderen wat ouder ofzo? maar ik vind het wel iets heel fantastisch.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde als jij, wel in wat mindere mate gelukkig maar merkte wel dat het steeds erger werd, 1x in de week kon ik nog net opbrengen.
Ik ben van de pil af en het is weer als vanouds, iedere dag heb ik wel zin in seks.
dus zeker het proberen waard om op een lichtere pil over te stappen of andere anticonceptie.
In het begin hadden we wel veel seks natuurlijk, we zijn nu 13 jaar bij elkaar en na een jaar of 6 werd het wat minder bij mij, daarna kwamer er kinderen en natuurlijk is het dan ook wat minder, maar de jongste is nu 2.5 dus is nog niet zo erg oud.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:24 schreef justme85 het volgende:
[..]
Dus je bent nu iets van 15 jaar samen en door het stoppen met de pil heb je weer elke dag zin in elkaar? Komt dat puur door de pil, of ook door andere factoren, bijv nieuwe leuke verandering of kinderen wat ouder ofzo? maar ik vind het wel iets heel fantastisch.
Ikzelf zou ontzettend boos worden als mijn vriendin dit zei. Mij vreemd laten gaan omdat zij geen zin heeft en simpelweg het te lastig vindt om er zelf energie in te stoppen. Goddamn woman.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Ilse1990 het volgende:
Heb mijn vriend verteld dat ik het ook okee vind als hij een keer met een ander sex heeft.
Maar, mijn vriend wil gewoon sex met mij 'zoals vroeger'
Goed om te horen dat het ook zo kan gaan! Is wel weer een opluchting, want ik was altijd bang dat kinderen krijgen ongeveer gelijk zou staan aan vrijwel geen seks meer en dat zou ik niet willen en zo zonde vindenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
In het begin hadden we wel veel seks natuurlijk, we zijn nu 13 jaar bij elkaar en na een jaar of 6 werd het wat minder bij mij, daarna kwamer er kinderen en natuurlijk is het dan ook wat minder, maar de jongste is nu 2.5 dus is nog niet zo erg oud.
Maar toen ik stopte met de pil op zwanger te worden had ik ook weer meer zin, dacht toen eigenlijk dat dat kwam door de kinderwens.
Tijdens de zwangerschappen had ik ook nog veel zin.
Maar ik merkte toen ik weer met de pil stopte dat ik weer steeds meer zin kreeg in seks.
Dus ja, ik en zeker ook mijn man vinden het fantastisch.
nou moet ik zeggen dat wij hele makkelijke kinderen hebben, ze liggen om 19.00 uur op bed en we horen en zien ze pas weer 7 uur de volgende ochtend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:35 schreef justme85 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het ook zo kan gaan! Is wel weer een opluchting, want ik was altijd bang dat kinderen krijgen ongeveer gelijk zou staan aan vrijwel geen seks meer en dat zou ik niet willen en zo zonde vinden
Hier ook geen probleem, 16 jaar samen en een dochter van bijna 7 en niet te klagenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:35 schreef justme85 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het ook zo kan gaan! Is wel weer een opluchting, want ik was altijd bang dat kinderen krijgen ongeveer gelijk zou staan aan vrijwel geen seks meer en dat zou ik niet willen en zo zonde vinden
tijd maken is natuurlijk altijd belangrijk, maar je hoort zo vaak dat het dan niet meer werkt enzo, dus daarom goed om eens de andere kant te horenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hier ook geen probleem, 16 jaar samen en een dochter van bijna 7 en niet te klagenJe moet er natuurlijk ook wel tijd voor willen maken...
TS schittert al meer dan 10 dagen door afwezigheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef Bloempje. het volgende:
Even heel het topic door gelezen, maar denk je niet dat het door de pijn een paar jaar terug kan komen? Misschien heb je het zelf niet zo door, maar seks terwijl je eigenlijk niet wil, dat helpt niet echt mee... Ook al dwong je vriend je niet, maar zei je zelf dat je het wel wilde, het is nooit prettig... Ik weet dat dat bij mij een reden was dat ik op een gegeven moment echt totaal geen zin had, nooit.
jesus ik had je na een maand al gedumpt.quote:Nogal plat, maar ik heb NOOIT zin in sex
Mijn vriend ( lange relatie bijna 5 jaar ) is enorm lief en gaat voor me door het vuur
De beste vriend ter wereld. Hij is echt geweldig
Dat sowieso en vraag je huisarts anders om Yasmin, die pil lijkt juist libidoverhogend te werken voor veel vrouwen.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:06 schreef muhahaha het volgende:
De pil kan een oorzaak zijn echter vestig niet direct al je hoop daarop.. de kans is namelijk ook weer niet al te groot.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zou ik als eerste eens naar je huisarts gaan voor een andere pil of liever nog helemaal ermee kappen...
Doe dan gewoon niets? Zonder ademen, eten en drinken kan je niet, maar zonder sex wel, als dat niet moet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Ilse1990 het volgende:
Hallo mensen,
Nogal plat, maar ik heb NOOIT zin in sex
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Ebbruh het volgende:
Je moet los van elkaar naar en bar gaan.
Net doen alsof je elkaar niet kent.
En elkaar versieren: vervolgens naar een hotel gaan voor een "one-night stand"
Wel serieus blijven spelen!
:$
Niet iedereen neukt de ene en andere maar door.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef Chinless het volgende:
je hebt sinds je 15de al 1 gast? Zal t geen tijd worden om eens een ander te proberen?
Licht ons ff in als je zo'n kleine koter hebt. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:28 schreef Ilse1990 het volgende:
OK
Ik wil iedereen hier hartelijk uitermate bedanken
Ik ben na mijn vorige week-of-the-month gestopt met de pil
Hoewel ik atheistisch ben, heb ik het gevoel dat ik aangeraakt ben door Jezus.
Ik ben zoooo anders
Vrolijker, spontaner, blijer, vrijer, geiler.
De laatste tijd was ik wat depri, maar ik dacht dat het kwam door het overlijden van mijn vader ( kanker )
Sinds ik de pil niet meer slik ben ik een ander mens, en mijn libido is gestegen tot een zeer prettig niveau. Ik geniet weer ontzettend veel van mijn hemelse partner. O heer, wat is hij geweldig!
We gebruiken nu alleen een condoom. Ik vind het wel een beetje raar dat ik niet ongesteld wordt. Ik ben nu al 4.5 week niet ongesteld. Natuurlijk een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik heb gelezen dat het heul normaal is wanneer je stopt met de pil, maar het zit me niet zo lekker..
Naja tot nu toe enorm bedankt! Ook namens de man des huizes (die niet weet van mijn FOK-account)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat sowieso en vraag je huisarts anders om Yasmin, die pil lijkt juist libidoverhogend te werken voor veel vrouwen.
Als je dit ooit nog leest
Goed ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat sowieso en vraag je huisarts anders om Yasmin, die pil lijkt juist libidoverhogend te werken voor veel vrouwen.
Als je dit ooit nog leest
onzin.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef Isis20 het volgende:
Van seks krijg je zin in seks, en als dit omdraait dan betekent dat dat 'geen seks' in ieder geval geen oplossing is...
Jij hebt wel echt de wijsheid in pacht hèquote:
Gelukkig ben jij lekker snugger.. van sex krijg je geen zin in sex als je al met tegenzin of tegen je wil in bent begonnen... misschien moet je zelf eens beter nadenken..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt de wijsheid in pacht hè
Ik was niet degene die dat zei.. Misschien nog even goed lezen. Ik reageer ook niet op de discussie, ik reageer alleen op jouw stijl van reageren. Begrijpend lezen is blijkbaar lastig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:52 schreef Chulaa het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij lekker snugger.. van sex krijg je geen zin in sex als je al met tegenzin of tegen je wil in bent begonnen... misschien moet je zelf eens beter nadenken..
ik weet ook wel dat jij dat niet zei, ik zie heus wel het verschil..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik was niet degene die dat zei.. Misschien nog even goed lezen. Ik reageer ook niet op de discussie, ik reageer alleen op jouw stijl van reageren. Begrijpend lezen is blijkbaar lastig.
Als zelfs het aangaan van een discussie op een forum niet meer mag....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:26 schreef Chulaa het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat jij dat niet zei, ik zie heus wel het verschil..
ga je nu overal proberen om mij ondertafel te lullen?heb je echt niks anders te doen of wa?
leuke discussie..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als zelfs het aangaan van een discussie op een forum niet meer mag....
Dan ga je er toch niet op in?quote:
Toch klopt het wel, als een vrouw voor lange tijd geen seks meer heeft gehad kan ze haar seksdrive kwijtraken.quote:
Ja ik herken dit ook wel bij mijn vriendin. Hoe langer je wacht hoe minder zin zij juist krijgt, dus af en toe moet je wel pushen en er gewoon voor gaan. Pakt vaak goed uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toch klopt het wel, als een vrouw voor lange tijd geen seks meer heeft gehad kan ze haar seksdrive kwijtraken.
Door toch seks te hebben ook al heb je niet zo'n zin ( dus niet als het je afschuwelijk lijkt) kan dat libido weer terugkomen, wordt het lichaam weer geactiveerd zeg maar.
Dan raak je uit het negatieve spiraal.
Veel vrouwen hebben vaak ook niet zo'n zin in seks maar als ze eenmaal bezig zijn vinden ze het toch wel heel fijn en achteraf zijn ze blij dat ze seks hebben gehad, als dit dus het geval is kan het helemaal geen kwaad om af en toe seks te hebben met je partner ook al heb je eigenlijk niet zo'n zin.
Bij traumatische gevallen werkt dit natuurlijk niet.
Ik heb ook altijd zin, loop ook hele dag met een harde plassert, vaak ook gewoon spontaan zonder iemand aantrekkelijk te zien. Mij lijkt de huisarts bezoeken een goede optie als je nooit geen zin hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb altijd zin
dat is eigenlijk wel heel vervelend
wanneer er niemand is
om de lusten te bevredigen
had ik maar nooit zin
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb altijd zin
dat is eigenlijk wel heel vervelend
wanneer er niemand is
om de lusten te bevredigen
had ik maar nooit zin
ligt eraan of ze lekker isquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:59 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd zin, loop ook hele dag met een harde plassert, vaak ook gewoon spontaan zonder iemand aantrekkelijk te zien. Mij lijkt de huisarts bezoeken een goede optie als je nooit geen zin hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |