abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94018761

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ no more Boobies O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is een danwelnietdanwelweldansdatingtopic, dus maak er wat van.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:43:13 #2
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_94018835
Allochtonen TT! :P
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_94018838
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef L-E het volgende:

[..]

Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.
ai dat lijkt me vreselijk! was dat echt een droom van je dan?
pi_94018852
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Alles is serieus veel.
Ik mag niet klagen. :)
pi_94018870
en trouwens wat betreft de TT, ik heb helemaal niet alles wat mn hartje begeert hoor!
pi_94018900
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef Delan het volgende:

[..]

ai dat lijkt me vreselijk! was dat echt een droom van je dan?
Ja. Als jong meisje heel even aan ballet gedaan, daarna een enorme liefde voor dans ontwikkeld. Maar ik was 14 ten tijde van de eerste operatie dus het was al snel duidelijk dat ik het in die hoek niet hoefde te zoeken.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:45:21 #7
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_94018918
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik mag niet klagen. :)
Super! Op zich ik ook, maar toch voel ik me op deze zaterdagavond een dikke loser met 5 flessen Dommelsch in mijn en Fok voor mijn nek.
pi_94018928
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
Allochtonen TT! :P
Herken de autistische taalnazi tussen de expressieve creatievelingen! _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_94018964
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Super! Op zich ik ook, maar toch voel ik me op deze zaterdagavond een dikke loser met 5 flessen Dommelsch in mijn en Fok voor mijn nek.
Ga lekker uit dan! ^O^

Het is lekker weer in NL, heb ik begrepen...

pi_94018981
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:44 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja. Als jong meisje heel even aan ballet gedaan, daarna een enorme liefde voor dans ontwikkeld. Maar ik was 14 ten tijde van de eerste operatie dus het was al snel duidelijk dat ik het in die hoek niet hoefde te zoeken.
ik snap je liefde voor dans!! die heb ik ook O+ ! ik dans al vanaf mn 5e jaar.

pfff jeetje zeg! hard eigenlijk he dat het op zo'n manier moet dat je een droom niet na kunt streven
pi_94019020
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

daar kun je zelf wat aan doen toch?
pi_94019035
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:46 schreef Delan het volgende:

[..]

ik snap je liefde voor dans!! die heb ik ook O+ ! ik dans al vanaf mn 5e jaar.

pfff jeetje zeg! hard eigenlijk he dat het op zo'n manier moet dat je een droom niet na kunt streven
Ja, is klote. En wie weet, als ik ervoor was gegaan was al snel gebleken dat ik nooit goed genoeg zou zijn hoor. Maar dat zullen we nooit weten. Ik had/heb iig wel de bouw voor ballet. :)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:49:03 #13
242666 BeamofLight
pi_94019081
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Delan het volgende:

[..]

daar kun je zelf wat aan doen toch?
Tell me what. OMFG voel me nu echt een teringnerd terwijl ik 13 jaar lang alles had/deed/regelde en hosselde. Na zo'n half leven is het serieus weer raar om jezelf te moeten aansporen niet zielig te zijn enzo.
pi_94019086
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, is klote. En wie weet, als ik ervoor was gegaan was al snel gebleken dat ik nooit goed genoeg zou zijn hoor. Maar dat zullen we nooit weten. Ik had/heb iig wel de bouw voor ballet. :)
dat zul je inderdaad nooit weten, echt kut dat je het niet hebt kunnen proberen, maar ja er zullen wel weer andere mooie dingen voorbij zijn gekomen daarna
pi_94019097
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef L-E het volgende:

[..]

Niet helemaal dus :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_94019125
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Tell me what. OMFG voel me nu echt een teringnerd terwijl ik 13 jaar lang alles had/deed/regelde en hosselde. Na zo'n half leven is het serieus weer raar om jezelf te moeten aansporen niet zielig te zijn enzo.
Je bent net single na 13 jaar? JUIST uitgaan dan! Je moet er weer inkomen, maar het kan een heerlijke avond worden man! :9

pi_94019146
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gooi die flessen voor je neus weg en ga de deur uit!! dat is wat je moet doen!!

SPOILER
pi_94019262
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef Delan het volgende:

[..]

gooi die flessen voor je neus weg en ga de deur uit!! dat is wat je moet doen!!

SPOILER
Ja maar lekker thuis rustig met een goed biertje (waarbij ik overigens niet wil impliceren dat Dommelsch daaronder valt. :') ) is ook wat waard hoor!
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_94019265
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:44 schreef Delan het volgende:
en trouwens wat betreft de TT, ik heb helemaal niet alles wat mn hartje begeert hoor!
Echt wel; je hebt mij. ):O ~O>

zaterdag 12 maart 2011 @ 21:54:05 #20
242666 BeamofLight
pi_94019281
Vorige week carnava hier: Sta daar met een meisje aan te klooien. Ik kom weer bij besef en zeg: take it easy, denk dat ik te oud ben voor je... "Nee ik schat je 26, dus kan precies". Hoor ik vandaag dat ze 19 is.

Scheelt maar 14 jaar... omfg Dat bedoel ik dus. Die tijd is geweest man.
pi_94019285
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet helemaal dus :@

SPOILER
SPOILER
:')

Ik ben een tenger poppetje, dat schijnt de 'bouw voor ballet' te zijn. Heb ik ook niet bedacht. ;(
pi_94019316
Ik heb overigens ook niet alles wat mijn hartjes ( :') ) begeert.
pi_94019321
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ja maar lekker thuis rustig met een goed biertje (waarbij ik overigens niet wil impliceren dat Dommelsch daaronder valt. :') ) is ook wat waard hoor!
dan moet je niet zeggen dat je jezelf nu een loser vind, eigen keus dan toch? :*
pi_94019322
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef BeamofLight het volgende:
Vorige week carnava hier: Sta daar met een meisje aan te klooien. Ik kom weer bij besef en zeg: take it easy, denk dat ik te oud ben voor je... "Nee ik schat je 26, dus kan precies". Hoor ik vandaag dat ze 19 is.

Scheelt maar 14 jaar... omfg Dat bedoel ik dus. Die tijd is geweest man.
Onzin! Profiteer lekker van het feit dat je er jonger uitziet!

Er jonger uitzien = _O_

pi_94019346
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Echt wel; je hebt mij. ):O ~O>
ben je nu bij me dan? euh.. nee, dus niet alles!! :6

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')