"zwaarder dan hem"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bieber-fan in tranen door gewicht
Oké, ik lig hier onder mijn stoel van het lachen. Dat wijf![]()
Dat had ik net ook gelezenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bieber-fan in tranen door gewicht
Oké, ik lig hier onder mijn stoel van het lachen. Dat wijf![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:_________________________________________________!!!!!
Soms, nu vooral moequote:
Gast , dit is power goa.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:42 schreef Zokunen het volgende:
Is er ook iets als speed-GOA? (en dan bedoel ik niet luisteren naar GOA onder invloed van..)
Moet ff wakker worden weer
Maar ik ben echt aftands kak moequote:
Goed ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee joh, thuis dronken worden en vanavond laat cammen
Jij gaat cammen?quote:
Doet ze bijna elk weekend op de ONZ tinychatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Zokunen het volgende:
Hierna weer je gewone GOAIk ben weer wakker
[..]
Jij gaat cammen?
Me cam doet het nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee joh, thuis dronken worden en vanavond laat cammen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leer nou eens "mn" ipv "me" te typen. Alsjeblieft?
Er komt een nieuwe site binnen een paar weken.quote:
Euh, waar doelde ik op dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Zokunen het volgende:
Heb Popje ook wel gezien, maar dat is niet het cammen waar je bij Caroolje op doelde
Garpjens met ondertoon mogen niet meerquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Zokunen het volgende:
Heb Popje ook wel gezien, maar dat is niet het cammen waar je bij Caroolje op doelde
Jawel, maar jij ziet dingen die er niet zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Garpjens met ondertoon mogen niet meer
Hij doet het echt niet meerquote:
Ohw jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
Oh en voor dat ik wordt aangevallen, nee ik cam zelf niet in welke zin dan ook, ik post geen foto's en maakte een niet grappige opmerking, waarvan ik dacht dat er wel humor in zat, maar die bleek te ontbreken.
Jongen. Maak je niet zo drukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
Oh en voor dat ik wordt aangevallen, nee ik cam zelf niet in welke zin dan ook, ik post geen foto's en maakte een niet grappige opmerking, waarvan ik dacht dat er wel humor in zat, maar die bleek te ontbreken.
Hupppelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er regels mbt in de rij staan?
Afstand enz
Wordt heeft in dit geval geen t.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
En jij komt uit hetzelfde bouwjaar als ikquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]de hele week zit ik er al op te letten
Schatquote:
Als ik me cam aan de praat krijg dan doe ik wel xtje meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jongen. Maak je niet zo drukIk bedoelde gewoon zoals we altijd cammen met z'n allen hier.
KAK! /wristsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt heeft in dit geval geen t.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik me cam aan de praat krijg dan doe ik wel xtje mee
Ik hoorde het, liev he?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Schat![]()
Hij miste je. Vraag maar naar het koffieverhaal
Jaaaa jaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij komt uit hetzelfde bouwjaar als ik
[..]
Schat![]()
Hij miste je. Vraag maar naar het koffieverhaal
Foto van jou gevonden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Foto van jou gevonden:RubenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Foto van jou gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Foto van jou gevonden:Not even close, gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat er 1 foto van me op internet staat, maar daar houdt het ook op.
Ik haat foto's. (sowieso)"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Flikker toch op zeg. Ook daar heb je gewoon nederlandse les waar je leert dat het mijn of m'n isquote:
Frannehquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:01 schreef Franneh het volgende:
Tijdje niet meer geluisterd, maar weer eens doen nu.
Klopt is ook zo maar is puur gemak en slecht aangeleerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker toch op zeg. Ook daar heb je gewoon nederlandse les waar je leert dat het mijn of m'n is![]()
![]()
Dan kan ik ook roepen, mijn Nederlands is zo belabberd want Rotterdam en omgeving he
Hallonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:01 schreef Franneh het volgende:
Ja echt welquote:
Heel slecht. Dus doe vanaf nu maar goed doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Klopt is ook zo maar is puur gemak en slecht aangeleerd
Hallo, dit was een serieuze vraag hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Afstand enz
Frannehquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:01 schreef Franneh het volgende:
ja WAAR?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo, dit was een serieuze vraag hoor
waar in de rij en waarvoor?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Afstand enz
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel slecht. Dus doe vanaf nu maar goed doen![]()
Bij de kassa van een pompstationquote:
Ja beetje jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt wel![]()
Je hebt wel zn show gemist
Ben je stuk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de kassa van een pompstation
Verrek ik heb bloed
Your en you're nog zo'n faalstukjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:04 schreef Zokunen het volgende:
their, there, they're zijn vaak ook zo goed
Mn hand is stuk jaquote:
Mes of kaasschaaf?quote:
Beloof je niet te lachen?quote:
Stapzequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar mensen, hele fijne avond nog ik ga even wat leuks uit de kast trekken en lekker zuipen![]()
![]()
Hallonquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
inderdaad, ik geniet er ook vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Je kan horen dat Eggs er per week meer zin in krijgt
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]Mijn mes is niet dubbelzijdig geslepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mes is niet dubbelzijdig geslepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ook
![]()
Je noemde Psvquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef quaas het volgende:
Ik op het rooster kijken: Zie psvtrance, oranje streepje zat ervoor
LOLquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef quaas het volgende:
psvquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef quaas het volgende:
Wel typisch iets voor mijquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mes is niet dubbelzijdig geslepen
Ach ik heb een collega nu al 6 weken op een rij pleisters bezorgd voor papercutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag me af of ik nog zou kunnen vlinderenKon vlinderen, opgooien, vangen en al dat gedoe, maar denk dat ik nu kapot ga bij gewoon vlinderen
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Same here!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Franneh het volgende:
Jezus mijn geluid stond nogal hard en toen kwam dat.
Vlinderen kalmeert me heb ik van de week ontdektquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach ik heb een collega nu al 6 weken op een rij pleisters bezorgd voor papercuts![]()
Vraag me af of ik nog zou kunnen vlinderenKon vlinderen, opgooien, vangen en al dat gedoe, maar denk dat ik nu kapot ga bij gewoon vlinderen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:12 schreef Franneh het volgende:
Jezus mijn geluid stond nogal hard en toen kwam dat.
Vloedgolf. bam alles weg van Japanquote:
vlinderen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlinderen kalmeert me heb ik van de week ontdekt![]()
Opgooien en vangen kan ik niet.
Ben inmiddels wel goed met links vlinderen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vlinderen kalmeert me heb ik van de week ontdekt![]()
Opgooien en vangen kan ik niet.
Ben inmiddels wel goed met links vlinderen
Spelen met een zogenaamd vlindermes. (simpel gezegd)quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vloedgolf. bam alles weg van Japan![]()
![]()
Maar de komende weken hebben we nu Verhoeven toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu schijnt het dat Ten Rouwelaar in aanmerking komt voor een selectieplaats
Ik bedoelde over Oranje,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar de komende weken hebben we nu Verhoeven toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Hup kerncentrale naar den kloten, America radioactiefquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Vloedgolf. bam alles weg van Japan![]()
![]()
Sharrquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Is er een oorlog aan de gang? Bliepjes vs gitaren?
Nope, naatje blijft het wel proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
Is er een oorlog aan de gang? Bliepjes vs gitaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |