m
MIsschien kennen jullie me nog wel. Meisje dat voor de webcam 1 knoopje heeft los gedaan, met de vriend die toen erg boos was.
Sindsdien gaan mijn dromen alleen nog maar over vreemdgaan! Met de jongen in kwestie en met jan en alleman eigenlijk!
Vannacht zoende ik met een filmster die goochelaar was geworden, ik weet niet meer wie, maar zo'n hele knappe iig. Gister ging ik met een klasgenoot mee naar zijn kamer!
Altijd ga ik vreemd!
In het begin moest ik huilen als ik wakker werd, later probeerde ik er niet meer aan te denken, vanochtend dacht ik
"AGAIN??!!!"
Ik snap niet waarom ik dat droom. Ik wil niet graag vreemdgaan ofzo. Nee echt, als ik zou willen zou ik dat kunnen doen waar ik studeer 50km van onze woonplaats en hij zou er never ever achter komen...
Maar ik wil dat niet, want ik heb het mijn mijn eigen vriend nu weer best op de rails
Het is juist mezelf, ik voel me nog steeds heel schuldig over dat MSN-gesprek, over dat hij toen zo moest huilen en overstuur was, dat staat op mijn netvlies gegrift. Als ik alleen ben ben ik er nog wel eens heel verdrietig van. Dat heb ik hem laatst verteld en hij zei toen alleen "Ach het is toch al goed? We gaan gewoon weer verder"
Ik heb er dus nog meer last van dan hij. Heel raar..
Met ons gaat het verder wel goed. (Seksleven niet meegerekend, kom ik zo op). We doen veel leuke dingen samen, en hebben niet heel veel ruzie. We doen ons best om genegenheid te tonen, en dat lukt ook. Het gaat echt beter
Sinds ik gestopt ben met seks tegen mijn wil, denkt mijn vriend dat hij er niks meer van kan omdat ik nooit zin heb
Is het normaal dat mannen dat vinden? Je hoort mannen wel vaker dat soort klachten uiten.
Dingen als "wat is een seksleven

" en etc.
Ik heb hem gevraagd, hij vind dat ik het niet verkeerd doe, alleen niet vaak genoeg
Ik vind hem trouwens wel heel goed in bed. Ik ben tevreden over wat hij presteert.
Ik weet niet hoe ik zelf meer zin kan krijgen.
Ik ben een heel druk iemand, zit in allerlei commissies op school en werk over heel hard voor. Aan het eind van de dag ben ik helemaal opgebrand. Daarom heb ik dan vaak geen zin. Ik ben gewoon moe en wil slapen. Morgen moet ik weer vroef op en meestal heb ik al geen volledige 8 uur slaap voor de wekker gaat.
Naja de vragen dus
Die dromen? Waar slaat dat op?
Hoe vergeef je jezelf iets walgelijks?
Hoe krijgt een vrouw meer zin in seks?
Ik hoop dat jullie iets weten.
XX-jes Ilse