quote:Japan quake: Exodus from around Fukushima nuclear plant
An estimated 170,000 people have been evacuated from the area around a quake-damaged nuclear power station in north-east Japan that was hit by an explosion, the UN atomic watchdog says.
A building housing a reactor was destroyed in Saturday's blast at the Fukushima No.1 plant.
The authorities said the reactor itself was intact inside its steel container.
Friday's devastating earthquake and tsunami is believed to have left more than 1,000 people dead.
The Japanese government has sought to play down fears of a meltdown at Fukushima No.1, saying that radiation levels around the stricken plant have now fallen.
ETC.....
sssstquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
CNN is al jaren geleden ge-melt-downed.
Ik vind die evacuatie van al die mensen (170.000 nu al) in 1 dag wel veel goeds zeggen voor hun noodplannen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef superworm het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12724953
[..]
Vrij vertaald, de dood of de gladiolen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:07 schreef capricia het volgende:
Een 'hail mary manouvre' noemt cnn de pogingen om de situatie onder controle te krijgen.
Ja lekkerquote:
Dat kopje 'breaking news' staat ook continue aan. Maakt niet uit wat eronder staat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is ook alles of niks bij CNNOf ze censureren het, of ze blazen het op.
Dan doen wij beter.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:07 schreef Denettemeneer het volgende:
De bron van dat stuk is prisonplanet.com
Weet het,alu hoedjes site. Maar tot nu toe zijn ze met elke update correct geweest,en uren eerder dan de mainstream media.
Ze gebruiken zelf gewoon bronnen als reuters ed.
Hele reeks Al Sahhaf momentjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Denettemeneer het volgende:
De japanse media wil massa hysterie voorkomen, vandaar dat ze bullshit spuwen, en de nederlandse mainstream neemt het klakkeloos over,
Het wisselt elkaar gewoon af nu
valt wel mee
NOG EEN 2DE PROBLEEM
valt toch wel mee
3DE REACTOR INSTABIEL
niks aan de hand
MELTDOWN
Ja, en wij maar gissen naar de werkelijkheid...quote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vrij vertaald, de dood of de gladiolen.
U komt er wel op terug meneer Papierversnipperaarquote:Op zondag 13 maart 2011 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan doen wij beter.
Ksst! vort! Onnettemneer.
Dat laatste lijkt me sterk, aangezien ik alles van Reuters binnen een minuut hier plaats.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:07 schreef Denettemeneer het volgende:
De bron van dat stuk is prisonplanet.com
Weet het,alu hoedjes site. Maar tot nu toe zijn ze met elke update correct geweest,en uren eerder dan de mainstream media.
Ze gebruiken zelf gewoon bronnen als reuters ed.
Bijgewerkt.quote:Naschokken vanaf 22.45 uur
van oud naar nieuw:
5,0, 5,0, 5,5, 5,3, 4,5, 4,9, 6,3 (!), 5,6, 4,8
Die 4,5 was in de VS (CA) en de rest oostkust Japan.
quote:CNN is reporting that a meltdown may be underway. Stay tuned for updates
Dacht ik vanmiddag ook al aan. Maar zolang er 'officieel' nog geen nuc.ramp is, is het misschien wat voorbarig?quote:
Heb je deze reuters al dan? :Cooling System At Third Fukushima Reactor Failsquote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sterk, aangezien ik alles van Reuters binnen een minuut hier plaats.
Ja, die staat zelfs al in mijn laatste update op de frontpagequote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Denettemeneer het volgende:
[..]
Heb je deze reuers al dan? :Cooling System At Third Fukushima Reactor Fails
NHK had betere beelden van dichtbij de reactor. Daar was echt goed te zien wat er beschadigd is aan de buiten kant.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn er trouwens al mooie plaatjes van die reactor? Ik heb alleen maar verre beelden gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |