"zwaarder dan hem"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bieber-fan in tranen door gewicht
Oké, ik lig hier onder mijn stoel van het lachen. Dat wijf![]()
Dat had ik net ook gelezenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, ik lig hier onder mijn stoel van het lachen. Dat wijf![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:_________________________________________________!!!!!
Soms, nu vooral moequote:
Gast , dit is power goa.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:42 schreef Zokunen het volgende:
Is er ook iets als speed-GOA? (en dan bedoel ik niet luisteren naar GOA onder invloed van..)
Moet ff wakker worden weer
Maar ik ben echt aftands kak moequote:
Goed ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee joh, thuis dronken worden en vanavond laat cammen
Jij gaat cammen?quote:
Doet ze bijna elk weekend op de ONZ tinychatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Zokunen het volgende:
Hierna weer je gewone GOAIk ben weer wakker
[..]
Jij gaat cammen?
Me cam doet het nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee joh, thuis dronken worden en vanavond laat cammen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leer nou eens "mn" ipv "me" te typen. Alsjeblieft?
Er komt een nieuwe site binnen een paar weken.quote:
Euh, waar doelde ik op dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Zokunen het volgende:
Heb Popje ook wel gezien, maar dat is niet het cammen waar je bij Caroolje op doelde
Garpjens met ondertoon mogen niet meerquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Zokunen het volgende:
Heb Popje ook wel gezien, maar dat is niet het cammen waar je bij Caroolje op doelde
Jawel, maar jij ziet dingen die er niet zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Garpjens met ondertoon mogen niet meer
Hij doet het echt niet meerquote:
Ohw jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
Oh en voor dat ik wordt aangevallen, nee ik cam zelf niet in welke zin dan ook, ik post geen foto's en maakte een niet grappige opmerking, waarvan ik dacht dat er wel humor in zat, maar die bleek te ontbreken.
Jongen. Maak je niet zo drukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
Oh en voor dat ik wordt aangevallen, nee ik cam zelf niet in welke zin dan ook, ik post geen foto's en maakte een niet grappige opmerking, waarvan ik dacht dat er wel humor in zat, maar die bleek te ontbreken.
Hupppelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er regels mbt in de rij staan?
Afstand enz
Wordt heeft in dit geval geen t.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
En jij komt uit hetzelfde bouwjaar als ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]de hele week zit ik er al op te letten
Schatquote:
Als ik me cam aan de praat krijg dan doe ik wel xtje meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jongen. Maak je niet zo drukIk bedoelde gewoon zoals we altijd cammen met z'n allen hier.
KAK! /wristsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt heeft in dit geval geen t.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik me cam aan de praat krijg dan doe ik wel xtje mee
Ik hoorde het, liev he?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Schat![]()
Hij miste je. Vraag maar naar het koffieverhaal
Jaaaa jaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij komt uit hetzelfde bouwjaar als ik
[..]
Schat![]()
Hij miste je. Vraag maar naar het koffieverhaal
Foto van jou gevonden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Foto van jou gevonden:RubenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Foto van jou gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Foto van jou gevonden:Not even close, gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat er 1 foto van me op internet staat, maar daar houdt het ook op.
Ik haat foto's. (sowieso)"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Flikker toch op zeg. Ook daar heb je gewoon nederlandse les waar je leert dat het mijn of m'n isquote:
Frannehquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:01 schreef Franneh het volgende:
Tijdje niet meer geluisterd, maar weer eens doen nu.
Klopt is ook zo maar is puur gemak en slecht aangeleerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg. Ook daar heb je gewoon nederlandse les waar je leert dat het mijn of m'n is![]()
![]()
Dan kan ik ook roepen, mijn Nederlands is zo belabberd want Rotterdam en omgeving he
Hallonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:01 schreef Franneh het volgende:
Ja echt welquote:
Heel slecht. Dus doe vanaf nu maar goed doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klopt is ook zo maar is puur gemak en slecht aangeleerd
Hallo, dit was een serieuze vraag hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Afstand enz
Frannehquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:01 schreef Franneh het volgende:
ja WAAR?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo, dit was een serieuze vraag hoor
waar in de rij en waarvoor?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Afstand enz
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel slecht. Dus doe vanaf nu maar goed doen![]()
Bij de kassa van een pompstationquote:
Ja beetje jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt wel![]()
Je hebt wel zn show gemist
Ben je stuk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de kassa van een pompstation
Verrek ik heb bloed
Your en you're nog zo'n faalstukjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:04 schreef Zokunen het volgende:
their, there, they're zijn vaak ook zo goed
Mn hand is stuk jaquote:
Mes of kaasschaaf?quote:
Beloof je niet te lachen?quote:
Stapzequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar mensen, hele fijne avond nog ik ga even wat leuks uit de kast trekken en lekker zuipen![]()
![]()
Hallonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
inderdaad, ik geniet er ook vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Je kan horen dat Eggs er per week meer zin in krijgt
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]Mijn mes is niet dubbelzijdig geslepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mes is niet dubbelzijdig geslepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ook
![]()
Je noemde Psvquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef quaas het volgende:
Ik op het rooster kijken: Zie psvtrance, oranje streepje zat ervoor
LOLquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef quaas het volgende:
psvquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef quaas het volgende:
Wel typisch iets voor mijquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mes is niet dubbelzijdig geslepen
Ach ik heb een collega nu al 6 weken op een rij pleisters bezorgd voor papercutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag me af of ik nog zou kunnen vlinderenKon vlinderen, opgooien, vangen en al dat gedoe, maar denk dat ik nu kapot ga bij gewoon vlinderen
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Same here!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Franneh het volgende:
Jezus mijn geluid stond nogal hard en toen kwam dat.
Vlinderen kalmeert me heb ik van de week ontdektquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach ik heb een collega nu al 6 weken op een rij pleisters bezorgd voor papercuts![]()
Vraag me af of ik nog zou kunnen vlinderenKon vlinderen, opgooien, vangen en al dat gedoe, maar denk dat ik nu kapot ga bij gewoon vlinderen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Franneh het volgende:
Jezus mijn geluid stond nogal hard en toen kwam dat.
Vloedgolf. bam alles weg van Japanquote:
vlinderen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlinderen kalmeert me heb ik van de week ontdekt![]()
Opgooien en vangen kan ik niet.
Ben inmiddels wel goed met links vlinderen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlinderen kalmeert me heb ik van de week ontdekt![]()
Opgooien en vangen kan ik niet.
Ben inmiddels wel goed met links vlinderen
Spelen met een zogenaamd vlindermes. (simpel gezegd)quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vloedgolf. bam alles weg van Japan![]()
![]()
Maar de komende weken hebben we nu Verhoeven toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu schijnt het dat Ten Rouwelaar in aanmerking komt voor een selectieplaats
Ik bedoelde over Oranje,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar de komende weken hebben we nu Verhoeven toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Hup kerncentrale naar den kloten, America radioactiefquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Vloedgolf. bam alles weg van Japan![]()
![]()
Sharrquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Is er een oorlog aan de gang? Bliepjes vs gitaren?
Nope, naatje blijft het wel proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Wacht, Verhoeven in Oranjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar de komende weken hebben we nu Verhoeven toch?
Haiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Spanning en sensatie, en hoi viro!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, naatje blijft het wel proberen
en hallo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Spelen met een zogenaamd vlindermes. (simpel gezegd)
ik kan wel draaien, maar dan moet ik inloggen via teamviewer op mijn pc. Dan heb ik geen micquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:16 schreef Zokunen het volgende:
Viro, ga je binnenkort weer een ECHT reggae uurtje doen?
OHHHHHHHHHHHHHHHHH PIZZA!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde over Oranje,
Maar morgen Pizzatijd natuurlijk met Pizzaboertje
Hoezo moet je dan met teamviewer?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan wel draaien, maar dan moet ik inloggen via teamviewer op mijn pc. Dan heb ik geen mic
Oke nu kappen, 1x is genoeg. Stop met spammen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een laatste keer omdat hij leuk was
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Oke nu kappen, 1x is genoeg. Stop met spammen.
kutjong
Spelen met een vlindermesquote:
quote:Boobs:
Normal ( . )( . )
Fake ( + )( + )
Perfecto)
Cold (^)(^)
Grandma's \./\./
Very large (o Y o)
Very small (.)(.)
Asymmetrical ((.)
quote:# Voodoo-poppetjes aan het breien 2:03 PM Mar 9th via Mobile Web
quote:Elke keer als er een telefoon op tv ringt heb ik even hoop, maar realiseer ik me snel hoe onpopulair ik ben... 12:43 PM Feb 19th via web
quote:Vroeger had je nog geen pil. Aaltje slikte daarom m&m's, maar nu heeft ze kinderen in 4 verschillende kleuren. 5:09 PM Feb 16th via web
die 1equote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef Zokunen het volgende:
http://twitter.com/omatruus
Wat flauw, maar stiekem wel leuk:
[..]
[..]
[..]
flauwquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef Zokunen het volgende:
http://twitter.com/omatruus
Wat flauw, maar stiekem wel leuk:
[..]
[..]
[..]
Leven is het doel van de dagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
ZO GAAT HET EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELKE DAG!
Neuken is het dagelijkse doelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Verkeerd, iedere dag plezier hebben is het doel van iedere dag
Slechte zin opzichquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met in het bijzijn van Onzin Radio?
Jawel he. Ik haal mn doel alleen niet dagelijksquote:
Nee dan is de kans dat ik tijdens de seks in de lach schiet te grootquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met in het bijzijn van Onzin Radio?
Nee.quote:
ik zie het nu ookquote:
Oh, met niks in het bijzijn? danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel he. Ik haal mn doel alleen niet dagelijks
[..]
Nee dan is de kans dat ik tijdens de seks in de lach schiet te groot
een keer gedaan, ik kwam niet meer bij van het lachen. Vond vriendin niet leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel he. Ik haal mn doel alleen niet dagelijks
[..]
Nee dan is de kans dat ik tijdens de seks in de lach schiet te groot
Niet iets heel grappigs iig. Lachkick tijdens de seks kan echt heel vervelend zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zie het nu ook
[..]
Oh, met niks in het bijzijn? dan
Seksen met Radio Onzin? Wie maakte jou aan het lachen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:27 schreef Viro het volgende:
[..]
een keer gedaan, ik kwam niet meer bij van het lachen. Vond vriendin niet leuk
Jij, koelkast en monoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iets heel grappigs iig. Lachkick tijdens de seks kan echt heel vervelend zijn
[..]
Seksen met Radio Onzin? Wie maakte jou aan het lachen?
Ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Seksen met Radio Onzin? Wie maakte jou aan het lachen?
Geniet er van nu het nog kanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Het ging over een huis. Rare opmerking. Of ik ben gewoon puberaal. Ik denk dat laatste.
WHAHAHAquote:
Ik lees net, ik koelkast en monoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar
Nee je mag niet bij me wonen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef quaas het volgende:
[..]
Wacht, is dat het antwoord op de 'van jou?' of of ik bij je mag wonen?
Hij bedoelt tinychat schatquote:
Jij een zoon hebben?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je mag niet bij me wonen.
Niemand mag bij me wonen. Alleen ik en mn zoon
Kloptquote:
Dat sowiesoquote:
iedereen weet datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe oud is hij?
[..]
Hoe weet jij dat ?
Bijna 13quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe oud is hij?
[..]
Hoe weet jij dat ?
Want:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef quaas het volgende:
[..]
Hoe oud is hij?
[..]
Hoe weet jij dat ?
Dat dusquote:
Ik ben een nieuwfekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Huppelkind niet kennen![]()
Boh Quaas jij weet zeker ook niet wie George is?
Pfft. Zelfs ik weet wie Sjors is. En ik ben hier ook vrij nieuw.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwfek, Nee ik weet niet wie George is...
Welkom dan maar en George is mijn autoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:35 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwfek, Nee ik weet niet wie George is...
Het is Georgequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfft. Zelfs ik weet wie Sjors is. En ik ben hier ook vrij nieuw.
Is die net zo stoer als Herbie?quote:
1) Ik heb geen kalkoenquote:
Ja, maar jij bent niet van februati 2011, maar van mei 2010quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pfft. Zelfs ik weet wie Sjors is. En ik ben hier ook vrij nieuw.
Stoerderquote:
Fixedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Ik heb geen kalkoen
2) mijn kano heeft geen naam
3) Viro
Wut wut wut?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Ik heb geen kalkoen
2) mijn kano heeft geen naam
3) KOELKAST
Heb jij hem gedmt dat ie dat moest vragen?quote:
Huh wat? Ik hoor bij Huppelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:38 schreef Zokunen het volgende:
Huppelkind
Nonnenhond
George
Ez
Een viertal zaken die bij Huppel horen
En straks een baardagaam
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij hem gedmt dat ie dat moest vragen?
Wat doet Ez in dat rijtje? Hoort die bij mij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:38 schreef Zokunen het volgende:
Huppelkind
Nonnenhond
George
Ez
Een viertal zaken die bij Huppel horen
En straks een baardagaam
In de trend van brotherly love zeker.quote:
Hij heeft net nog gedraaidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer draaien, heb je al een tijdje niet gehoort...
Hij heeft net gedraaid man!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef quaas het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer draaien, heb je al een tijdje niet gehoort...
Ja blijkbaarquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef Ezechielk het volgende:
Justin Bieber; Ik krijg een baby baby baby, oooh. Usher: You make me wanna say, OHMYGOSH. Katy Perry was blij en stak vuurwerk op waardoor Bruno Mars dacht dat er granaten ontploften. Maar Eminem was niet bang en zei; I'm Not Afraid. Jason Derulo verstond hem niet goed en zei; Watcha Say? Chris Brown flipte 'm en begon Rihanna te slaan tot ze haar eigen naam niet meer wist. Avril Lavigne snapte er niks van en riep; What the hell? Akon vond het allemaal maar een Dirty Situation en riep; Im out of here Right Now, Na Na Na. Trey Songz werd bang en schreeuwe zo hard dat de buren zijn naam wisten Toen werd Nelly wakker en zei; Oh, it was only just a dream
Hm, daar heb je op zich wel een punt..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In de trend van brotherly love zeker.
Toch stiekem wel de soulmates van onz radio.
Niet als in relationeel, maar jullie zijn zo obvious goede vriendenquote:
one soul 2 bodiesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In de trend van brotherly love zeker.
Toch stiekem wel de soulmates van onz radio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Copypastaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef Ezechielk het volgende:
Justin Bieber; Ik krijg een baby baby baby, oooh. Usher: You make me wanna say, OHMYGOSH. Katy Perry was blij en stak vuurwerk op waardoor Bruno Mars dacht dat er granaten ontploften. Maar Eminem was niet bang en zei; I'm Not Afraid. Jason Derulo verstond hem niet goed en zei; Watcha Say? Chris Brown flipte 'm en begon Rihanna te slaan tot ze haar eigen naam niet meer wist. Avril Lavigne snapte er niks van en riep; What the hell? Akon vond het allemaal maar een Dirty Situation en riep; Im out of here Right Now, Na Na Na. Trey Songz werd bang en schreeuwe zo hard dat de buren zijn naam wisten Toen werd Nelly wakker en zei; Oh, it was only just a dream
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
Boobs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boobs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook, Geil!
Dit gaat weer een "wij zeggen bijna of precies hetzelfde" avond wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, daar heb je op zich wel een punt..
Boobs:Ben ik net van mn kalkoen af, ga jij over uiers beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Neuh, ik blijf niet al te lang denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit gaat weer een "wij zeggen bijna of precies hetzelfde" avond worden
Voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf niet al te lang denk ik.
Ik hou persoonlijk niet zo van kalkoenen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik net van mn kalkoen af, ga jij over uiers beginnen
Bah neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef Melting het volgende:
Wie heeft er zin in een potje internettennis?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik net van mn kalkoen af, ga jij over uiers beginnen
Iets ja. Maar we gaan gewoon doorquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets ja. Maar we gaan gewoon door
oestgeest, psychiatrische inrichting staat te fikken, zouden gewonden zijn en volgens bronnen 1 overleden iemandquote:
Link. Ursula?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oestgeest, psychiatrische inrichting staat te fikken, zouden gewonden zijn en volgens bronnen 1 overleden iemand
Ja toch.quote:
Ik hoop niet Ursulaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:44 schreef Viro het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ling-oegstgeest.html
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:45 schreef Zokunen het volgende:
Maar huppel en ez, er mag toch best gezegd worden dat jullie goed op één lijn zitten. Dat was alles wat ik ermee wou zeggen. (de UI prank even buiten beschouwing latende)Heb je last van kakkerlakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ez had haar een kakkerlakken UI gegevenquote:
Maar huppel en ez, er mag toch best gezegd worden dat jullie goed op één lijn zitten. Dat was alles wat ik ermee wou zeggen. (de UI prank even buiten beschouwing latende)Wij zitten soms gewoon teveel op 1 lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is eng, vinden we zelf ook.
Die kakkerlakgrap ga ik nog wraak voor nemen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar huppel en ez, er mag toch best gezegd worden dat jullie goed op één lijn zitten. Dat was alles wat ik ermee wou zeggen. (de UI prank even buiten beschouwing latende)Iets TE goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ez had haar een kakkerlakken UI gegeven
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ohh.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ez had haar een kakkerlakken UI gegeven
Ja echt he. Opeens feyenoord in mn UIquote:
Dat zei ikquote:
Ooooooh, dat noem je kakkerlakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Opeens feyenoord in mn UI
Ghehequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ooooooh, dat noem je kakkerlakken
snapte er al niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |