Nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
dat overgangsmuziekje lijkt op de theme van het ESF
Ja nou je het zegt! Het Eurovisielied dat je altijd hoort.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
dat overgangsmuziekje lijkt op de theme van het ESF
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
Even melden dat ik het leuk vind dat Kal dit ook kijkt
Oh, maar niet voor lang.quote:
Hey!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
Even melden dat ik het leuk vind dat Kal dit ook kijkt
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Ik vond trouwens de 2e opening uit Amerika echt geweldig
Use Somebody
Jawel, heb wel weer zin om te bashenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry, Jeroen, ik kan je niet verstaan, je wenkbrauwen blokkeren de geluidsgolven.
Maar live topics met jullie zijnquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende keer als er een tsunami komt, gewoon Jeroen van der Boom neerzetten, zijn wenkbrauwen absorberen al het water wel.
Omgquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende keer als er een tsunami komt, gewoon Jeroen van der Boom neerzetten, zijn wenkbrauwen absorberen al het water wel.
Misschien wil Bastiaan van Schaijk wel weer op de trilplaat stappen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarom vind ik jou nou zo leuk he, altijd iets positief te vinden bij jouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel meevallen maar ja, ik kijk ook pas een kwartier.
De moeder van Lutte vindt deze grap geslaagd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende week moeten ze rodeorijden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Gaan ze nou elke week gewoon allemaal een liedje zingen? Of komen er ook opdrachten of thema's?
En hop, binnen tien seconden een gebied van 100 vierkante km. leegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
En als er geevacueerd moet worden dan moeten ze Jeroen gewoon even laten zingen.
Wordt dat niet een beetje saai dan? Elke week eigenlijk hetzelfde? Enquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende week moeten ze rodeorijden.
Nee, gek, natuurlijk moeten ze iedere week een liedje zingen.
Nog niks gemistquote:
Nee, hoezo? Bij Idols e.d. wordt toch ook iedere week gezongen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt dat niet een beetje saai dan? Elke week eigenlijk hetzelfde?
Mwah ja klopt, maar dan heb je bijvoorbeeld een Big Band thema, ik weet niet, het lijkt me saai op een of andere manier.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Bij Idols e.d. wordt toch ook iedere week gezongen?
Misschien komen er wel thema's.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ja klopt, maar dan heb je bijvoorbeeld een Big Band thema, ik weet niet, het lijkt me saai op een of andere manier.
Maar wel volgens een thema. Al was dat bij The voice of Holland niet het geval en dat was ook gewoon vermakelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Bij Idols e.d. wordt toch ook iedere week gezongen?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
"Hoera we hebben er sing in".
NEEEEEEEEEE. Wie verzint dat.
Herman in een bakje geitenkwark?![]()
![]()
Dat welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke jongens. Nou ja, gewoon een leuk vriendengroepje.
Ja ik ben fanquote:
'Herman' is een kwarktaart, voor vriendschap enzo, uit je deeg moet je een paar bakjes scheppen en van de rest bak je een taart en die bakjes geef je aan vrienden als de basis voor hun taart en die doen dat ook weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
"Hoera we hebben er sing in".
NEEEEEEEEEE. Wie verzint dat.
Herman in een bakje geitenkwark?![]()
![]()
Och ja!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Herman' is een kwarktaart, voor vriendschap enzo, uit je deeg moet je een paar bakjes scheppen en van de rest bak je een taart en die bakjes geef je aan vrienden als de basis voor hun taart en die doen dat ook weer.
Ik heb het niet bedacht.
Hij praat Tjeerd naquote:
Jureren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef Lesterr het volgende:
Wat doet Karin Bloemen toch in de jury ?
Handje dicht op zijn Bea'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zwaaien is zo onflatteus eigenlijk he.
Met die nerds, dat was expresquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
Dat gele jurkje met die afgrijselijke panty eronder
Dat betekent toch (muzikaal) vals in het Nederlands?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:57 schreef Cee het volgende:
WTF is er een zanggroep die zich Sharp noemt.
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat betekent toch (muzikaal) vals in het Nederlands?
Ah, dat verklaart hoe ze zongenquote:
Mja, dat bedacht ik me achteraf pas.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Met die nerds, dat was expres
Laat maar
Jouw UIquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef Jurk het volgende:
Kan er een verbod komen op "hoe leuk is dat??"
Volgens mij bedoelden ze dat ze een lage stem missen, een man dus. Ik haalde er niet uit dat ze een beatboxer misten eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Bamba het volgende:
Wat bazelen ze nou de hele tijd over dat ze een beatboxer missen? Als je een goede bas hebt, heb je helemaal geen beatboxer nodig
Ja, zo noemen ze mij irlquote:
Goffer ik moest lachenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
We zingen met veel ballen.
Veel ballen?
VEEL BALLEN!
Diepte-interview...
Karin Bloemen zei dat ze een beatboxer mistte.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelden ze dat ze een lage stem missen, een man dus. Ik haalde er niet uit dat ze een beatboxer misten eigenlijk.
Oh dat hoorde ik niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Karin Bloemen zei dat ze een beatboxer mistte.
Tooske is onzijdigquote:
Het tussenstukje lijkt op dat van het songfestival! Wel het Kinderen voor Kinderen-songfestival, maar ik snap je punt.quote:
Ik alleen bij knappe mannen en kinderenquote:
quote:
De nieuwsbrief van school, foto's van het carnvalsschoolfeest, misschien twintig foto's, in totaal zeventien van die nerdbrillen en maar eentje met sterkte.quote:
Welke mis je nog, misschien komt die nog voorbij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Crisis, de playlist is echt van de CD Erik-ergernis volume 1.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hoeven ons niet te schamen
Eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
1) Herman in een bakje geitenkwark
2) Gentle Voices
3) Intermzzo
Cumshots en alquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
Gordon zit nu thuis in z'n schommelstoel zich te verbijten dat hij dit niet mag jureren. Had die gasten compleet ondergejizzd.
ik vind haar jurkje nog wel leuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
De styling is wel baas, bij alle acts. Alleen bezuinigd op Tooske.
Sorryquote:
Geitenkwakje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Lesterr het volgende:
Ik vond deze echt beter als geitenkwark
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Lesterr het volgende:
Ik vond deze echt beter als geitenkwark
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet die gast ruitenwissers aan z'n bril monteren.
Dat is niet wennen aan a capella. Goede a capella hoort niet rommelig te zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik moet wennen aan dat A Capella, maar ik vind dit ook al weer zo rommelig klinken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry
Het was eruit voor ik er erg in had....lekker dubbelzinnig ook
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry
Het was eruit voor ik er erg in had....lekker dubbelzinnig ook
Dat jurkje is raarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat kinderlijke schuifspeldje op het midden van d'r kop, om je vingers bij af te likken.
Het is een kinderjurkje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat jurkje is raar
Of die panty is te donker eronder dat kan ook
Het jurkje is geweldigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat jurkje is raar
Of die panty is te donker eronder dat kan ook
Het speldjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat kinderlijke schuifspeldje op het midden van d'r kop, om je vingers bij af te likken.
Ja, compleet zichzelfquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik vind Danny wel schattig eigenlijk, zo lekker knullig.
Ik denk dat wij dat vooral hebben jaquote:
Eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Het jurkje is geweldig![]()
De panty daarentegen.....
dat schept idd hoge verwachtingenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
Speciaal opgericht voor The Sing-Off... nu komt het
De reclame dus
Ik vind Tooske er nooit uitzien, maar haar uitstraling is dan ook vreselijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef Jurk het volgende:
[..]
Het jurkje is geweldig![]()
De panty daarentegen.....
Inderdaad, de toegevoegde waarde van die gast in dit programma is echt nul komma nul.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een ergernis, de oneliners van Danny.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, de toegevoegde waarde van die gast in dit programma is echt nul komma nul.
"Jullie zijn belgen, zeiken jullie net als manneken pis?"
"Jullie zijn frauwen, jullie kunnen toch niet laag?"
"Jullie zijn negers, zeker altijd drukte in huis?"
"Je bent verlamd, je kan sekur niet lopen?"
"Je bent groen, je bent zeker niet rood?"
[..]
Inderdaad, de toegevoegde waarde van die gast in dit programma is echt nul komma nul.
Dat is waar. Uitstraling van een sneeuwbalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind Tooske er nooit uitzien, maar haar uitstraling is dan ook vreselijk
[..]
Deze groep was ook speciaal voor The Sing-off opgericht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
Speciaal opgericht voor The Sing-Off... nu komt het
whahahahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Backbeats die Bon Jovi doen, die is briljantquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze groep was ook speciaal voor The Sing-off opgericht.
Mooiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer erg goed! Het valt of staat ook echt met het arrangement vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij na Weekend Miljonairs.quote:
Dat is volgens mij in Amerika ook zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:16 schreef J-net het volgende:
Die stylisten waren bang dat we de groepjes door elkaar gingen halen en hebben elk groepje een eigen kleur aangedaan. Erg handig, had ze anders echt niet onderscheiden :S
quote:
he gadver.... ik heb geen zin om op de uitslag te wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij na Weekend Miljonairs.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is volgens mij in Amerika ook zo.
Je kan je toch vermaken met Jeroen van der Boomquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
he gadver.... ik heb geen zin om op de uitslag te wachten
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
he gadver.... ik heb geen zin om op de uitslag te wachten
Heel erg goedquote:
Zijn wenkbrauw is 1 lange hulplijn!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan je toch vermaken met Jeroen van der Boom! Uren kijkplezier.
huh WTFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan je toch vermaken met Jeroen van der Boom! Uren kijkplezier.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn wenkbrauw is 1 lange hulplijn!
http://instantrimshot.com/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |