ook voor unlimited bedoel je? In ieder gevaal niet voor spotify openquote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet alleen voor premium gebruikers hoor
Ik heb Free, kon ze gisteren nog afspelen maar weet niet of dat nu nog zo is zal straks thuis eens kijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ook voor unlimited bedoel je? In ieder gevaal niet voor spotify open
ik vind hem tot nu toe niet anders dan de normale radio editquote:Op maandag 14 maart 2011 19:10 schreef Sirolf het volgende:
Een Tiesto 3FM Radio Edit... zou die dan door 3FM-dj Tiesto gemaakt zijn?
hai haiquote:
De nieuwe studio begint ook al steeds gezelliger te worden hoor, in ieder geval achter de schermen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
Damn, zit ff naar Radio 6 in de oude 3FM studio te kijken.
Wat een gezellige studio is dat toch eigenlijk
Is alles al om qua alle afdelingen? las dat de audio-afdeling nog op de 3e zat. of inmiddels al verhuisd?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe studio begint ook al steeds gezelliger te worden hoor, in ieder geval achter de schermen.
Audio-afdeling zit idd nog op de 3e... maar die blijft daar ook zitten. Alles is verder al een maandje om, het is nu alleen nog een kwestie van wat wanden volhangen met chaos (zijn nu nog véél te wit...).quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Is alles al om qua alle afdelingen? las dat de audio-afdeling nog op de 3e zat. of inmiddels al verhuisd?
Zitten er dan ook lekker eenzaam die mensjesquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Audio-afdeling zit idd nog op de 3e... maar die blijft daar ook zitten. Alles is verder al een maandje om, het is nu alleen nog een kwestie van wat wanden volhangen met chaos (zijn nu nog véél te wit...).
De 1e etage is kleiner dan de 3e (is een hap uit aan de achterkant ivm de NPO ontvangsthal op de begane grond + er zit een serverruimte in het midden) dus er was simpelweg geen plek meer voor ze... en daarnaast maakten ze regelmatig teveel herrie.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zitten er dan ook lekker eenzaam die mensjes. Hoe komt dat?
nieuwe bewoners? radio 6 zat er toch maar tijdelijk alleen deze week?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 1e etage is kleiner dan de 3e (is een hap uit aan de achterkant ivm de NPO ontvangsthal op de begane grond + er zit een serverruimte in het midden) dus er was simpelweg geen plek meer voor ze... en daarnaast maakten ze regelmatig teveel herrie.
De derde etage krijgt ook gewoon nieuwe bewoners, dus ze zullen niet altijd alleen blijven hoor.
de gewone studio zit ook in de peperbus net als 101quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
nieuwe bewoners? radio 6 zat er toch maar tijdelijk alleen deze week?
Die etage kan toch niet eeuwig leeg blijven staan?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
nieuwe bewoners? radio 6 zat er toch maar tijdelijk alleen deze week?
Geen idee waar je het nou precies over hebt, maar de normale studio van Radio 6 zit niet in de Peperbus hoor... en de redactie van 101TV al helemaal niet (zit bij BNN).quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de gewone studio zit ook in de peperbus net als 101
quote:
Onze docent had trouwens tijd overquote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef borisz het volgende:
Zo tentamen corporate finance ging beter dan de vorige keer.
Nee, is alleen voor de Zwarte Lijst omdat er in de oude studio webcams hangen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
Oh blijft Radio 6 niet permanent in de oude 3FM studio zitten?
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef ramon3fm het volgende:
Ik krijg net serieus een mailtje van een 'luisteraar' met de vraag of ik een naakt foto van mezelf wil twitteren? Daar ga over nadenken..
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef ramon3fm het volgende:
Nou oke dan.. Het was even zoeken tussen al mijn naakfoto's, maar ik heb er een gevonden: http://yfrog.com/h8tucg #omdathetken #18+ #nude
Goeiesmorgens, Jos!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:56 schreef hole1988 het volgende:
een soort van juffrouw Jannie aan de lijn
Als ze zich weer gaat uitkleden net als bij Effe Ekdom vind ik het bestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef Pino112 het volgende:
1 April als het goed is Tess Milne te gast bij EW.
[ afbeelding ]
Die rechtse inderdaad.
En toch ben ik blij dat de Adele-rotatie op 3FM al wat naar beneden is geschroefd. Nieuwe muziek mag ook een kans krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef Sersjee het volgende:
Op mijn werk staat Sky Radio aan en daar zit Adele in de belachelijk hoge rotatie en ik moet zeggen, die platen vervelen me nog steeds niet. Dat is een kwaliteit.
Sky Radio, altijd de laatste met nieuwe muziek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch ben ik blij dat de Adele-rotatie op 3FM al wat naar beneden is geschroefd. Nieuwe muziek mag ook een kans krijgen.
Zozo, de laatste met nieuwe muziek nog wel? Ik had er 'altijd de laatste met oude muziek' van gemaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sky Radio, altijd de laatste met nieuwe muziek.
Nogal! Maar hij verveelt me nog niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:40 schreef Sersjee het volgende:
En dit is toch wel een behoorlijke jetser van een kneiter.
Dit. Heel erg dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch ben ik blij dat de Adele-rotatie op 3FM al wat naar beneden is geschroefd. Nieuwe muziek mag ook een kans krijgen.
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Best grappig, dat meespelen met de wincode via internet. Geen idee of ik de vragen goed had, maar ik kwam iig uit op AABC vandaag.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]SPOILER: Jackpot 08-03-2011 definitiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Het kwartje viel vorige week en groeit uit tot een rijksdaalder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef Sersjee het volgende:
Beetje vertraging, maar het moet gemeld: Lippy Kids zorgt voor dik kippenvel bij ome Sersjee. Godskolere, wat een plaat.
Echt he. Dat album is voorlopig m'n officiële weekend-wakker-wordt-plaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kwartje viel vorige week en groeit uit tot een rijksdaalder.Die stem van die gast ook, ongekend.
Ik moet 'm nog binnen hengelen, vergeet het steeds.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt he. Dat album is voorlopig m'n officiële weekend-wakker-wordt-plaat.
Pas maar op, straks ga ik nog helemaal leeglopen over het nieuwe album van Screeching Weasel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Das vertrouwd binnenkomen, Ome Sersjee zit de kinders te onderwijzen over de klasse muziek die er is
Hoi, ik wil ook naar Pinkpop. Als ik kaartjes win bij 3FM mag je wel mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog binnen hengelen, vergeet het steeds.Ik hoop dat ze, als ze op Pinkpop komen, op zaterdag er zijn, daar wil ik dit weekend een kaartje voor kopen. Mijn vrienden hebben plotsklaps allemaal geen geld, geen zin en trouwerijen maar het kan me geen reetkever schelen, ik moet en zal Coldplay live aanschouwen en ik ga desnoods gezellig solo met m'n vlaggetje vooraan staan.
Trek de sluizen maar open hoor, ik ken het nog niet. Wat ik tegenwoordig niet vaak tegenkom, dat er hier een album besproken word waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga ik nog helemaal leeglopen over het nieuwe album van Screeching Weasel.
opname looptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |