quote:
quote:

Da's geen eckte liefde hoorquote:
quote:
Sinds dat 'onderhoud' van UPC een paar dagen geleden valt internet hier deger vrij regelmatig uit... en langquote:
UPC is bagger, je moet je eigen internet maken, zo met magische attributen, zoals eenhoorn pis en dergelijken.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sinds dat 'onderhoud' van UPC een paar dagen geleden valt internet hier deger vrij regelmatig uit... en lang![]()
Eigenlijk... vind ik het maar een viezerikquote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
UPC is bagger, je moet je eigen internet maken, zo met magische attributen, zoals eenhoorn pis en dergelijken.
[ afbeelding ]
Eenhoorns, ze zijn niet te vertrouwenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk... vind ik het maar een viezerik
Het is gewoon zo'n mooiboy swaggerpolski van hyves met een pf met 'ik ben zo fris dat ik glitter pisquote:Op zondag 13 maart 2011 02:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Eenhoorns, ze zijn niet te vertrouwen
Le Voiturequote:
laquote:
Jaaa, ik kan er nog wel een beetje vanquote:Op zondag 13 maart 2011 02:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
la
Ohnee, want pgr is geen meisjes-ootoo
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa, ik kan er nog wel een beetje van
Gefeliciteerdquote:
Kan deze week wel eens zijn jaquote:Op zondag 13 maart 2011 02:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
jij hebt er ook zo 2000 per week
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Jolig-Aapje in een megaTuTu, anders niet![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Jolig-Aapje in een megaTuTu, anders niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |