ik heb niks uitgevoerd, maar het was een zeer actieve vakantiequote:Op zondag 13 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
laatste dag van je vakantie, was het totaal vergeten
heb jij ook altijd het idee dat je veel te weinig gedaan hebt?
en zo hoort hetquote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik heb niks uitgevoerd, maar het was een zeer actieve vakantie![]()
![]()
Daar is ie allang uit hoor. Denk je echt dat ik hem helemaal alleen laat met mijn drankvoorraadquote:Op zondag 13 maart 2011 00:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Truste Fleswhehe mag je lekker in het schuurtje van Bos slapen
dat gele balkje bij mij op de KSC reeks paginaquote:Op zondag 13 maart 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt me ingehaald zo te horen
Allemaal lege flessen en een volle Flesquote:Op zondag 13 maart 2011 01:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar is ie allang uit hoor. Denk je echt dat ik hem helemaal alleen laat met mijn drankvoorraad
Ja, ik heb er nog wat Alfa Super Dortmunders staan en flinke fles Hertog Jan Triple. Die wijn dan van net en nog wat bier en fris enzo..quote:Op zondag 13 maart 2011 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal lege flessen en een volle Fles
je word er aardig gek van als je naar de kern kijkt, waaruit ze ontstaanquote:
Later Bosquote:Op zondag 13 maart 2011 01:19 schreef Bos81 het volgende:
Nu echt op bed liggen
Tot later deze zondag 13 maart. Damn al bijna dinsdag
Mooi plaatjequote:Op zondag 13 maart 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat ik vandaag toch heb meegemaakt
[ afbeelding ]
Zo'n dude in nachtbaquer dacht dat z'n mobiel zat te kuttenquote:
Ja maar nachtbaquerdude's ook...quote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo'n dude in nachtbaquer dacht dat z'n mobiel zat te kutten
Vroeg MSX laatst ook al, 'iemands' verklaring: Stu kwam erbijquote:Op zondag 13 maart 2011 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwaar die enorme stijging rond februari?
kan ook, ik kijk niet zo nauwquote:Op zondag 13 maart 2011 01:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vroeg MSX laatst ook al, 'iemands' verklaring: Stu kwam erbij
maar volgens hen was het een oktobersteiging
Ik poste vanaf half januari erg veel jaquote:Op zondag 13 maart 2011 01:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan ook, ik kijk niet zo nauw
Het lijkt me waarschijnlijker dat het komt omdat jij erbij kwam,
[ afbeelding ]
en wel daarom.
achja, Whis kwam erbij, Stu kwam erbij, ik kwam erbij, CRV, MissMSX, KSC heeft z'n hoogseizoen.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik poste vanaf half januari erg veel jaMaar dat scheel geen 60000 met de vorige maanden hoor
Ja inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 01:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
achja, Whis kwam erbij, Stu kwam erbij, ik kwam erbij, CRV, MissMSX, KSC heeft z'n hoogseizoen.
Zekerstewetenquote:
Ik ga echt op no drukken tot het schermpje weg isquote:
Padum tshhquote:Op zondag 13 maart 2011 01:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Pampadadampampam, padadadadam pada dam padam.
quote:
quote:
quote:

Da's geen eckte liefde hoorquote:
quote:
Sinds dat 'onderhoud' van UPC een paar dagen geleden valt internet hier deger vrij regelmatig uit... en langquote:
UPC is bagger, je moet je eigen internet maken, zo met magische attributen, zoals eenhoorn pis en dergelijken.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds dat 'onderhoud' van UPC een paar dagen geleden valt internet hier deger vrij regelmatig uit... en lang![]()
Eigenlijk... vind ik het maar een viezerikquote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
UPC is bagger, je moet je eigen internet maken, zo met magische attributen, zoals eenhoorn pis en dergelijken.
[ afbeelding ]
Eenhoorns, ze zijn niet te vertrouwenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk... vind ik het maar een viezerik
Het is gewoon zo'n mooiboy swaggerpolski van hyves met een pf met 'ik ben zo fris dat ik glitter pisquote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eenhoorns, ze zijn niet te vertrouwen
Le Voiturequote:
laquote:
Jaaa, ik kan er nog wel een beetje vanquote:Op zondag 13 maart 2011 02:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
la
Ohnee, want pgr is geen meisjes-ootoo
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa, ik kan er nog wel een beetje van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |